Презентація "Команди датчиків у середовищі Scratch"

Про матеріал
Презентація "Команди датчиків у середовищі Scratch" 4 клас. Підручник: "Інформатика 4 клас" Коршунова О.В., (Видавничий дім "Освіта", 2021)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Команди датчиків у середовищі Scratch4 клас. Урок № 30

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Задача: Розрахувати, скільки дерев посадить робот-садівник за вказану кількість годин, якщо за годину він висаджує 5 дерев.

Номер слайду 4

Наприклад:

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Команда «Запитати… і чекати» із блакитного сектора виводить повідомлення, яке вказане в конструкції команди, й чекає відповіді користувача проєкту. Наприклад, блок-команди з уведеним запитанням. Повідомлення, що роз’яснює дані, які необхідно ввести

Номер слайду 7

Виконання команди: Для введення даних користувачеві скретч-проєкту потрібно встановити текстовий курсор в область введення даних, увести дані і натиснути кнопку

Номер слайду 8

Наприклад: Результат: (результат уведення даних буде виведено на сцену, якщо встановити прапорець біля команди

Номер слайду 9

Використати введені дані можна за допомогою блока . Цей блок можна вбудовувати в конструкції з блоків зеленого сектора та використовувати для складання умов, виведення повідомлень та інших дій.

Номер слайду 10

У даному прикладі Рудий кіт повідомляє число 25, тому що користувач повідомив кількість годин робота-садівника 5, а 5*5=25. Коли нову комп’ютерну програму вже складено, потрібно обов’язково перевірити правильність її виконання з різними вхідними даними. Якщо знайдеться помилка, то її слід виправити

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Підручниксторінки 107-111

pptx
Додано
29 квітня 2022
Переглядів
1627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку