Захід для 5 класів
“Математичний олімп”
Мета: Прищеплювати любов до математики, виробляти вміння використовувати здобуті знання у самостійній діяльності; розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, мислити, працювати в команді.
Хід заходу:
І. Епіграф - В математиці живе художник, архітектор і навіть поет.
О. Прінсгейм
ІІ. Девіз.
ІІІ. Вислови про математику. Представлення журі.
ІV. Представлення команд.
Членам команд потрібно було придумати назву команди та невеличке привітання в довільній формі.
Максимальна кількість балів за конкурс – 5 балів.
Отже, знайомимося з нашими командами…
V. Конкурс-разминка. Кожна правильна відповідь 1 бал.
1.Числа, які використовують при лічбі?(Натуральні)
2.Рівність, що містить невідоме? (рівняння)
3.Величина прямого кута?(90 градусів)
4.Скількі кілограмів в одному центнері?(100 кг)
5.Найбільше натуральне число? (не існує)
6. Дія обернена до множення?(ділення)
1.Пристрій для вимірювання кутів?(транспортир)
2.Найменше натуральне число? (1)
3.Результат множення?(Добуток)
4.Скільки в 1 м міліметрів?(1000)
5.Дія,обернена до додавання?(віднімання)
6.Величина розгорнутого кута?(180 градусів)
VІ. Цікаві задачі . Кожна правильна відповідь 1 бал.
1. Скільки всього кролів і гусей, якщо у них є всього 4 голови і 10 лап.
Відповідь:1 кролик, 3 гусей.
2.У сім’ї сім братів і у кожного по одній сестрі. Скільки всього дітей у цій сім’ї?
Відповідь:8, 7 хлопчиків і 1 дівчинка.
3.Коли ми дивлячись на цифру 2 кажемо 10?
Відповідь :коли дивимось на годинник, наприклад 10 хвилин на третю.
VІІ. Конкурс. Ерудит. Кожна правильна відповідь 1 бал.
1.Ці природні кристали мають форму куба і є в кожному домі.( Сіль)
2.У центрі Будапешта, недалеко від одного з найкращих мостів, стоїть кам’яний пам’ятник цифрі. Якій саме цифрі і чому?(Нулю, символізує початок всіх доріг)
3.Цю фігуру зображено на банкноті в 1 долар.(Піраміда)
4.У Давньому Вавилоні це число вважалося «священним», оскільки ним зручно користуватися під час вимірювань. Звідси і поділ року на місяці, доби на години, години на хвилини. Що це за число? (12)
VІІІ. Математика і усна народна творчість. Кожна правильна відповідь 1 бал.
Мати одною рукою б’є, а…
другою шкодує.
Краще один раз побачити, як …
сто разів почути.
Одна голова добре, а …
дві краще.
Сім разів одмір, а …
один раз відріж.
За одного битого …
двох небитих дають.
За двома зайцями не женись, бо …
жодного не спіймаєш.
Лінивий двічі робить, а скупий …
двічі платить
Підрахунок балів, дякуємо жюрі.