Інтегрований урок з математики та я досліджую світ
Тема: Задачі на знаходження суми і різниці. Сонячна система.
Мета: вміння вчитися – працювати в колективі та самостійно;закріпити знання учнів з складовими елементами задачі, формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми і різниці; розвивати просторову уяву;
закріпити знання учнів про космос, вчити логічно, послідовно викладати свої думки; розуміти та називати назви планет; розвивати вміння слухати, аналізувати, розвивати увагу, мислення; викликати в учнів почуття успіху під час виконання диференційованих завдань, виховувати працелюбність.
Формувати компетентності:
комунікативну (уміти формувати власні думки усно, чути і розуміти інших,
учитися працювати в парі, оцінювати себе, формулювати
власну думку);
регулятивну (уміти висловлювати власне судження);
пізнавальну (уміти орієнтуватися у власній системі знань: робити
висновки з вивченого раніше, знаходити відповіді на запитання,
користуватися життєвим досвідом та інформацією, отриманою на
уроках).
Методично-дидактичне забезпечення. Будова сонячної системи, таблиця «Структурні елементи задачі», кольорові олівці, картки, демонстраційний матеріал.
Тип уроку: інтегрований урок математики, я досліджую світ.
Хід уроку
І. Організація класу
1. Емоційне налаштування
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушимо в подорож. А яку зараз дізнаєтесь.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності уроку. Оголошення теми і мети
Наш урок буде і цікавий, і незвичайний. А знаєте чому? Тому що ми присвятимо його подорожі сонячною системою. Будемо отримувати завдання від планет.
А щоб здогадатися на чому ми будемо подорожувати, послухайте загадку.
Диво – птиця, хвіст горить.
До зірок вона летить! ( Ракета ).
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Перша наша планета сонячної системи - це МАРС і вона підготувала вам завдання.
Будь ласка, порахуйте в прямому та зворотньому напрямі.
Наступна зупинка планета ВЕНЕРА
6__3, 5__9, 8 ___ 8, 4__2, 0 __10.
Щоб отримати завдання від наступної планети відгадайте загадку.
Ця планета блакитна,
Улюблена, рідна,
Вона твоя, вона моя
А зветься…(Земля).
3, 7, 2, 6, 9, 5, 4.
ІⅤ. Розвиток математичних знань
Поки ви танцювали, у нас трапилася біда. Деякі структурні елементи задачі загубилися. Допоможете?
На вас вже зачекалась п’ята планета сонячної системи ЮПІТЕР.
Скласти і розв’язати задачу за поданими малюнком. Пояснити розв’язання задачі, застосовуючи метод «Прес».
До космосу полетіло 4 ракети і 1 супутник. Скільки всього предметів полетіло до космосу?
САТУРНУ так сподобалась як ви дивлячись на екран телевізора, виконували рухи, тому він підготував вам цікаву задачку.
Розгляньте уважно зображення. Це їжа, яку космонавти вживають у космосі. За схематичним зображенням складіть і розв`яжіть задачу.
УРАН та НЕПТУН так хвилюються, що ви не встигнете виконати їхні завдання, тому вони підготували вам ракету, щоб ви швидше до них долетіли.
Розфарбувати ракету, згідно відповідного кольору. Але спершу розвяжіть вирази.
ІV. Підсумок уроку
Мій успіх
Діти, візьміть прищепку та покажіть, чи все вдалося на уроці.