Всеукраїнська дитячо-юнацька еколого-патріотична гра «Паросток» Забава-пошуканка "Адаптовуюсь у широчінь"

Про матеріал
В рамках реалізації Модуля І « Формування життєво важливих умінь та навичок» Всеукраїнської дитячо-юнацької еколого-патріотичної гри «Паросток» запропоновано Забаву-пошуканку «Адаптовуюсь у широчінь». Її мета: ознайомити здобувачів освіти з поняттям «орієнтування на місцевості»; навчити визначати сторони горизонту за місцевими ознаками; сприяти розвитку пізнавальних здібностей; розвивати вміння працювати з ілюстративним матеріалом, вирішувати задачі, робити висновки; формувати практичні навички роботи з компасом, орієнтування на місцевості; виховувати інтерес до занять туризмом та спортивним орієнтуванням; виховувати дружні стосунки між гуртківцями та вміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

Додаток 1.

Забава-пошуканка

«Адаптовуюсь у широчінь»

Мета:

  • формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетентностей;
  • практично реалізувати інструментальні і візуальні способи орієнтування в просторі;
  • формувати вміння робити висновки про важливість орієнтування для збереження власного життя та безпеки під час подорожей та екскурсій;
  • розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість;
  • розвивати вміння працювати в команді;
  • розвивати інтерес до вивчення географії;
  • виховувати шанобливе ставлення і повагу до історичних, духовних, культурних надбань українського народу. . 

 

Правила пошуканки:

У випробуванні беруть участь кілька загонів.

Загони  обирають собі назву та очільника.

Очільники отримують маршрутні листи із локаціями (відповідно до умов вони можуть розміщуватися як на місцевості, так і в класних кімнатах).

Стартує забава  на шкільному майданчику,  після жеребкування у кожній локації  пошуковці виконують завдання, отримують кольорові кульки.

Перемагає та ватага, яка виконає найбільше завдань, отримає найбільше знань і назбирає найбільше кульок.

Хід випробування

Локація 1.

Орієнтуюся за компасом, Сонцем, годинником.

Це випробування передбачає:

  1. Як правильно зорієнтувати компас? (2 промінці)
  2. Як за допомогою годинника визначити сторони горизонту? (2 промінці)
  3. Як визначити напрямок на північ в сонячний день? (1 промінець)
  4. Прокласти маршрут: водонапірна башта - південно-східний кут стадіону - вхід №2 у заклад – флюгер - центральний вхід на територію закладу - дерев’яний склад (5 промінців).

Максимум 10 промінців – 2 кульки.

 

Локація 2.

Орієнтуюся за місцевими предметами в місті, в лісі.

Запропоновано певну кількість фото місцевих визначних місць, орієнтирів у лісі. За зображеннями визначити і позначити  напрямки основних сторін горизонту (кожне фото – один промінець).

Максимум 6 промінців – 2 кульки.

 

Локація 3.

План пришкільної ділянки Радивилівського ліцею №1.

  1. Що таке план місцевості? (1 промінець)
  2. Записати всіма видами запропонований масштаб пришкільної ділянки (3 промінці).
  3. Визначити за допомогою масштабу площу фруктового саду, відстань від центрального входу до географічного майданчика (2 промінці).
  4. Прокласти маршрут і визначити найкоротшу відстань від входу №4 до південно-західного кута стадіону (3 промінці).
  1. Визначити довжину східного краю огорожі (1 промінець)

 Максимум 10 промінців – 2 кульки

 

Локація 4.

Я – метеоролог

Ви отримали календар погоди за вересень 2022 року. Проаналізуйте його. Укладіть:

  • Графік ходу температур за вересень (3 промінці).
  • Розу вітрів за вересень (3 промінці).
  • Діаграму марності (3 промінці).

Пригадайте народні прикмети вересня (2 промінці).

Розкажіть про сезонну діяльність людей у вересні (2 промінці).

Максимум 13 промінців – 3 кульки

 

Підведення підсумків. Оголошення результатів

 

docx
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку