ВПРАВИ НА РЕФЛЕКСІЮ
Мета: Виявити емоційний стан. інтерес до уроку та знання учнів До та Після заняття.
ВПРАВИ НА РЕФЛЕКСІЮ
Мета: Виявити стан та знання учнів До та Після уроку
«Квітка-семиквітка»
Гра допомагає дітям оцінити свій стан, проаналізувати поведінку.
Учитель наперед заготовляє з картону квіти. На кожному із 7 пелюсток намальовані обличчя, які виражають емоції.
Учень, дивиться на пелюстки, називає емоцію і каже, коли вона знаходилася в тому чи іншому стані.
Протягом року можна провести подібні вправи багаторазово, а наприкінці року обговорити з дитиною, чи змінилися її погляди на оточуючих учнів, вчителя та на себе. Як змінилось сприйняття матеріалів уроків. Наприклад, якщо дитина на початку року говорила, що їй подобається активні дії інших, а через 2-3 місяці заявила, що найчастіше вона буває задоволена проявляти активність в навчанні сама. Або сподобалось працювати в команді. Чи відчула покращення в роботі з хронологією тощо.
«Сенкан»
Сенкан - це складання вірша з 5-ти рядків.
За допомогою складання вірша учень ставить собі акценти, що вона запам’ятала.
«Уявний мікрофон»
Інструкція: Передаючи маркер, як уявний мікрофон учні висловлюють по одній тезі що вони засвоїли.
Наприклад:
«Прості/Складні запитання»
Хто вміє задавати питання,
той частково володіє знаннями
Мета: попрактикуватись в аналізі історичної інформації через вміння ставити прості та розгорнуті запитання.
Допоміжні матеріали: маркер.
Інструкція: Підсумовуючи знання з теми, постаті, події Вчитель показує класу Маркер Ковпачком До Гори почергово До Низу.
Маркер Ковпачком до гори: Учні задають спікеру Прості запитання (які передбачають відповідь «Так», «Ні»)
Приклад: Ця особа чоловік (Так)
Він навчався у Києво-Могилянській академії (Ні).
Маркер Ковпачком до Низу: Діти задають Складні запитання (Ті які передбачають розгорнуті відповіді).
Приклад, коли вгадують ім`я діяча:
Яка кар`єра була в цієї історичної постаті до того як він змінив хід історії?
(Вступив до реєстрового козацтва. Був серед вищої козацької старшини. як військовий писар тощо).