Я досліджую світ. Урок " Бережи здоров'я"

Про матеріал
Урок з основ здоров'я, який допоможе вчителю ознайомити здобувачів освіти зі змістом курсу «Я досліджую світ» ; сформувати уявлення про значення здоров’я ; розвинути бажання вести здоровий спосіб життя
Перегляд файлу

                                                ТЕМА:     Бережи   здоров’я.

МЕТА:  -формувати  у  учнів    уявлення  про  здоровий  спосіб життя  з  опорою на  влас-

                  ний  досвід;

                 - актуалізувати  знання  щодо  корисних  та  шкідливих  впливів  на  здоров’я;

                 - ознайомити  дітей  з  комплексом  ранкової  зарядки  №1;

                -розвивати навики  по  збереженню   здоров’я, дотримання  режиму  дня

               ........................................................................................................................................

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:    розуміння  поняття  «здоровий  спосіб  життя»

 

ОБЛАДНАННЯ  І  МАТЕРІАЛИ: підручник, робочий  зошит, сюжетні  малюнки,

                                                              плакати

ТИП  УРОКУ:    комбінований

 

                                        ХІД  УРОКУ:

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ

 

II. ПЕРЕВІРКА  ДОМАШНЬОГО  ЗАВДАННЯ

1.Індивідуальний  опитування.  Робота  по  карткам №1, 2, 3

 

2.Інтерактивна  гра  «Мозковий  штурм»

Мета: узагальнити  знання  про  показники  здоров’я

- Що  найцінніше  у  кожної  людини?  Чому?

- Від  чого  залежить  здоров’я?

...........................................................................................................................................................

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ  ОПОРНИХ  ЗНАНЬ

                       1.  Робота  в  парі.  Гра   «Збери  та  поясни»

Мета: формувати  уявлення  у дітей ,  що  здоров’я  найголовніше  в  житті  людини..

      -  Поєднайте  частини   прислів’їв   та  пояснить  їх.

* Живи,  як  треба,-                                                    то їй  здоров’я  усміхається

 Здоровому  все                                                           і  лікаря  не  треба

  Якщо  дитина  бігає  і  грається,                               здорово

                        2. Мотивація

     - Назвіть  показники  здоров’я

 - Для  чого   потрібне  здоров’я?                      

IV. ПОВІДОМЛЕННЯ  ТЕМИ  І  ЗАВДАНЬ  УРОКУ

V. СПРИЙНЯТТЯ  І  ОСМИСЛЕННЯ НОВОГО  МАТЕРІАЛУ

                               1.  Робота  в  групі . Створення  проблемної  ситуації

- Як  треба   піклуватися  про  своє  здоров’я?

- Як  його  берегти?

                                2. Рішення  проблеми.  Конкурс  «Хто  більше?»

   Кожній  групі  дається  аркуш.  Яка  група  більше  напише  слів,  пов’язаних  зі  збереженням  здоров’я.  Перемагає  та  група,  яка  напише  швидше  та  більше.

   (загартовування,  харчування,  спорт, вітаміни.................................................._

                                 3. Дискусія

- Якими  наслідками  є  того  ,  що  людина  не   замислюється  над  збереженням  свого  здоров’я?

-Якою  стає  така  людина?

- Які  правила  здорового  способу  життя  вам  відомі?

Висновок:   Кожна  людина  повинна  берегти  та  зміцнювати  своє  здоров’я, вести

                     Здоровий  спосіб  життя, т.я.  здоров’я -  найдорожчий  скарб.

VI. ОЗДОРОВЧА  ХВИЛИНКА

 VII.   ПЕРВИННЕ  ОСМИСЛЕННЯ  НОВОГО  МАТЕРІАЛУ

                   1.Робота  за  підручником  с. 9-10.  Ділова  гра  «Компетентність»

           Мета: вчити  самостійно  опрацьовувати  текст, виділяти  головне, відповідати    на  питання.

Вчитель  проводить  гру  між  3  рядами.  2  ряд  отримує   завдання   прочитати  текст  у  підручнику,  а  1  та  3  ряд  готують  питання  команді – суперниці. ( питань  повинно    бути  по  3.)  Потім  команди  по  черзі  задають  питання. Якщо  суперник  не  може  відповісти  на  питання  то  команда   сама    повинна  дати  відповідь.

а) Розгляд  і аналаз  малюнків

б) Опрацьовування  тексту  у  підручнику   самостійне

в)Відповіді  на    запитання

         Висновок:   здоров’я  берегти  треба  змолоду.

                               2. Робота  у  зошиті

 

3.Ознайомлення  з комплексом  ранкової  зарядки №1

Див.  підручник С. 11-13

 VIII. УЗАГАЛЬНЕННЯ  І  СИСТЕМАТИЗАЦІЯ  ЗНАНЬ

                              1. Гра  « Так   чи  ні»

    Мета: визначити   складові  здорового  способу  життя

- Виберіть  складові  здорового  способу  життя

... радість               ... прогулянки               ... гігієна                .....режим  дня

... доброта              ... роздратованість      ... фізкультура     ...  неврівноваженість

... доброзичливість  ...гнів                           ...спорт                  ... перегляд  всіх

...любов                                                                                            телевізійних передач

        Висновок:  треба  дотримуватися  здорового  способу  життя.

  1.                Ділова  гра  «Точка  зору»

 Мета: вчити  дітей  висловлювати  свої  думки,  мати  свою  точку  зору  в  різних ситуаціях.

            Вчитель  пропонує  різні   ситуації . Діти  висловлюють  свою  точку  зору .

1)  Оленка  прийшла  на   день  народження  до  своєї  подруги.  Вона  дуже  зраділа, побачивши  різні  солодощі.  Весь  час  дівчинка  їла  смачну  їжу  і  не  могла  зупинитися....

2) Прийшовши  зі  школи,  Сашко  взяв    тарілку  з  обідом,  сів   перед  телевізором  і  уважно  став  дивитися    цікаву  телепередачу.  Після  обіду,  хлопчик   ліг  на  диван,  дивився   фільм. Так  за  телевізором  він  проводить  біля  4-5  годин  на  добу...

                           3. Читання  вірша  Н. Красоткіної  «Шкідливі   звички»

Від   світанку  й  до  зарі

Радять  дітям  лікарі

Алкоголю  не  вживати,

Цигарок  до  рук  не    брати

І   не  їсти  блекоту,

 Не  курити  наркоту.

Я  ж  вам,  пані  Шапокляк,

Раджу  все  робить  не  так!

Дам  поради  залюбки-

Все  робити  навпаки...

Я  умію  теж  навчати!

Нащо  вам  здоровим  жити?

Йдете  в  школу – закуріть

І  диміть,  диміть,  диміть!

Замість  чаю  пийте  пиво

І  хворійте  всі   щасливо...

Бути  хворим  так  приємно,

Всі  тоді  говорять  чемно.

На  твою  велику  втіху,

Твоїм  рідним  не  до  сміху.

А  тебе  ніхто  не   вчить,

Як  на  білім  світі  жить.

- Яку  оцінку  ви  дасте  таким  порадам?

- Чи  будете  їх    виконувати?   Чому?

- Чому  вони  шкідливі?

                                     4.  Практична  робота. Робота  в  групі.

- Складіть   правила  - поради  по  веденню  здорового  способу  життя

IX..ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ  УРОКУ

                     Опитування – підсумок

Мета:  узагальнити  знання , як  берегти  своє  здоров’я.

-- Як  ви  можете  зберегти  своє  здоров’я?

- Що  таке  здоровий  спосіб  життя ?

-  Які  поради  щодо  здорового  способу  життя  ви  виконуєте?

X.ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

   Підручник ___________________         РЗ: ______________________

Індивідуальне   завдання: ___________________________________

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2023
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку