Тема: A visit to a Magic country.
Клас: 2
Цілі:
практичні: пригадати й активізувати ЛО теми «Тварини»;тренувати у вживанні граматичних структур «I can..» «It is a..»;
навчальні: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, удосконалювати навички аудіювання, читання, монологічного та діалогічного мовлення;
розвивальні:розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою;
виховні: виховувати почуття любові до тварин та природи.
Обладнання: магнітофон, маски тварин, будинок – декорація.
Хід заходу
Гра “Introduce your friend”
- Перш ніж розпочати наше свято, давайте познайомимося.
(Діти сидять по колу. Перший учасник називає ім’я учня, який сидить поруч і передає йому м’яч і т. д.)
1-й His name is Sasha; 2- й Her name is Dasha і т. д.
Введення в сюжет рольової гри “A visit to a Magic country”
- Тепер, коли гості познайомилися з нами, давайте запросимо їх відвідати разом з нами веселу країну, яку ми називаємо Happy Land.
-Let’s go with me!
- В багатьох містах є зоопарки. Чи любите ви їх відвідувати?
-Let’s go at the zoo!
- В далекому місті Лондон є незвичайний зоопарк - зоопарк «Сафарі».
- В цьому зоопарку тварини живуть вільно, а не в клітках. Відвідувачі ж спостерігають за ними з машин чи автобусів. Давайте пригадаємо вірш і назвемо відомих нам тварин.
I see a monkey, I see a frog,
I see a rabbit, I see a dog.
-Пропоную влаштувати в нашому класі свій незвичайний зоопарк!
Put your hands on the table!
Put your head on the hands!
And count! 1 – 2 - 3 – 4 – 5.
(Обрані завчасно вчителем учні вдягають маски, поки інші діти рахують).
Сюжет перетворення в лісових жителів.
Діалог вчителя з учнями:
-Who can you see?
-I can see a mouse.
Her friend a frog.
- Who is it?
-It`s a cock.
- It`s a hedgehog.
- It`s a hare.
- It`s a bear.
- It`s a fox.
-Who can you see
-I can see a hunter, a dog and a cat.
-Будуть вони жити in the house in the wood, який дуже хороший.
Game “Who are you?”
-Перевіримо, чи ви, діти, й справді перетворилися на лісових тварин.
-Я питатиму «Who are you?» А ви мені відповідайте, свою тварину представляйте.
-Who are you?
- I’m a dog.
I like to play.
I like to run.
-Who are you?
- I’m a cat.
-My name is Pete.
- I like to sit!
-Who are you?
-I’m a bear.
I have a honey.
-Ось ми з вами й познайомилися, тепер маємо вас перевірити: чи справжні ви звірі?
Game “Can you?”
Can you hop like a rabbit?
Yes, we can. Hop – hop!
Can you jump like a frog?
Yes, we can. Jump – jump!
Can you run like a dog?
Yes, we can. Run – run!
Can you walk like a duck?
Yes, we can. Walk – walk.
Can you fly like a bird?
Yes, we can. Fly – fly!
Can you swim like a fish?
No, we can’t but we wish!
- OK! Ви мене переконали, ви справжні звірі. І, думаю, саме час подивитися, як живуть тварини в лісі.
Інсценування казки «Рукавичка»
-Children, we can see a house (показує на будинок – декорацію)
Ch 1. A house in the wood, wood!
Ch 2. We can see a mouse (вибігає мишка)
Ch 1. A mouse in the wood, wood!
Ch 2. Who are you?
Ch 3. I’m a mouse Pe – Pe.
This is my house!
/Показує на будинок/
Т: Мишці сумно одній в будиночку. Вона грається і наспівує пісеньку
Listen!
Ch 3. 1 and 2, and 3, and 4,
I’m sitting on the floor.
I’m playing with a ball
And a pretty little doll.
Ch 1. Children, we can see …
Ch 2. A house in the wood, wood.
Ch 1. We can see …
Ch 2. A frog in the wood, wood.
(З’являється жабка і звертається до мишки)
Ch 4. Hi! Who are you?
Ch 3. Hello! I’m a mouse Pe – Pe.
And who are you?
Ch 4. I’m a frog Croack – Croack.
May I live with you?
Ch 3. Sure. Come in, please!
T: І почали вони жити разом і разом співати мишкину пісеньку.
Sing this song all together!
(Діти разом співають пісеньку).
Ch 1. Children, we can see …
Ch 2. A house in the wood, wood.
Ch 1. We can see …
Ch 2. A cock in the wood, wood.
(розмова з півником)
Ch 5. Hi! I’m a cock.
I wake up early in the morning.
I like to do the morning exercises.
Look at me!
(Діти виконують зарядку разом з півником).
Ch 5. Hands up, hands down,
Hands on hips, sit down, stand up.
Hands to the sides,
Bend left, bend right.
Hands on hips, 1 – 2 – 3 – hop!
1 – 2 – 3 – stop! Sit down!
(Звертається до мишки і жабки)
May I live in this house?
Ch 3, Ch 4: Yes, sure. Come in, please!
Ch 1. Children, we can see …
Ch 2. A house in the wood, wood.
Ch 1. We can see …
Ch 2. A hare in the wood, wood.
(розмова з зайчиком)
Ch 6. Hello! I’m a hare!
I’m afraid of the bear!
May I live in this house?
Ch 3, Ch 4, Ch 5: Sure! Come in, please!
- Thank you, my little friends!
Ось ми і відвідали чарівну країну “Happy Land”, де тварини розмовляють
англійською мовою.