Захід з англійської мови "A visit to a Magic country"

Про матеріал
Цілі: практичні: пригадати й активізувати ЛО теми «Тварини»;тренувати у вживанні граматичних структур «I can..» «It is a..»; навчальні: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, удосконалювати навички аудіювання, читання, монологічного та діалогічного мовлення; розвивальні:розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою; виховні: виховувати почуття любові до тварин та природи.
Перегляд файлу

 

Тема: A visit to a Magic country.

Клас: 2

Цілі:

 практичні: пригадати й активізувати ЛО теми «Тварини»;тренувати у вживанні граматичних структур «I can..» «It is a..»;

  навчальні: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, удосконалювати навички аудіювання, читання, монологічного та діалогічного мовлення;
розвивальні:розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою;
виховні: виховувати почуття любові до тварин та природи.
Обладнання: магнітофон, маски тварин, будинок – декорація.

 

Хід  заходу

   Гра “Introduce your friend”

- Перш ніж розпочати наше свято, давайте познайомимося.

  (Діти сидять по колу. Перший учасник називає ім’я учня,  який сидить  поруч і передає йому м’яч і т. д.)

1-й  His name is Sasha; 2- й  Her name is Dasha і т. д.

Введення в сюжет рольової гри “A visit to a Magic country”

- Тепер, коли гості познайомилися з нами, давайте запросимо їх відвідати разом з нами веселу країну, яку ми називаємо  Happy Land.

-Let’s go with me! 

- В багатьох містах є зоопарки. Чи любите ви їх відвідувати?

-Let’s go at the zoo!

- В далекому місті Лондон є незвичайний зоопарк - зоопарк «Сафарі».

- В цьому зоопарку тварини живуть вільно, а не в клітках. Відвідувачі ж спостерігають за ними з машин чи автобусів. Давайте пригадаємо вірш і  назвемо відомих нам тварин.

 I see a monkey, I see a frog,

I see a rabbit, I see a dog.   

-Пропоную влаштувати в нашому класі свій незвичайний зоопарк!

Put your hands on the table!

Put your head on the hands!

And count! 1 – 2 - 3 – 4 – 5.

   (Обрані завчасно вчителем учні вдягають маски, поки інші діти рахують).

 Сюжет перетворення в лісових жителів.

Діалог вчителя з учнями:

-Who can you see?

-I can see a mouse.

Her friend  a frog.

- Who is it?

-It`s a cock.
- It`s a hedgehog.

- It`s a hare.

- It`s a bear.

- It`s a fox.

-Who can you see

-I can see  a hunter, a dog and a cat.

-Будуть вони жити in the house in the wood, який дуже хороший.

Game “Who are you?”

-Перевіримо, чи ви, діти, й справді перетворилися на лісових тварин.

-Я питатиму  «Who are you?» А ви мені відповідайте, свою тварину представляйте.

-Who are you?

- I’m a dog.

I like to play.

I like to run.

-Who are you?

- I’m a cat.

-My name is Pete.

- I like to sit!

-Who are you?

-I’m a bear.

 I have a honey.

-Ось ми з вами й познайомилися, тепер маємо вас перевірити: чи справжні ви звірі?

 Game “Can you?”

 Can you hop like a rabbit?

 Yes, we can. Hop – hop!

 Can you jump like a frog?

Yes, we can. Jump – jump!

Can you run like a dog?

 Yes, we can. Run – run!

 Can you walk like a duck?

Yes, we can. Walk – walk.

Can you fly like a bird?

 Yes, we can. Fly – fly!

Can you swim like a fish?

No, we can’t but we wish!

- OK! Ви мене переконали, ви справжні звірі. І, думаю, саме час подивитися, як живуть тварини в лісі.

Інсценування казки «Рукавичка»

-Children, we can see a house (показує на будинок – декорацію)

Ch 1.   A house in the wood, wood! 

Ch 2.   We can see a mouse  (вибігає мишка)

Ch 1.   A mouse in the wood, wood!

Ch 2.   Who are you?

Ch 3.   I’m a mouse Pe – Pe.

            This is my house!

            /Показує на будинок/

Т: Мишці сумно одній в будиночку. Вона грається і наспівує пісеньку

    Listen!

Ch 3.   1 and  2, and   3, and 4,

            I’m sitting on the floor.

            I’m playing with a ball

            And a pretty little doll.

Ch 1.   Children, we can see …

Ch 2.    A  house in the wood, wood.

Ch 1.    We can see …

Ch 2.    A frog in the wood, wood.

        (З’являється жабка і звертається до мишки)

Ch 4.    Hi! Who are you?

Ch 3.    Hello! I’m a mouse Pe – Pe.

             And who are you?

Ch 4.    I’m a frog  Croack – Croack. 

             May I live with you?

Ch 3.    Sure. Come in, please!

T: І почали вони жити разом і разом співати мишкину пісеньку.

    Sing this song all together!

     (Діти разом співають пісеньку).

Ch 1.    Children, we can see …

Ch 2.    A house in the wood, wood.

Ch 1.    We can see …

Ch 2.    A cock in the wood, wood.

             (розмова з півником)

 Ch 5.   Hi! I’m a cock.

             I wake up early in the morning.

             I like to do the morning exercises.

             Look at me!

             (Діти виконують зарядку разом з півником).

Ch 5.    Hands up, hands down,

             Hands on hips, sit down, stand up.

             Hands to the sides,

             Bend left, bend right.

             Hands on hips, 1 – 2 – 3 – hop!

             1 – 2 – 3 – stop! Sit down!

             (Звертається до мишки і жабки)

              May I live in this house?

Ch 3, Ch 4: Yes, sure. Come in, please!

Ch 1.    Children, we can see …

Ch 2.    A house in the wood, wood.

Ch 1.    We can see …

Ch 2.    A hare in the wood, wood.

             (розмова з зайчиком)

Ch 6.    Hello! I’m a hare!

             I’m afraid of the bear!

             May I live in this house?

Ch 3, Ch 4, Ch 5: Sure! Come in, please!

- Thank you, my little friends!

    Ось ми і відвідали чарівну країну  “Happy Land”, де тварини розмовляють

    англійською мовою. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку