Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3,4.

Про матеріал
Матеріал допоможе вправляти учнів в засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання 4,та складання і розв’язування задач,розвивати логічне мислення,пам’ять,виховувати культури праці,старанність
Перегляд файлу

Тема:Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3,4.

Мета:Вправляти в засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання 4,та складання і розв’язування задач,розвивати логічне мислення,пам’ять,виховувати культури праці,старанність.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: Ілюстративний та роздавальний матеріал.

Освітні галузі: математична

                                                 Зміст уроку 

1.Організація класу.

Привітання від дітей.

                   Добрий день,вам,люди добрі,

                   Щиро просимо до нас,

                   Раді вас,у нас вітати

                   Щастя та добра бажати.

-Сьогодні  у нас буде цікавий урок.

-До якого уроку ми приготувалися?

-А хто з вас любить математику?

Цей предмет треба не тільки любити,а добре знати. Бо з давніх-давен люди називають математику царицею наук. А це тому,що математику застосовують скрізь і всюди.

-Послухайте загадку і скажіть,про яку науку в ній йдеться?

                     Якщо хочеш розумним стати

                     Мусиш ти мене вивчати

                     А не будеш мене знати

                     Нічого не зможеш порахувати.

І сьогодні цариця всіх наук,сама Королева математика завітала до нас на урок. Зустрічайте її оплесками.(Заходить дівчинка в костюмі математики)

Із далеких країв прийшла вона до нас. Ішла лісами і полями,днями і ночами,щоб подивитися як учні школи знають і люблять математику.

-Діти погляньте наша дошка немов вечірнє зоряне небо,густо усіяне зірочками. Це зірочки незвичайні. на них завдання які ми повинні сьогодні розв’язати. Тож сміливо вибирайте свою зірочку щастя,тренуйте свою пам’ять,набирайте висоту. А тих хто буде активним,Королева математика прийме у свою загадкову країну.

Тому: Думаємо-швидко!

           Відповідаємо-чітко!

           Сидимо-правильно!

           Пишемо-красиво!  

2.Актуалізація опорних знань.

Демонстрація вечірнього неба,в якому світяться зірочки.

Діти підходять і беруть зірочки.

 1. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА.

-Порахувати від 1 до 10.

2.Гра «Мовчанка»

-Яке число передує числу 7(6), 5(4)

-Назвіть сусідів числа 2,5.

3.Завдання в темряві.

-А тепер опустіть голови,закрийте очі,слухайте уважно!Я задумала число,воно складається із 3 і 4 (7) покажіть на пальчиках.

-Яке число стоїть між числами 4 і 6 (5)

4.ТЕЛЕПУЗИКИ

  4                                   7 

2+2=                         5+2=

7-3=                          10-3

3+1=                          4+3=

Діти записують приклади під номером 4і 7.

5.ХОРОВІ ВІДПОВІДІ.

Посадив ведмідь в лісочку

5 берізок 3 дубочки

Рахувати сам не вмів

І зозулю попросив.

Почала вона літати

Почала вона кувати

Та не може полічить

А ну ж,ви,допоможіть  5+3=8

                             Руку в гору підійміть

                             І почнемо всі лічить

                             Скільки пальців на руці?

                             Хором скажемо усі(5)

6.  «ЗАГАДКОВО УВАЖНО»

Незнайко загубив числа одноцифрові числа.Виписати з поданих чисел тільки одноцифрові.(1,24.3,15,6,8.23.4,54.5,45,7,34,8,9.)

Робота в зошиті.

Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

7.ЗІРОЧКА «ЗАДАЧНА»

Робота в зошиті.  Зошит с.51№2

Було 5 машин. Поїхало 4.Залишилось?

Поміркуємо гарненько

Та задачу нам цікаву розв’яжіть швиденько.

8. ЗІРОЧКА «РОБОТА В ПАРАХ»

Діти розказують один одному таблиці +-3,4.

9. ЗІРОЧКА «РОЗВАЖАЛЬНА»

Фізкультхвилинка   Пісня

10.ПРИКЛАДИ ГАРНЕНЬКІ

с.51 №4 на дошці

5+2=                             4+0=

6-1=                              10-4=

7-3=                              9+1=

9-4=                              5+3=

3-4=                              8-4=

11.РОБОТА В ГРУПАХ.

Гра «ЗАСЕЛИ ЧИСЛА В БУДИНОЧКИ»

(Роздавальний матеріал « Будиночки» )

12. ЗІРОЧКА «КНИЖКОВА»   Робота з підручником с.57.№3,4.

 13.ЗІРОЧКА НАЛАШТУВАННЯ « Скажи на вушко мені»

-З яких геометричних фігур складено хлопчика? (Показ хлопчика з геометричних фігур)

-Порахуйте скільки трикутників,відповіді скажіть мені на вухо.

14.ЗІРОЧКА ПІДСУМКОВА

Гра «МІКРОФОН»

Наш урок закінчується.

-Чи вдалося нам відкрити всі зірочки?

-Як ви думаєте,чи задоволена вашою роботою Королева математики?

-Яке завдання вам сподобалась найбільше?

Ви всі добре попрацювали,я дякую вас за роботу на уроці. А Королева математики приймає вас усіх у загадкову країну і дарує вам всім маленьку яскраву зірочку щастя. Підніміть свої зірочки. У нашому класі сьогодні утворився цілий зорепад маленьких яскравих зірочок математиків.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
15 березня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку