Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». РОЗДУМИ ПРО УЯВУ, ФАНТАЗІЮ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ

Про матеріал
Опубліковано урок з української літератури у 6 класі за темою «Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». РОЗДУМИ ПРО УЯВУ, ФАНТАЗІЮ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ», що містить різні види творчих та ігрових завдань. Метою уроку є не лише опрацювати зміст твору, а й звернути увагу на роздуми героїв про уявне, фантастичне і реальне в їх дитячому житті; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки, зіставляти описане з реальним життям; толерантно і аргументовано доводити свою думку; виховувати почуття любові до рідного краю, мальовничої природи; прищеплювати інтерес до власних результатів навчальної діяльності; допитливість, пунктуальність.
Перегляд файлу

Тема: Я. СТЕЛЬМАХ «МИТЬКОЗАВР З ЮРКІВКИ, АБО ХИМЕРА ЛІСОВОГО ОЗЕРА». РОЗДУМИ ПРО УЯВУ, ФАНТАЗІЮ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ

Мета: опрацьовуючи зміст повісті Я. Стельмаха, звернути увагу на роздуми героїв про уявне, фантастичне і реальне в їх дитячому житті; переказувати цікаві уривки з твору, коментуючи їх; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки, зіставляти описане з реальним життям; толерантно і аргументовано доводити свою думку; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття любові до рідного краю, мальовничої природи; повагу до творчості Я. Стельмаха; прищеплювати інтерес до власних результатів навчальної діяльності; допитливість, пунктуальність.
Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь. 

Обладнання: комп’ютер, проектор
Клас 6
                                                                                 Перебіг  уроку 

І. Організаційний момент.  

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів  Оголошення теми, мети уроку. 
                                                                

 

«… людина відрізняється від тварини здатність до уяви. Уява створила мистецтво. Воно розсунуло межі світу і свідомості і повідомило життя властивість, що ми називаємо поезією.» Паустовський К.

                                                 

Розгорніть зошити запишіть дату приведення уроку та

тему

Спробуймо сформулювати мету уроку

 

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань 

Ключові поняття теми

 

Проблемне запитання?

 

 

ІV. Основний зміст уроку 

 

 


V. Закріплення вивченого матеріалу

Скласти  сенкан до образів головних героїів

Сенкан


 

1.     Тема (іменник).

2.     Опис (два прикметники).

3.     Дія (три слова).

4.     Ставлення (фраза – чотири слова).

5.     Перефразування сутності ( одне слово).

 

1.     Мова

2.     Рідна, барвінкова.

3.     Переливається, єднає, дзвенить.

4.     Вона – єдина й найцінніша.

5.     Доля.


 

 

VІ. Підсумок уроку 
«Метод незакінчених речень»


Найбільше мене вразило…

Мені не сподобалось…

Тепер я хочу сказати, що…

Такі твори…

На мою думку Богдан Лепкий


  Чи дали ви собі відповідь на проблемне запитання

VІІ. Оголошення результатів навчальної діяльності школярів 
картки самооцінювання

 

 

Прізвище, імя

 

 

Бал

Мій бал

Підготовка до уроку

0-4

 

Моя активність на уроці

0-12

 

Завдання «Так-ні»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найактивніший учень на уроці

 

Чи сподобався мені урок?

 

 

 

коментар учителя
VІІІ. Домашнє завдан

Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії (Елеонора Рузвельт)

docx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
2206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку