Закріплення знань. Складання й розв’язування прикладів і задач. Складання задачі, яка містить поняття» стільки ж». Вправи і задачі на застосування таблиць додавання та віднімання.

Про матеріал
Мета: Закріплювати знання, уміння, навички, набуті на попередніх уроках; Розвивати уміння та навички складати та розв’язувати задачі на знаходження суми та різниці двох чисел та задачі, яка містить поняття « стільки ж». Вправляти учнів у розв’язанні прикладів на застосування табличного додавання та віднімання. Продовжити формувати вміння будувати відрізки та порівнювати їх довжини. Розвивати пам’ять, увагу, самостійність. Виховувати уміння працювати в групах та парах, застосовувати набуті знання на практиці. Обладнання: Пазли із зображенням казкових героїв, «цифри- сніжинки», сигнальні картки, умовні позначки для складання задач, кольорові та прості олівці, лінійки, ручки, зошити. Тип уроку: Урок- казка
Перегляд файлу

УРОК МАТЕМАТИКИ

1 КЛАС

Тема:

Закріплення знань. Складання й розв’язування прикладів і задач.

Складання задачі, яка містить поняття» стільки ж». Вправи і задачі на застосування таблиць додавання та віднімання. Побудова відрізків, порівняння їх довжин.

Мета:

Закріплювати знання, уміння, навички, набуті на попередніх уроках;

Розвивати  уміння та навички складати та розв’язувати задачі на знаходження суми та різниці двох чисел та задачі, яка містить поняття « стільки ж».

Вправляти учнів у розв’язанні прикладів на застосування табличного додавання та віднімання.

Продовжити формувати вміння будувати відрізки та порівнювати їх довжини. Розвивати пам’ять, увагу, самостійність.

Виховувати уміння працювати в групах та парах, застосовувати набуті знання на практиці.

Обладнання:

Пазли із зображенням казкових героїв, «цифри- сніжинки», сигнальні картки, умовні позначки для складання задач, кольорові та прості олівці, лінійки, ручки, зошити.

Тип уроку:

 Урок- казка

                                                 Хід уроку

1Організація класу.

Привітання.

2.Мотивація навчальної діяльності.

     ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, ми сьогодні з вами побуваємо у казці. Там на нас чекають пригоди, тому ми маємо взяти із собою всі знання, які здобули на уроках.

А от яким ми будемо подорожувати, ви дізнаєтесь, самі.

     ЗАГАДКА

На сметані замісили,

На вікні охолодили.

Круглий бік

Скок-скок

Покотився…

/ КОЛОБОК/

ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, Колобок чув від Дідуся та Бабусі, що всі діти мають право на  дружбу, спілкування. От і вирішив  Колобок знайти їх собі. В казці він зустрінеться… Відгадайте самі.

Вправа» ТАНГРАМ»,

2. Робота в парах.

ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, нам час у дорогу. Але трішки похмурий день сьогодні. Де наше СОНЕЧКО?

Давайте розбудемо його,

3. Усний рахунок.

 - Рахунок від 0 до 10 та від 10 до 0.

- Діти, СОНЕЧКО ще спить.

 _Дівчатка називають парні числа в межах 10, а хлопчики- непарні.

СОНЕЧКО прокидається./ на дошці з’являється малюнок усміхненого сонечка.

ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, Сонечко прокинулось, усміхнулось і сказало:

-Вкажу дорогу вам усім.

 Напиши лиш цифру 7.

4.Допоможемо Колобку виконати завдання Сонечка.

КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

-Розгорнули зошити, поклали їх похило. Напишіть пів рядка цифри 7.

САМОПЕРЕВІРКА

-Візьміть в руки прості олівці «одягніть» корону цифрі7, яка заслуговує, на вашу думку, бути КОРОЛЕВОЮ.

 Тепер зробимо комплімент цифрі7

/ГРОНУВАННЯ»,

5.

-Молодці. З першим завданням від Сонечка ви впорались. А наш КОЛОБОК уже покотився до засніженого лісу, та раптом стежинка обірвалася.

 

 

-ВЧИТЕЛЬ:

-Розгубивсь наш мандрівник,

 Та почув  ВОРОНИ крик:

-Кар! Підказку хочу тобі дати:

Але диктант мусиш написати.

ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, Колобок не вчився в школі, і не вміє писати математичні диктанти. Допоможемо йому?

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

-Скільки золотих яєчок знесла Курочка Ряба?*1*

-Скільки голів мав Змій Горинич?*3*

-Скільки пір року? *4*

-Це число збільшити на 2 *6*

Тепер віднімемо 0 *6*

-Від першого двоцифрового числа відніміть 2*8*

 ПЕРЕВІР СЕБЕ( 1 3 4 6 6 8)

Вчитель:

-Молодці.

Тут і ліс вже розступився.

Колобок наш покотився

Та не знаю звідкіля,

Вже летить сюди Сова.

-Не хочу в ліс його пускати

Треба приклад розв’язати.

6.Розв»язування прикладів

/Самостійна робота в зошитах/Приклади на індивідуальних картках-сніжинках.

4+2=               6+3=

3+3=               4+4=

8+2=               7-6=

 

ВЧИТЕЛЬ:

-Молодці! Виручили Колобка.

А Сова все за своє:

-Якщо ж маю я нагоду,

То спитаю й про погоду.

-Скільки лап у ведмедя?*4*

-А скільки лап у двох ведмедів?*8*

-Скільки сонечок на небі?*1*

-А скільки обертів навколо Землі воно робить?*0*

Вчитель:

-Тут професорка Сова похвалила Колобка

Ф я хвалю вас, діти.

Так у Колобка з’явився ще один друг.

Фізкульхвилинка

/Танок Сніговиків/

-А нас Сніговики запрошують на «галявину-килимок».

Вчитель:

-Діти, нам час наздоганяти Колобка. Можливо, йому знову знадобиться

 наша допомога.

7.Робота в групах. Складання та розв’язування задач.

-ВЧИТЕЛЬ-

_-Ой, дивіться

Хтось там шубку білу має

І під кущиком дрімає.

Хто це?/ЗАЙЧИК/

Зайчисько мовив:

-Під кущем я не дрімаю.

Так задачу я складаю.

Колобку, допоможи

І. Задачу розв’яжи.

/Повторюємо правила роботи в групах

1 група               

Скласти задачу за малюнком на знаходження різниці.

2 група

Скласти задачу , яка містить поняття» стільки ж»

8.Складання виразів.

-Діти, поки ми з вами складали задачу, до нас прилетіли незвичайні сніжинки. На них написані цифри.  Ми будемо складати вирази і називати назви компонентів дій додавання та віднімання.

Повторимо їх назви.

ДОДАНОК + ДОДАНОК= СУМА

ЗМЕНШУВАНЕ-ВІД»ЄМНИК=РІЗНИЦЯ

Молодці! Поспішаймо далі у дорогу наздоганяти Колобка.

ВЧИТЕЛЬ:

-Що ж герой наш Колобок?

Ось побачив він горбок.

Та не зміг він прочитати;» Взимку мене не турбувати!»

ВЕДМІДЬ

ВЧИТЕЛЬ:

-Ой, Колобку, у нас прохання:

« Мерщій виконай завдання.

З Ведмедем пустощі сумні.

З ним пограєш навесні!

ВЧИТЕЛЬ:

-Діти, чому з Ведмедем не можна грати взимку?.

/взимку він спить/

9. Гра «Мовчанка»

Порівняння виразу та числа.

/діти користуються сигнальними картками./
/7+3…2/

-Молодці! Ми допомогли Колобку дізнатися ще про одного друга, з яким він подружиться навесні.

-Колобочок покотився, та відразу ж зупинився.

-- От же чудо! От дива!

Зустрів він там Сніговика!

-Діти, в руках у нього мітла завдовжки 5 см. Якщо ми накреслимо відрізок такої ж довжини, Сніговик обов’язково подружиться з Колобком.

 КРЕСЛЕННЯ ВІДРІЗКІВ

Дівчатка- 5см

Хлопчики – на 1см коротший

ПІДСУМОК УРОКУ

-Діти, в цей час Колобок подивився на небо. Сонечко лягло за обрій. Час було повертатися додому.

-Діти, якби ви були Колобком, з яким би настроєм ви повернулися додому? Намалюйте обличчя настрою Колобка і покажіть свій вибір./діти малюють на  зворотній стороні Сніжинки/

-Вчитель:

- Діти,  чи знайшов Колобок собі друзів?

-А що б ви йому порадили?
 

 

              

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку