ВПРАВИ НА РЕФЛЕКСІЮ 5 кл "Вступ до історії України та громадянської освіти"

Про матеріал

ВПРАВИ НА РЕФЛЕКСІЮ

  1. 5 кл "Вступ до історії України та громадянської освіти"

Мета: Виявити емоційний стан. інтерес до уроку та знання учнів До та Після заняття.

Перегляд файлу

ВПРАВИ НА РЕФЛЕКСІЮ

Мета: Виявити стан та знання учнів До та Після уроку

 

«Квітка-семиквітка»

Гра допомагає дітям оцінити свій стан, проаналізувати поведінку.

Учитель наперед заготовляє з картону квіти. На кожному із 7 пелюсток намальовані обличчя, які виражають емоції.

Учень, дивиться на пелюстки, називає емоцію і каже, коли вона знаходилася в тому чи іншому стані.

Протягом року можна провести подібні вправи багаторазово, а наприкінці року обговорити з дитиною, чи змінилися її погляди на оточуючих учнів, вчителя та на себе. Як змінилось сприйняття матеріалів уроків. Наприклад, якщо дитина на початку року говорила, що їй подобається активні дії інших, а через 2-3 місяці заявила, що найчастіше вона буває задоволена проявляти активність в навчанні сама. Або сподобалось працювати в команді. Чи відчула покращення в роботі з хронологією тощо.

 

«Сенкан»

Сенкан - це складання вірша з 5-ти рядків.

  • Перший рядок представляє собою іменник, як правило ключове слово теми уроку або тему, яку поставив учитель.
  • Другий рядок – два прикметники, що представляють найбільш характерні ознаки цього іменника.
  • Третій рядок – три дієслова, що описують найбільш важливі процеси, що відбуваються з цим іменником.
  • Четвертий рядок – ключова фраза, найбільш важлива ідея.
  • П’ятий рядок – знову іменник, але вже резюме або синонім до іменника з першого рядка, метафора.

За допомогою складання вірша учень ставить собі акценти, що вона запам’ятала.

 

«Уявний мікрофон»

 

Інструкція: Передаючи маркер, як уявний мікрофон учні висловлюють по одній тезі що вони засвоїли.

Наприклад:

  • Сьогодні я дізнався/дізналась …
  • На уроці я навчився/попрактикувався …
  • Мені було важко …
  • Мені було незрозуміло …
  • Тепер я знаю, що …
  • Мене здивувало …
  • Я б хотів дізнатися, чому …

 

«Прості/Складні запитання»

Хто вміє задавати питання,

той частково володіє знаннями

Мета: попрактикуватись в аналізі історичної інформації через вміння ставити прості та розгорнуті запитання.

  Допоміжні матеріали: маркер.

Інструкція: Підсумовуючи знання з теми, постаті, події Вчитель показує класу Маркер Ковпачком До Гори почергово До Низу.

Маркер Ковпачком до гори: Учні задають спікеру Прості запитання (які передбачають відповідь «Так», «Ні»)

Приклад: Ця особа чоловік (Так)

   Він навчався у Києво-Могилянській академії (Ні).

Маркер Ковпачком до Низу: Діти задають Складні запитання (Ті які передбачають розгорнуті відповіді).

Приклад, коли вгадують ім`я діяча:

Яка кар`єра була в цієї історичної постаті до того як він змінив хід історії?

(Вступив до реєстрового козацтва. Був серед вищої козацької старшини. як військовий писар тощо).

 

 

 

 

docx
Додано
15 липня 2022
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку