Задача та її структурні частини

Про матеріал
Презентація із звуковими ефектами та анімацією подана для ознайомлення дітей із задачею та її структурними частинами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задача та її структурні частини

Номер слайду 2

Що таке задача?

Номер слайду 3

Задача – це “хитре” завдання, що потребує розв'язання. Складається з двох частин:− умови− питання

Номер слайду 4

Умова – містить відомі числа, пов’язані між собою сюжетом. Питання – містить невідоме число, яке потрібно знайти.

Номер слайду 5

Складові задачіРозв’язання. Питання. Умова. Відповідь

Номер слайду 6

На галявині було 4 їжачки та 3 лисички. Вибір запитання до умови. Запитання задачі має бути пов’язане з її умовою. Скільки звірят було на галявині? Скільки пташок сиділо на дереві?4 + 3 = 7 (зв.)

Номер слайду 7

У задачі умова і питання пов’язані між собою сюжетом.

Номер слайду 8

Задачі розв’язуються за допомогою міркувань та обчислень

Номер слайду 9

Їжачок знайшов 5 червоних яблук і 4 зелених. Задача. Це умова Скільки всього яблук знайшов їжачок?Це питання

Номер слайду 10

Розв’язання5 + 4 = 9 ( ябл. )Відповідь: 9 яблук всього.

Номер слайду 11

Задача. У їжачка було 9 яблук, він віддав зайчику 4. Це умова. Скільки яблук залишилося у їжачка?Це питання

Номер слайду 12

Розв’язання9 – 4 = 5 ( ябл.)Відповідь: 5 яблук залишилося.

Номер слайду 13

Чим схожі ці тексти? Чим відрізняються? Який з текстів є задачею?У парку гуляло 8 дітей, 3 дитини пішли додому. Скільки дітей залишилося у парку?Текст. Задача8 – 3 =5 (д.)Відповідь : 5 дітей.

Номер слайду 14

Задача чи ні?На подвір’ї грало у футбол 5 хлопчиків і 4 дівчаток. Чи весело було дітям? Чому?

Номер слайду 15

Задача чи ні?Бабуся спекла 10 пиріжків із сиром та 5 – із яблуками. Чи смачні були пиріжки?Чому?

Номер слайду 16

Задача чи ні?У Петрика було 5 машинок і 2 літачки. Скільки всього іграшок було у Петрика?Чому?

Номер слайду 17

Розв’язання? ігр.52

Номер слайду 18

Задачі із запитанням “ Скільки всього? ”, називаються задачами на знаходження суми. Їх розв'язують за допомогою дії додавання.

Номер слайду 19

Задача У Олі 7 намистинок. Вона Ксюші 3 намистинки. Скільки намистинок у Олі?булоподарувалазалишилося. Які головні слова?style.colorstyle.colorstyle.color

Номер слайду 20

Задачі із запитанням “ Скільки залишилося? ”, називають задачами на знаходження остачі. Їх розв'язують за допомогою дії віднімання.7 – 3 = 4 (н.)Відповідь: 4 намистинки залишилось.

Номер слайду 21

Склади задачу за малюнком4 + 3 = 7 (к.)Відповідь: 7 курчат стало.

Номер слайду 22

Склади задачу за розв’язком9 – 5 = 4 (к.)Відповідь: 4 кошенят залишилось.

Номер слайду 23

Постав питання до умови та розв’яжи задачу. На галявині гралося 3 білочки і 5 зайчиків.3 + 5 = Скільки всього звірят гралося на галявині?8 (зв.)Відповідь: 8 звірят.

Номер слайду 24

Задача. Умова. Запитання. Розв’язання. Відповідь

Номер слайду 25

Пам’ятка роботи над задачею● Мені відомо: …● Треба дізнатися: …● Пояснюю розв’язання: …● Розв’язую: …● Відповідаю: …

Номер слайду 26

Висновок

Номер слайду 27

Бажаю успіхів!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
7 липня 2022
Переглядів
862
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку