Команди датчиків у середовищі Scratch4 клас. Урок № 30
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Задача: Розрахувати, скільки дерев посадить робот-садівник за вказану кількість годин, якщо за годину він висаджує 5 дерев.
Номер слайду 4
Наприклад:
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Команда «Запитати… і чекати» із блакитного сектора виводить повідомлення, яке вказане в конструкції команди, й чекає відповіді користувача проєкту. Наприклад, блок-команди з уведеним запитанням. Повідомлення, що роз’яснює дані, які необхідно ввести
Номер слайду 7
Виконання команди: Для введення даних користувачеві скретч-проєкту потрібно встановити текстовий курсор в область введення даних, увести дані і натиснути кнопку
Номер слайду 8
Наприклад: Результат: (результат уведення даних буде виведено на сцену, якщо встановити прапорець біля команди
Номер слайду 9
Використати введені дані можна за допомогою блока . Цей блок можна вбудовувати в конструкції з блоків зеленого сектора та використовувати для складання умов, виведення повідомлень та інших дій.
Номер слайду 10
У даному прикладі Рудий кіт повідомляє число 25, тому що користувач повідомив кількість годин робота-садівника 5, а 5*5=25. Коли нову комп’ютерну програму вже складено, потрібно обов’язково перевірити правильність її виконання з різними вхідними даними. Якщо знайдеться помилка, то її слід виправити