Спільне вивчення світового літературного процесу відкриває перед нами можливість розглядати українські та зарубіжні літературні явища компаративно (порівняльно). Доцільним можна вважати такий розгляд образів Катерини з поеми Шевченка та Маргарити з трагедії Гете "Фауст".
Предметні компетентностірозуміємо становище жінки; порівнюємо різні типи втілення теми жіночої долі у творчості поетів (на прикладі творів); пояснюємо поведінку та порівнюємо вчинки героїнь поеми «Катерина» та трагедії «Фауст», коментуємо їх. Ключові компетентностівисловлюємо судження про вічну проблему жіночого щастя. Емоційно-ціннісне ставленняусвідомлюємо шанобливе ставлення до жінки в усіх її іпостасях (жінка-мати, жінка-кохана та ін.). Усвідомлення того, що жінка – уособлення краси на землі. Мета і завдання: