Впровадження STEM - освіти в початковій школі

Про матеріал

Одне із завдань оновленої початкової школи – вчити жити дітей в реальному швидкозмінному світі, навчити критично мислити та швидко реагувати на зміни і бути творчою особистістю.

Навчання поєднує в собі міждисциплінарний та проєктний підхід, де основою є інтеграція природничих наук у технології, інженерну творчість і математику.

STEM-технологія дозволяє вивчати теоретичний матеріал, закріплюючи його практично.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження STEM – освіти в початковій школі: реалії і перспективи

Номер слайду 2

вода й пісок Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює: Більш поглибленні напрямки – STEАM, STРEM. STEАM (А- art/мистецтво) STРEM (P – robotics/робототехніка)природничі науки (Science)технології (Technology)математику (Mathematics)технічну творчість (Engineering)

Номер слайду 3

Проект як засіб самореалізації STEАM-освіти дозволяє інтегрувати знання дітей з різних дисциплін під час розв’язання реальних проблем, обумовлює їх практичне використання, генерує нові ідеї, формує нові життєві компетенції (мовленнєві, інформаційні, соціальні) і актуальним для учнів початкової ланки.

Номер слайду 4

STEM у початковій школі

Номер слайду 5

Завдання у початковій школіСпонукати дитину до бажання отримувати знання, до самостійних досліджень, до створення своїх найпростіших проєктів;Навчити працювати з різними джерелами інформації;«Ми залишимо дітей без майбутнього, якщо продовжимо їх вчити так, як вчили цьому вчора»А. Дьюї

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

STEM – освіта разом з LEGO – це весело і цікаво!

Номер слайду 9

Learning. Apps - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Стимулює навчальну та пізнавальну діяльність.

Номер слайду 10

Міні –проєкт «Вода»Дослід №1 Проблема. Чи видно у воді інші предмети?Візьміть ложку і опустіть у склянку з водою. Чи бачите ви паличку у склянці? Про яку властивість води це свідчить?Висновок. Вода ПРОЗОРА.

Номер слайду 11

Дослід 2 «Чи може вода розчиняти речовини?» Крохмал, пісок, олію. Що сталося з речовинами?Чи видно їх у склянці?Чи розчинилися вони?ВИСНОВОК: Вода може розчиняти багато речовин, але не всі

Номер слайду 12

Дослід 3 «Вода й олія»Дослідження властивості рідин. Налили в склянку воду, а потім – додали олії. Прошу дітей перемішати олію у воді, а потім, коли їм це не вдасться, діти приходять до висновку, що олія і вода ніколи не утворюватимуть розчин, що олія легша за воду.

Номер слайду 13

Чи має вода колір. Дослід №4 Проблема. Чи має вода колір?Візьміть смужку кольорового паперу, порівняйте їхній колір з кольором води, приклавши до склянки з водою. Зробіть висновок про колір води. Висновок — НЕ МАЄ КОЛЬОРУ

Номер слайду 14

Дослід № 5 Проблема. Чи має вода смак?У кожної дитини - по 2 склянки. В одну з них наливають просту воду, в іншу – сік. Лаборант куштує крізь трубочку вміст кожної склянки. Висновок Вода БЕЗ СМАКУ.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

«Повітря»

Номер слайду 17

Повітря тисне на предмети з певною силою. Цей тиск називається атмосферним тиском. Беремо м’яч або надуту повітряну кульку. Надавлюємо – з’являється ямка, відпускаємо – вона зникає. Дослід 1 Повітря пружне

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Розв'язування природничих задач. Дівчинка гралася з м'ячем. Раптом він натрапив на гострий предмет і пробився. Почувся гучний свист. Як пояснити це явище? Хлопчик не вміє плавати. Він захотів скупатися у річці. Друг позичив йому надувний круг. Чому круг не тонув, а утримував хлопчика на поверхні води?

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Підсумок Навчання і виховання дітей за напрямами STEM – освіти дає вчителям можливість розвивати в учнів уміння бачити проблему, формулювати дослідницьке питання і шукати шляхи його розв’язання, виховувати стійкість у відстоюванні своєї позиції та оригінальності ідеї , здатність до абстрагування чи аналізу, конкретизації або синтезу, що цілком відповідає тенденціям розвитку суспільства в майбутньому. Для дітей – це натхнення, випробування власних сил, це - емоції .

Номер слайду 22

Використані джерела: Лист МОН України від 10.08.2020 №22 «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021 навчальному році»;STEM-технології у початковій школі https://www.youtube.com/watch?v=Isx. DX7a. NIq. U (автор: Коршунова Ольга Вікторівна, науковий співробітник відділу SТЕM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» м. Києва, автор навчальних посібників);Конференція «Реалізація STEM-підходів у початковій школі» https://www.youtube.com/watch?v=32khpu. Tp. URw&t=246s ;Вебінар «STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках» https://www.youtube.com/watch?v=cr. OG1 VURA60 ;Вебінар «STEAM — драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього» https://www.youtube.com/watch?v=7z-J-Dn0 Ws. Y ;

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
28 січня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку