Задачі на знаходження суми і різниці. Сонячна система.

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та я досліджую світ Задачі на знаходження суми і різниці. Сонячна система.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики та я досліджую світ

Тема: Задачі на знаходження суми і різниці. Сонячна система.

Мета: вміння вчитися – працювати в колективі та самостійно;закріпити знання учнів з складовими елементами задачі,  формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми і різниці; розвивати просторову уяву;

закріпити знання учнів про космос, вчити логічно, послідовно викладати свої думки; розуміти та називати назви планет; розвивати вміння слухати, аналізувати, розвивати  увагу, мислення; викликати в учнів почуття успіху під час виконання диференційованих завдань, виховувати працелюбність.

Формувати компетентності:

комунікативну (уміти формувати власні думки  усно, чути і розуміти інших,

учитися працювати в парі,  оцінювати себе, формулювати

власну думку);

 регулятивну (уміти висловлювати власне судження);

 пізнавальну  (уміти орієнтуватися у власній системі знань: робити

висновки з вивченого раніше, знаходити відповіді на  запитання,

користуватися життєвим досвідом та інформацією, отриманою на

уроках).

 

Методично-дидактичне забезпечення. Будова сонячної системи, таблиця «Структурні елементи задачі», кольорові олівці, картки, демонстраційний матеріал.

 

Тип уроку: інтегрований урок математики, я досліджую світ.

Хід уроку

І. Організація класу

      1. Емоційне налаштування

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушимо в подорож. А яку зараз дізнаєтесь.

  •          Який сьогодні день?
  •          Яка тема нашого тематичного тижня?
  •          Як ви гадаєте, куди буде наша подорож?

 

  •          Але перед  тим як відправитись в подорож, поверніться один до одного. Візьміть долоньки та зарядіться позитивним настроєм, позитивними думками. Та налаштуйтесь дружно і плідно працювати. Посміхніться один одному.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності уроку. Оголошення теми і мети

  •          Постановка проблемного запитання

Наш урок буде і цікавий, і незвичайний. А знаєте чому? Тому що ми присвятимо його подорожі сонячною системою. Будемо отримувати завдання від планет.

А щоб здогадатися на чому ми будемо подорожувати, послухайте загадку.

 Диво – птиця, хвіст горить.

До зірок вона летить!  ( Ракета ).

Урок математики у 1 класі за підручником О.М.Гісь, ІюВ.Філяк

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Гра «Яке число загубилось»

Перша наша планета сонячної системи - це МАРС і вона підготувала вам завдання.

  1.         1  __  3  __  4 __  __  7  __  8  9  ___.

Будь ласка, порахуйте в прямому та зворотньому напрямі.

  •          Молодці, добре виконали завдання, летимо далі….

 

  1. Гра « Порівняти числа»

Наступна зупинка планета ВЕНЕРА

6__3,   5__9,   8 ___ 8,  4__2, 0 __10.

  •          Молодці, швидко виконали завдання, летимо далі…
  1. Загадка

Щоб отримати завдання від наступної планети відгадайте загадку.

Ця планета блакитна,

Улюблена, рідна,

Вона твоя, вона моя

А зветься…(Земля).

  •          Назвіть сусідів чисел

3,   7,  2,  6,  9,  5,  4.

 

  1. Руханка ( А ти лети…)

 

ІⅤ. Розвиток математичних знань

  1. Гра « Пошуковці»
  •          Молодці, наша подорож продовжується і завдання вам підготував МАРС

Поки ви танцювали, у нас трапилася біда. Деякі структурні елементи задачі  загубилися. Допоможете?

  •          Питання,  Розв’язок,  Умова.
  •          А якої частини задачі не вистачає? ( Відповідь).
  •          Які ж ви молодці. І тут все добре виконали.

     

 

  1.  Розв’язування задачі  (на знаходження суми). Робота з картками.

На вас вже зачекалась п’ята планета сонячної системи ЮПІТЕР.

Скласти і розв’язати задачу за поданими  малюнком. Пояснити розв’язання задачі, застосовуючи метод «Прес».

 

  1.     Позиція: «Я вважаю, що …»
  2.     Обґрунтування: «тому що …» 
  3.     Приклад: «… наприклад …»
  4.     Висновки: «Отже, я вважаю …»

До космосу полетіло 4 ракети і 1 супутник. Скільки всього предметів полетіло до космосу?

 

  1. Руханка  «Голова, плечі, коліна, пальці».
  2. Розповідь вчителя задачі на знаходження різниці з елементами бесіди та демонстрації.

САТУРНУ так сподобалась як ви дивлячись на екран телевізора, виконували рухи, тому він підготував вам цікаву задачку.

Розгляньте уважно зображення. Це їжа, яку космонавти вживають у космосі. За схематичним зображенням складіть і розв`яжіть задачу.

 

 

  1. Математична розмальовка  (самостійна робота).

УРАН та  НЕПТУН так хвилюються, що ви не встигнете виконати їхні завдання, тому вони підготували  вам ракету, щоб ви швидше до них долетіли.

Розфарбувати ракету, згідно відповідного кольору. Але спершу розвяжіть вирази.

 

Раскраски на тему "Космос". | Учебно-методическое пособие на  тему: | Образовательная социальная сеть

  

 

ІV. Підсумок уроку

Мій успіх

Діти, візьміть прищепку та покажіть, чи все вдалося на уроці.

Рефлексія "Мій успіх" » Роздільнянський навчально виховний комплекс  школа-гімназія №1   

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 січня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку