З досвіду роботи "Тематичне оцінювання з біології в 11 класі"

Про матеріал

З досвіду проведення тематичного оцінювання з біології в 11 класі. Підготовка та проведення тематичного оцінювання – трудомісткий процес і потребує значних затрат часу , починаючи з підготовки до заліку й закінчуючи перевіркою його результативності. На допомогу вчителю будуть картки для тематичного оцінювання.

Перегляд файлу

 


55.jpg     

 

 

З досвіду проведення тематичного оцінювання з біології в 11 класі


Підготовка та проведення тематичного оцінювання – трудомісткий процес і потребує значних затрат часу , починаючи з підготовки до заліку й закінчуючи перевіркою його результативності.

Форма проведення може бути різна: письмова форма ( контрольна робота, тестовий контроль, самостійна робота), практична робота чи усний залік. Згідно нормативних документів МОН України щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень  завдання мають бути 4-рівневими. Їх доцільно готувати в кількох варіантах і оформлювати у вигляді карток  або застосовувати дидактичний матеріал на друкованій основі.

           До складу завдань включають завдання різного рівня складності :репродуктивні, продуктивні і творчі. Багатоваріантність дає можливість проводити індивідуальні заліки , щоб уникнути спілкування учнів , які які отримають однакові варіанти. Наведемо приклади деяких карток тематичного тестового завдання з теми «Спадковість і мінливість організмів» для 11 класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка

 «Спадковість і мінливість організмів»

 

І рівень(по 0,5 б.)

1.Наука про закономірності спадковості та мінливості організмів:

а)генетика; б)фармакогенетика;  в)геноміка; г)цитологія.

2.Ділянка структурних генів,що кодують спадкову інформацію називається:

а)спейсер; б)енхенсер; в)екзони; г) інтрони.

3.У нормі каріотип людини складається з скількох хромосом:

а)45; б)44; в)46; г)47.

4.Як називаються речовини,що знижують частоту мутацій:

а)мутагени; б)комутагени; в)антимутагени; г)хімічні мутагени.

5.Приклад генної хвороби:

а)синдром Тернера; б)синдром Патау; в)синдром Дауна; г)міопія.

6.Схрещування батьківських особин,які різняться за однією парою альтернативних проявів ознак:

а)моногібридне; б)дигібридне; в)полігібридне; г)реципрокне.

ІІ рівень(4 б.)

1. Установіть відповідність між бактеріями та їхнім окисненням сполук: (1 б.)

1) Генотип

а) здатність набувати нових ознак у процесі індивідуального розвитку.

2) Фенотип

б) сукупність усіх генів організму,що одержані від батьків.

3) Мінливість

в) особливість організму,що існує в усіх проявах.

 

г) ознаки та властивості організму,які є результатом взаємодії генотипу з умовами зовнішнього середовища.

2. Пояснити терміни: (2 б.)

Геном- це….

Комбінаційна мінливість- це….

3.Які групі крові можуть бути у дітей, як що у матері ІІ група крові, а у батька ІІІ?(1 б.)

ІІІ Рівень (2 б.)

Охарактеризуйте ІІ закон Менделя.

 

IV рівень(3 б.)

Розв’яжіть задачу.

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку