"Я збираю портфель до школи"

Про матеріал
ознайомити учнів із структурою I have... і практикувати її вживання в усному мовленні; відпрацювати правильну артикуляцію звуку [h]; навчити давати відповіді на запитання "What is this?" “This is a …” та повторити назви шкільних предметів; розвивати пам'ять, увагу; виховувати зацікавленість у вивчені англійської мови.
Перегляд файлу

Lesson

Тема: Mої шкільні речі

Мета: ознайомити учнів із структурою I have... і практикувати її вживання в усному мовленні;

відпрацювати правильну артикуляцію звуку [h]; навчити давати відповіді на запитання "What is this?"  “This is a …” та  повторити назви шкільних предметів; розвивати пам'ять, увагу; виховувати зацікавленість у вивчені англійської мови.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, мікрофон, відео ролик для фізкультхвилинки, картки з назвами шкільних предметів, картки для самостійної роботи.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку. Створення відповідної емоційної атмосфери

1. Привітання.

  T. – Good morning, children.

   Ps. – Good morning, good morning,

   Good morning to you.

   Good morning, good morning,

   We are glad to see you.

   T. – I’m glad to see you too.

       2. Фонетична  хвилинка.

       T. – How    are you?              

 Ps – We are fine, thanks.

2)   Робота з тематичними малюнками.

D:\Program Files\конспекти\1 клас\school\Scan-130513-0001.jpgD:\Program Files\конспекти\1 клас\school\Scan-130513-0002.jpg

          T. – What is this?

            Ps. – This is a book

             This is a bag

             This is a pen

This is a pencil

This is a ruler.

ІІ.Основна частина уроку.

 Повідомлення теми і мети уроку

– Діти, сьогодні до нас на урок завітала наша стара знайома.

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0007.jpg               T. – Say, who is this?

               P. – This is Miss Alison

        – На  сьогоднішньому уроці  ми продовжуємо вивчати тему: « Мої шкільні   речі. »     Повторимо вивчені слова та структури, познайомимося з новими словами. Ми навчимось будувати речення з словами I have..., навчимось давати відповіді на запитання "What is this?" “This is a…”  та правильно вимовляти звук [h]

V. Сприйняття  та усвідомлення нового матеріалу

Актуалізація опорних знань

         1. Повторення вивчених слів. Гра « Назви слово англійською мовою».

              T. – вікно( кидає м’яч учневі )

              P. – a window ( віддає м’яч назад ).

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0008.jpg

         2. Уведення нових слів.

               Учитель показує малюнки з новими  словами, називає їх,  а учні повторюють декілька раз.

D:\Program Files\конспекти\1 клас\school\Scan-130513-0001.jpgD:\Program Files\конспекти\1 клас\school\Scan-130513-0002.jpg

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0001.jpg

        3. Робота в зошитах.

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0006.jpg

Діти, сьогодні, йдучи до школи,  знайшла шкільний портфелик. Давайте подивимось, що у ньому є. А чи знаєте ви назви цих предметів англійською мовою.

Вчитель витягує предмети з портфеля, учні називають їх.

Подання та відпрацювання нового матеріалу:

Вчитель бере зі столу шкільні  предмети, які дістали з портфеля і говорить:

I have a book

I have a pen

I have a ruler

Отже, фраза I have перекладається У мене є...

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0005.jpg

 Подивіться вдруге на малюнок і скажіть I have a …

Щоб вірно вимовляти слово have потренуємось у вимові звука [h]

VІ. Фізкультхфилина (мультик "Head and sholders")

 

 

VІІ. Осмислення зв'язків у матеріалі

1. Тренування у вимові.

1)     Англійський звук [h] відрізняється від українського [х]. Щоб правильно вимовляти цей звук, уявіть, що ви дмухаєте на руки, що замерзли, або на скло: [h--h]. Repeat after me: [h--h]

 

2. Відпрацювання нового матеріалу

1) Вчитель бере картку зі шкільним предметом і говорить:

I have a book

Учні повторюють за ним

Miss Alison принесла нам презентацію « Мої  шкільні речі». Let us look it’s presentation.

 

2) Гра «What is this?»

Учитель роздає дітям картки з назвами предметів, і пояснює, що зараз він задаватиме питання «What is this?», яке перекладається Що це, а учень повинен вжити фразу This is   та назвати предмет зображений на картці

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0003.jpg

C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0002.jpg

VІІІ. Підбиття підсумків

 Повторення

Перед учнями лежать шкільні приладдя. Вчитель запитує «Who has a ...? », учні відповідають I have і піднімають предмет.

Гра «Знайди сховані в квадратиках слова».

 C:\Program Files\VueScan\Scan-130708-0004.jpg

Прощання Вірш  «Goodbye»

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку