4 клас
Тема: Як створити проєкт у середовищі Scratch
Мета:
- навчальна: сформувати первинні уявлення та про проєкт; навички визначення мети та завдань проєкту; ознайомити учнів з порядком роботи над проєктом та сформувати вмінння складати план проєктної діяльності;
- розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння аналізувати та синтезувати отриману інформацію; навички роботи з інформаційними технологіями;
- виховна: виховувати пізнавальну активність та інформаційну культуру.
Тип уроку: комбінований.
ХІД УРОКУ
II. Актуалізація опорних знань.
III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
Усі люблять грати комп’ютерні ігри але не всі вміють їх створювати. Для того, щоб створити гру потрібно проявити уяву та фантазію, утілити власну ідею. Будь-яка комп’ютерна гра – це теж проєкт, який створюється за певними етапами. І сьогодні ми з вами будемо вчитися створювати проєкт в середовищі Scratch.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Що таке проєкт?
Проєкт – це діяльність людини, спрямована на створення нового продукту.
2. Етапи роботи над проєктом у середовищі Scratch.
Планування |
Створення |
Презентування |
- створення сценарію; - збір і підготовка матеріалів; - вибір середовища для реалізації. |
- додавання спрайтів, тла тощо; - створення скриптів; - оформлення проєкту; - тестування та усунення помилок. |
- презентування проєкту у вибраному середовищі. |
V. Фізкультхвилинка.
Всі піднесли руки — раз! (Потягування.)
На носках стоїть весь клас.
Два — присіли, руки вниз, (Присідання.)
На сусіда подивись. (Повороти головою вправо-вліво.)
Раз! — і вгору. (Потягування.)
Два! — і вниз. (Присідання.)
На сусіда подивись (Повтори головою вправо-вліво).
Будем дружно присідати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз! — Піднялись.
Два! — Присіли.
Хай мужніє наше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.
VI. Застосування знань, умінь та навичок.
Створення проєкту в середовищі Scratch (робота за комп’ютером).
1. Повторення правил безпечної поведінки під час роботи за комп’ютером (інтерактивна вправа онлайн-ресурсу Learningapps).
2. Створення проєкту в середовищі Scratch «Сонячна система» (підручник ст.98-99).
3. Демонстрування та аналіз створених робіт.
VII. Вправи для очей.
VIII. Підсумок уроку.