На допомогу класному керівникові. Планування виховної роботи розроблено за такими напрямками: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, сторичних, культурних і духовних надбань рідного краю, ціннісне ставленця особистості до сім'ї, родини, людей, ціннісне ставлення особистості до себе, ціннісне ставлення особистості до праці, ціннісне ставлення особистості до природи, ціннісне ставлення особистості до мистецтва, заходи щодо правової освіти, профілактики злочинних проявів в учнівському середовищі, робота з батьківською громадкістю.
Тема, над якою працює методична комісія класних керівників:
Створення умов для становлення гармонійної і цілісної особистості, всебічного розвитку її здібностей, збагачення інтелектуального потенціалу її духовності в умовах використання нових інтерактивних технологій.
Тема, над якою працює
класний керівник:
Формування системи життєвих цінностей, відповідальної поведінки та національно-патріотичного виховання учнівської молоді
Наше кредо:
Твоє життя – твій вибір.
Його ти бережи
В житті своєму ти є лідер.
Тож шлях потрібний обери.
Виховна робота
буде спрямована на:
Основні
напрямки виховної роботи
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави,історичних, культурних і духовних
надбань рідного краю
Формування національно-громадянської та національно-етнічної ментальності особистості; формування громадянського і державницького світогляду особистості,її мовної компетентності; виховання повагу до Конституції України та законів держави; формування системи знань про історичні, матеріальні, культурні та духовні цінності нашого краю; розвиток історичної пам’яті особистості; виховання шанобливого ставлення до історичного, культурного і духовного спадку рідного краю,здатності берегти його і примножувати.
Ціннісне ставленця особистості до сім’ї, родини, людей
Формування сімейно-родинної ментальності особистості. Формування навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим. Виховання готовності до моральних вчинків, які ґрунтуються на засадах гуманного ставлення до людей,готовності до активної участі в доброчинній діяльності,до здійснення вільного морального вибору; виховання готовності до збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.
Ціннісне ставлення особистості до себе
Усвідомлення значущості власного фізичного,психологічного, соціального і духовного «Я»; сформованість уявлення про моральні норми,погляди, судження та еталони взаємини; сформованість позитивної мотивації на здоровий спосіб життя; свідоме ставлення до власного здоров’я і здоров’я інших; здатність виявити турботу про безпеку власної життєдіяльності та життєдіяльності інших.
Ціннісне ставлення особистості до праці
Виховання цивілізованого господаря, який свідомо ставиться до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховання дисциплінованості, організованості, вміння включатися у виробничі відносини; виховання особистісних рис характеру: самоорганізації, лідерства, бережливості, ініціативності, діловитості, дисциплінованості, бачення перспективи.
Ціннісне ставлення особистості до природи
Формування в особистості внутрішньої потреби знати, покращувати екологічний стан природного середовища; виховання відповідальності за збереження природи.
Ціннісне ставлення особистості до мистецтва
Сформованість високого рівня духовності та естетичної культури особистості; набуття вмінь власноручно примножувати культурно – мистецькі надбання українського народу та етносу рідного краю; професійне самовизначення в галузі мистецтва.
Заходи щодо правової освіти, профілактики злочинних проявів в учнівському середовищі
Реалізація заходів спрямованих на попередження злочинів і злочинності, вдосконалення способу життя учнів без порушень норм моралі; виявлення негативних змін у поведінці учнів, вивченні причин і умов, що сприяють скоєнню злочину, попередження їх подальшого розвитку; поліпшення роботи з підлітками з негативною поведінкою, надання їм допомоги в самовихованні. Формування правової свідомості на основі тих правових знань, уявлень, переконань, що склалися у нашому суспільстві, почуттів що регулюють поведінку; почуття законності обраної мети, правомірності шляхів її реалізації, справедливості, активної протидії порушникам законів нашої країни, докорінне підвищення правової культури всіх учасників навчально-виховного процесу.
Робота з батьківською громадкістю
Головне завдання педагогічного колективу – залучити батьків до загального виховного процесу, використовувати їх творчі можливості в позаурочній роботі з групами та індивідуальній роботі з неблагополучними родинами та дітьми; зробити батьків співпрацівниками педагогів.
Основні напрямки роботи з батьками:
Реалізація спільних заходів «Родинне виховання»
Основними завданнями спільних заходів є:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, історичних, культурних і духовних надбань рідного краю
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
01.09 |
класний керівник |
«Європа – наш цивілізований вибір» |
01.09. |
класний керівник |
|
вересень 21.09 |
класний керівник |
|
вересень 27.09 |
класний керівник |
|
жовтень 02.10 |
класний керівник |
|
жовтень 27.10 |
класний керівник |
|
жовтень 13.10 |
класний керівник |
|
листопад |
класний керівник |
|
листопад |
класний керівник |
|
грудень
|
класний керівник
|
|
січень
|
Речник президента |
|
січень
|
класний керівник |
|
лютий |
класний керівник
|
|
лютий |
Міністерство культури |
|
березень
|
Міністерство культури |
|
березень |
Прес- служба |
|
квітень |
класний керівник |
|
травень |
класний керівник |
|
щосереди |
Речник президента |
Ціннісне ставлення особистості до
сім’ї, родини, людей
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
жовтень |
класний керівник |
«Найстрашніші втрати — духовні» |
жовтень |
Міністерство культури і організації дозвілля |
|
грудень |
Міністерство культури і організації дозвілля |
|
січень |
класний керівник |
|
лютий |
класний керівник |
|
березень |
психолог
|
|
березень |
Міністерство культури і організації дозвілля |
|
квітень |
Прес- служба |
|
травень |
класний керівник |
Ціннісне ставлення
особистості до себе
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
щоп’ятниці |
класний керівник |
|
вересень |
класний керівник |
|
жовтень
|
класний керівник |
|
листопад |
класний керівник |
«Зроби свій вибір на користь здоров'я» |
грудень |
класний керівник |
|
січень |
Міністерство охорони здоров’я |
|
лютий |
класний керівник |
|
березень |
Прес служба |
|
квітень |
Міністерство охорони здоров’я |
|
жовтень |
Речник президента |
Ціннісне ставлення особистості
до праці
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
вересень жовтень |
Міністерство дисципліни і порядку |
|
лютий |
класний керівник |
|
березень |
Міністерство освіти і науки |
|
березень |
Речник президента |
|
протягом року |
Міністерство дисципліни і порядку |
Ціннісне ставлення особистості
до природи
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
жовтень |
класний керівник |
|
березень |
класний керівник |
|
квітень |
класний керівник |
|
квітень |
класний керівник |
|
травень |
Міністерство екології |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості
до мистецтва
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
вересень |
класний керівник |
|
листопад |
Прес-служба |
|
грудень |
Прес-служба |
|
грудень |
Міністерство культури і організації дозвілля |
|
лютий |
Міністерство культури і організації дозвілля |
|
квітень |
Прес- служба |
|
травень |
класний керівник |
Заходи щодо правової освіти,
профілактики злочинних
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
вересень до 29.09 |
класний керівник |
|
протягом року |
класний керівник |
|
вересень до 09.09 |
класний керівник |
|
остання середа місяця |
класний керівник |
|
жовтень |
Міністерство юстиції |
|
листопад |
Речник президента |
|
грудень |
Прем’єр- міністр |
|
квітень |
Прес- служба |
|
травень |
Класний керівник |
проявів в учнівському середовищі
Робота з батьківською громадкістю
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
листопад квітень |
класний керівник |
Проведення рейдів у сім’ї з метою:
|
протягом року |
класний керівник |
Інформування батьків про відсутність учнів на заняттях. Надсилання листів-тривог для батьків. |
протягом року |
класний керівник |
Тримати під постійним контролем:
|
протягом року |
класний керівник, майстр в/н, психолог |
|
листопад |
класний керівник |
|
квітень |
класний керівник |
|
січень |
класний керівник |
|
листопад |
класний керівник |
|
протягом року |
класний керівник |
Заходи щодо запобігання
нещасних випадків
Назва заходів |
Термін виконання |
Відповідальні |
|
1.09 |
класний керівник |
|
вересень |
класний керівник |
|
жовтень |
класний керівник |
|
листопад |
класний керівник |
|
грудень |
класний керівник |
|
січень |
класний керівник |
|
лютий |
класний керівник |
|
березень
|
класний керівник |
|
квітень |
класний керівник |
|
травень |
класний керівник |
|
червень |
класний керівник |
Фізична підготовка
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
вересень |
Міністерство спорту і туризму |
|
вересень |
Міністерство спорту і туризму |
|
листопад |
Міністерство спорту і туризму |
|
грудень |
Міністерство спорту і туризму |
|
лютий |
Міністерство спорту і туризму |
|
березень |
Міністерство спорту і туризму |
|
квітень |
Міністерство спорту і туризму |