учня ________ класу
_________________________________________
_________________________________________
Намалюй комп’ютер, який би ти хотів мати вдома.
Що б ти хотів робити за допомогою цього комп’ютера?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підкресли правильні відповіді.
Друкувати тексти Створювати малюнки
Переглядати фільми Грати в ігри
Саджати рослини Спілкуватися з друзями
Прибирати в кімнаті Шукати на карті міста
Шукати цікаві новини Грати у футбол
Створювати таблиці Рахувати приклади
Монітор
Мишка
Системний блок
Принтер
Клавіатура
колонки
Телефон |
Можна знімати відеоролики |
Калькулятор |
Можна робити фотознімки |
Відеокамера |
Вказує напрямок руху |
Навігатор |
Можливість спілкування на великих відстанях |
Цифрові ваги |
Вказує температуру |
Фотоапарат |
Проводить математичні розрахунки |
Термометр |
Вказує точну масу |
Плеєр |
Можна грати в ігри |
Комп’ютер |
Можна записувати голос |
Ігрова приставка |
Можна слухати музику |
Диктофон |
Можна виконувати багато дій |
*На уроці інформатики за допомогою програми Word ми виконуємо такі завдання:
____________________________________________________________________________________________
*Я використаю програму Paint , щоб _____________________________________________
*З допомогою програми Калькулятор я можу
_____________________________________________
*Я відкрию програму Power Point щоб створити _____________________________________________
*Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я _____________
*А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це _____________________
|
Для створення презентацій |
|
Для проведення розрахунків |
|
Призначена для роботи з текстами |
|
Для доступу до мережі Інтернет |
|
Для створення програм та ігор |
|
|
|
Для створення малюнків |
1