Тема:Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3,4.
Мета:Вправляти в засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання 4,та складання і розв’язування задач,розвивати логічне мислення,пам’ять,виховувати культури праці,старанність.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: Ілюстративний та роздавальний матеріал.
Освітні галузі: математична
Зміст уроку
1.Організація класу.
Привітання від дітей.
Добрий день,вам,люди добрі,
Щиро просимо до нас,
Раді вас,у нас вітати
Щастя та добра бажати.
-Сьогодні у нас буде цікавий урок.
-До якого уроку ми приготувалися?
-А хто з вас любить математику?
Цей предмет треба не тільки любити,а добре знати. Бо з давніх-давен люди називають математику царицею наук. А це тому,що математику застосовують скрізь і всюди.
-Послухайте загадку і скажіть,про яку науку в ній йдеться?
Якщо хочеш розумним стати
Мусиш ти мене вивчати
А не будеш мене знати
Нічого не зможеш порахувати.
І сьогодні цариця всіх наук,сама Королева математика завітала до нас на урок. Зустрічайте її оплесками.(Заходить дівчинка в костюмі математики)
Із далеких країв прийшла вона до нас. Ішла лісами і полями,днями і ночами,щоб подивитися як учні школи знають і люблять математику.
-Діти погляньте наша дошка немов вечірнє зоряне небо,густо усіяне зірочками. Це зірочки незвичайні. на них завдання які ми повинні сьогодні розв’язати. Тож сміливо вибирайте свою зірочку щастя,тренуйте свою пам’ять,набирайте висоту. А тих хто буде активним,Королева математика прийме у свою загадкову країну.
Тому: Думаємо-швидко!
Відповідаємо-чітко!
Сидимо-правильно!
Пишемо-красиво!
2.Актуалізація опорних знань.
Демонстрація вечірнього неба,в якому світяться зірочки.
Діти підходять і беруть зірочки.
1. МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА.
-Порахувати від 1 до 10.
2.Гра «Мовчанка»
-Яке число передує числу 7(6), 5(4)
-Назвіть сусідів числа 2,5.
3.Завдання в темряві.
-А тепер опустіть голови,закрийте очі,слухайте уважно!Я задумала число,воно складається із 3 і 4 (7) покажіть на пальчиках.
-Яке число стоїть між числами 4 і 6 (5)
4.ТЕЛЕПУЗИКИ
4 7
2+2= 5+2=
7-3= 10-3
3+1= 4+3=
Діти записують приклади під номером 4і 7.
5.ХОРОВІ ВІДПОВІДІ.
Посадив ведмідь в лісочку
5 берізок 3 дубочки
Рахувати сам не вмів
І зозулю попросив.
Почала вона літати
Почала вона кувати
Та не може полічить
А ну ж,ви,допоможіть 5+3=8
Руку в гору підійміть
І почнемо всі лічить
Скільки пальців на руці?
Хором скажемо усі(5)
6. «ЗАГАДКОВО УВАЖНО»
Незнайко загубив числа одноцифрові числа.Виписати з поданих чисел тільки одноцифрові.(1,24.3,15,6,8.23.4,54.5,45,7,34,8,9.)
Робота в зошиті.
Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
7.ЗІРОЧКА «ЗАДАЧНА»
Робота в зошиті. Зошит с.51№2
Було 5 машин. Поїхало 4.Залишилось?
Поміркуємо гарненько
Та задачу нам цікаву розв’яжіть швиденько.
8. ЗІРОЧКА «РОБОТА В ПАРАХ»
Діти розказують один одному таблиці +-3,4.
9. ЗІРОЧКА «РОЗВАЖАЛЬНА»
Фізкультхвилинка Пісня
10.ПРИКЛАДИ ГАРНЕНЬКІ
с.51 №4 на дошці
5+2= 4+0=
6-1= 10-4=
7-3= 9+1=
9-4= 5+3=
3-4= 8-4=
11.РОБОТА В ГРУПАХ.
Гра «ЗАСЕЛИ ЧИСЛА В БУДИНОЧКИ»
(Роздавальний матеріал « Будиночки» )
12. ЗІРОЧКА «КНИЖКОВА» Робота з підручником с.57.№3,4.
13.ЗІРОЧКА НАЛАШТУВАННЯ « Скажи на вушко мені»
-З яких геометричних фігур складено хлопчика? (Показ хлопчика з геометричних фігур)
-Порахуйте скільки трикутників,відповіді скажіть мені на вухо.
14.ЗІРОЧКА ПІДСУМКОВА
Гра «МІКРОФОН»
Наш урок закінчується.
-Чи вдалося нам відкрити всі зірочки?
-Як ви думаєте,чи задоволена вашою роботою Королева математики?
-Яке завдання вам сподобалась найбільше?
Ви всі добре попрацювали,я дякую вас за роботу на уроці. А Королева математики приймає вас усіх у загадкову країну і дарує вам всім маленьку яскраву зірочку щастя. Підніміть свої зірочки. У нашому класі сьогодні утворився цілий зорепад маленьких яскравих зірочок математиків.