Закріплення знань на уроці

Про матеріал
В матеріалі представлені приклади методів, які можна використати для проведення закріплення вивченого матеріалу в кінці уроку
Перегляд файлу

Вправа «Ланцюжок» (по рядах і парах)

А) «Знаємо» - представити тематику запитань, вивчених на уроці

Б) «Вміємо» - представити інформацію про можливе використання отриманих знань у майбутньому

Гра «Дешифровщик»

Під кожною цифрою зашифровані літери , як на телефоні. Ваше завдання шляхом підбору літер встановити яке слово зашифроване.

Вправа «Біологічна абетка»

Клас ділиться на групи . Кожна група отримує  літери і має написати на ці літери терміни та їх визначення.

Прийом «Сенкан» 

Складіть невеличкий віршик до уроку за схемою

Іменник

Два прикметники

Три дієслова

Фраза

Слово – синонім теми

Прийом «Пять речень»

Протягом кількох хвилин учні мають в скороченому вигляді , в формі 5 речень розказати що вони вивчили на сьогоднішньому уроці.

Вправа «Щасливе перо»

На дошці  - зображення павича. На зворотному боці піря хвоста написано питання. Учні, вибираючи пірїнку , відповідають на питання.

Гра «Сходження на вершину»

На дошці намальована гора. Назва вершини…. Клас об’єднується у дві команди, кожна з яких отримує 20 карток з певними твердженнями. Команди по черзі називають твердження і говорять чи вони вірні. І з кожною вірною відповіддю, команда піднімається на 1 сходинку вище.

Прийом «Подвійна карусель»

Учні поділяють на 2 групи по 5-7 учнів у кожній, обирає розпорядника каруселі, який буде ставити питання учням кожної з команд по черзі. На обдумування відповідей  - 30 секунд. «Карусель» починає свій «рух» -  учні відповідають по  колу, у цей час зовнішнє коло учнів слухає їхні  відповіді, щоб оцінити їх.

Методика «Конструкторське бюро»

В групи об’єднуються слабкі та сильні учні та отримують  творче завдання. В групі обирається керівник , який керує процесом, допомагає учасникам групи та пропонує свої варіанти роботи.

Сильніша група  отримує лише завдання у вигляді алгоритму, більш слабка група може отримати  своєрідний «набір пазлів», які відповідають частинам таблиці, для подальшого її компонування. Може бути і проміжний варіант, коли група отримує неповний набір «пазлів» , маючи часткову  підказку й простір для творчості.

Наприклад :

Зобразити певний вид міжклітинного контакту

Охарактеризувати особливості будови.

Вказати розташування.

Проаналізувати значення.

Інтерактивна вправа «Складання»

Придумайте слова так, щоб із перших слів вийшов термін . Наприклад : автомобіль, тропосфера, финт

Інтерактивна вправа «Снігова грудка»

Алгоритм прийому : «Слово – речення – запитання - відповідь»

Учитель показує на учня  і говорить «Слово!». Той промовляє слово, яке стосується теми уроку і говорить слово : «Речення!». Другий учень складає речення з тим словом. Третій учень придумує запитання до цього слова, четвертий відповідає на нього.

Взаємоопитування «Бумеранг»

Учитель називає тему  для взаємоопитування. Учні по черзі  посилають «бумеранг» - питання однокласникам. Якщо відповідь неточна, коригують її або відповідають самі. Наступне запитання ставить той, хто відповідав.

Інтерактивна вправа «Пантоміма»

Без слів, за допомогою рухів зобразити об’єкт чи тварину, яких ми вчили

Прийом «Есе»

Із запропонованих слів складіть невелику розповідь.

 

ДОПОВІДАЧ – РЕСПОНДЕНТ

Прочитати текст, запам’ятати його.

Два учні виходять до дошки.

Один переказує зміст прочитаного. Другий уважно слухає. Потім все, що було пропущено, показує за допомогою рухів, жестів, міміки.

Перший учень намагається доповнити розповідь тим, про що ще не було сказано.

Метод "Якщо…, то…"

Мета: формування вміння правильно будувати речення за вказаним принципом.

Учні працюють індивідуально.

  1. Пояснення вчителем правил побудови речення за даним принципом
  2. Робота учнів ланцюжковим способом. Кожен з учнів повинен сформулювати речення за запропонованим зразком
  3. Обговорення. Чи все вдалося під час виконання вправи і чому?

Метод "Це…, тому що"

Мета: формування вміння правильно будувати речення пояснювального змісту за вказаним принципом.

Учні працюють індивідуально.

  1.  Пояснення вчителем правил побудови речення за даним принципом
  2. Робота учнів ланцюжковим способом. Кожен з учнів повинен сформулювати речення за запропонованим зразком
  3. Обговорення. Чи все вдалося під час виконання вправи і чому?

Метод "Підписуємо малюнок - пояснюємо"

Мета: формування аналітико-синтетичного мислення учнів, вміння працювати з німими малюнками.

Учні працюють в парах.

  1. Вчитель пояснює правила роботи з німими малюнками.
  2. Учні отримують в парах однотипні малюнки та мають їх підписати.
  3. По годинниковій стрілці учні обмінюються між парами виконаними завданнями і перевіряють їх.
  4. Обговорення результатів роботи.

Метод «М-таблиця»

Мета: формування вміння оперувати термінами.

Учні працюють в групах.

  1. Пояснення правил виконання завдання. Вчитель малює на дошці таблицю до певного тексту та заповнює її.
  2. Учням пропонується поділитися на групи та заповнити таблицю
  3. Заповнивши одну колонку група передає таблицю іншій групі , яка заповнює наступну колонку.
  4. Після заповнення всієї таблиці учні обговорюють : чому саме так вони заповнили колонку таблички.

 

doc
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
1412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку