Підготовка до школи
Повідомлення теми заняття
Діти, сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до лісу. В таку чудову подорож, сповнену несподіванок, беруть тільки справжніх друзів.
Діти, що таке ліс? Хто з вас коли-небудь бував у лісі? Як слід поводитися у лісі?
Хто живе у лісі?
Вивчення нового матеріалу. Відгадайте загадку.
Рудий малесенький звірок
По деревах стриб та скок.
Він живе не на землі,
А на дереві в дуплі. (Білка)
Гра «Назви одним словом»
1.Понеділок, середа, четвер, субота.(дні тижня)
2.Січень, березень, червень, вересень.(місяці)
3.Зима, весна, літо, осінь. (пори року)
4.Червоний, блакитний, зелений, рожевий. (кольори)
5.Сметена, сир, молоко. (молочні продукти)
6.Штани, шуба, сорочка, куртка. (одяг)
7.Тарілка, чашка, сковорідка, ложка. (посуд)
8.Горобець, ворона, соловей, дятел. (птахи)
Гра «Розфарбуй правильно»
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий,
Вдень ховається, вночі –
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких гілочок,
Як він зветься? (їжачок)
-Діти, що збирає на свої голки їжачок? (яблука, груші, гриби)
Ой, дивіться Їжачок замість груш та яблук приніс нам карту з геометричними фігурами.
Подивіться уважно на фігури, назвіть їх.
Розфарбуйте фігуру між колом і прямокутником в ЗЕЛЕНИЙ колір.
А фігуру праворуч від трикутника – в ЧЕРВОНИЙ колір.
Розфарбуйте фігуру між прямокутником і квадратом у ЖОВТИЙ колір.
Останню фігуру – в СИНІЙ.
Фігуру зліва від трикутника – в ОРАНЖЕВИЙ колір.
Обведення по контуру малюнка
Я маленький, я вухатий,
Сірий, білий, волохатий.
Я стрибаю, я тікаю,
Дуже куций хвостик маю. (Заєць)
-Зайчик бідний, полохливий. Всього він боїться. Лисицю і вовка лякається.
Допоможіть йому заховатися в лісі. Намалюємо ліс.
Вправи на розвиток фонематичного слуху. Гра «Знайди помилку»
Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, – жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, … (вовк)
Якщо почули – плесніть у долоньки.
Рука, рука, ріка, рука, рука.
Мак, мак, мак, лак, мак, мак.
Бак, бак, рак, бак, бак, бак.
Мити, мити, мити, бити, мити.
Мишка, мишка, мишка, шишка, мишка.
Гра «Знайди тваринку»
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав,
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни. (Ведмідь)
Ведмедик приготував вам завдання. Допоможіть йому знайти на малюнку лісових тваринок.
Гра «Допоможіть тваринці дістатися додому».
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку – брату я сестриця,
А зовуть мене… (лисиця)
Допоможіть тваринкам дійти додому. Намалюйте стежки, щоб вони не загубилися.
Підсумок заняття
Ось і завершилась наша подорож. Чи сподобалося вам подорожувати лісовою стежиною? Яких тваринок ви зустріли на шляху? Які завдання вам найбільше сподобалися?
Я пропоную вам розгадати загадку та ви будете знати тему нашого заняття.
Лісом в темряві літає,
«Ху-гу, ху-гу», – промовляє.
Велетенська голова.
Здогадались? Це … (Сова)
У сови - велика голова, якою вона може крутити на всі боки, майже немає шиї, вірніше, її не видно з-за пишного строкатого оперення, яке рятує сову від зимових холодів. Закруглені крила і широкий короткий хвіст допомагають їй безшумно літати. Сова - хижак, який полює тільки вночі. Природа нагородила цю птицю однією особливістю: очі сови не люблять яскравого денного світла, і, якщо її витягнути з гнізда днем, вона буде безпорадна, так як на світлі її великі очі практично не бачать. Тож удень вона спить і не вилазить із свого дупла, а в нічний час вона чудово бачить у темряві.
Вони розповсюджені по всьому світові, крім Антарктиди.
-Ми зробимо аплікацію «СОВА»