Розвиток критичного мислення — це дуже важливий аспект не лише у навчанні, а і в повсякденному житті, де герої є реальними, а їхні вчинки — це дії твої і твоїх дітей. Навчити дітей мислити критично — означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити роботи висновки та знаходити рішення, Для того, щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя.
Пропоную вам декілька вправ з розвитку критичного мислення, які я використовую у своїй практиці на різних етапах засвоєння знань для учнів 1-4 класів.
Навчити учнів свідомо читати – одне з найважливіших завдань школи. Василь Сухомлинський писав, що читання – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе. Бо саме читання є одним із основних предметів у системі початкової освіти, що формує функціональну грамотність, сприяє загальному розвитку і вихованню дитини. Якість читання забезпечує результативність навчання з інших предметів початкової школи і забезпечує успішне подальше навчання при переході з початкової ланки навчання у середню.
Тому, починаючи з першого класу, треба працювати над розвитком читацької компетентності шляхом використання технології розвитку критичного мислення.
Розвиток критичного мислення — це дуже важливий аспект не лише у навчанні, а і в повсякденному житті, де герої є реальними, а їхні вчинки — це дії твої і твоїх дітей. Навчити дітей мислити критично — означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити роботи висновки та знаходити рішення, Для того, щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя.
Пропоную вам декілька вправ з розвитку критичного мислення, які я використовую у своїй практиці на різних етапах засвоєння знань для учнів 1-4 класів.