Матеріали до уроку розраховані на учнів 5 класу, які вивчають інтегрований курс "Пізнаємо природу" за модельною програмою Д.Біди.
Розкривають в доступній формі учням гіпотези походження планети Земля.
Моя шкала успіху. Якщо уявити собі, що вершина знань – це цифра 10, а найнижче – 1, то спробуйте визначити на шкалі від 1 до 10 той рівень знань, які ви зараз маєте, на початок уроку (теми).
Номер слайду 3
Легенда (лат., — те, що має бути прочитане): 1. Народне сказання або оповідання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю, фантастикою; міф, фантазія, вигадка, повір'я. 2. Щось вигадане, неправдиве. 3. Напис на монеті. 4. Сукупність умовних знаків і пояснень до карти, плану, малюнків і т. ін. Порівняй!Легенда про Кармелюка (Марко Вовчок)
Номер слайду 4
Порівняй!Гіпо́теза — це припущення, яке перевіряють експериментально з можливих розв'язань проблеми. З погляду логіки, гіпотеза — прийом пізнавальної діяльності людини, форма мислення, що являє собою здогад, тобто, положення, яке тимчасово вважається можливо істинним, поки не встановлена істина.
Номер слайду 5
Стародавні уявлення про планету Земля
Номер слайду 6
Фото з космосу планети Земля. Так виглядає Земля з відстані 6 мільярдів кілометрів (фото NASA)
Номер слайду 7
Де знаходиться планета Земля
Номер слайду 8
Які існують гіпотези виникнення Землі
Номер слайду 9
Які існують гіпотези виникнення Землі
Номер слайду 10
Які існують гіпотези виникнення Землі
Номер слайду 11
Які існують гіпотези виникнення Землі
Номер слайду 12
Які існують сучасні уявлення про виникнення ЗемліВік Сонця становить близько 5 млрд років. Вік найдавніших порід на Землі становить понад 4,5 млрд років.
Номер слайду 13
Які існують сучасні уявлення про виникнення Землі
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Моя шкала успіху. Якщо уявити собі, що вершина знань – це цифра 10, а найнижче – 1, то спробуйте визначити на шкалі від 1 до 10 той рівень знань, які ви зараз маєте, на кінець уроку (теми).
Номер слайду 16
Опрацювати презентацію. Вивчити параграф 19 с. 68-70 підручника. Виконати завдання 6 с. 70 підручника.