Заняття " Чарівна квітка"

Про матеріал
Відкрите заняття для дітей середньої групи "Чарівна квітка" допоможе вихователю провести цікаве та захоплююче заняття.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

 “Чарівна квітка”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Вихователь:  Діти подивіться  скільки гостей до нас завітало. Давайте їм посміхнемося  та  привітаємося. Доброго ранку.

(проводиться психогімнастика)

Усміхнися  зимонці

«Здравствуй снігова» (діти піднімають руки в гору)

Усміхнись сніжиночці

Хай вона кружля ( діти кружляють)

Усміхнися друзям бажаю вам добра (діти беруться за руки і посміхаються один одному)

Вихователь: Діти з таким чудовим настроєм  разом з гостями  давайте полинемо у чудовий світ казок. Як ви гадаєте що  це я тримаю в руках?

Відповіді дітей: книгу.

Вихователь: Правильно це книга, але вона не звичайна, вона чарівна. Тому що в ній живе багато різних казок.

Діти мабуть кожна людина іноді мріє хоча б на мить опинитися у чарівному світі казки  і зустрітися  з її улюбленими героями, просто побачити  чудеса. Діти а чи хотіли б ви потрапити у казку?

Відповіді дітей: Так.

(лунає музика «В гостях у сказкі»)

Вихователь: Добре але потрапити в казку можна тільки за допомогою чаклування. Давайте ви зараз заплющите оченята, а я за допомогою чарівної палички перенесу вас  до чарівного лісу в якому росте  незвичайна квітка біля  диво деревця.

РАЗ!  ДВА! ТРИ!  Чарівна паличка, до лісу нас веди.

Можна відкрити оченята. Діти куди ми потрапили?

Відповіді дітей: До лісу.

Вихователь: Але де ж наша квітка? Діти, що трапилось з нею! Що від неї залишилось?

Відповіді дітей: Лише стебло, листочки, серединка.

(запис вітру)

Вихователь: Діти, мені здається що налетів шалений вітер та й позривав всі  пелюсточки, полетіли вони далеко-далеко  й заблукали  у різних казках. Допоможемо квіточці знову розквітнути, повернути свої пелюсточки.

Відповіді дітей: Так допоможемо.

Вихователь: Давайте порахуємо скільки ж пелюсточок повинно бути у квітки.

Відповіді дітей: Одна, дві, три, чотири, п‘ять.

Вихователь: Скільки  пелюсточок повинно бути?

Відповіді дітей: П‘ять.

Вихователь: Добре діти. Ми ззнаємо скільки пелюсточок повинно бути. Тепер можемо сміливо вирушати в подорож, а допоможе нам в цьому наша книга казок. Вона підказує що треба йти до будиночка. Цікаво, хто ж мешкає в цьому  будиночку? Погляньте,  діти, та це ж …

Відповіді дітей: Колобок.

Вихователь: Правильно Колобок. Але він чомусь засумував  і заховався, тому що до нього в гості приходили герої казок і заблукали в інших казках. Вони хочуть щоб ми допомогли їм.  Давайте пограємо в гру «Розплутай казку».

Слухайте уважно:

1. Бігла мишка, хвостиком зачепила, колобок впав і покотився.

Відповіді дітей: яєчко впало і розбилось.

Вихователь: Правильно. Слухайте далі та будьте уважними.

2. Стала кішка Мурка кликати на допомогу їжачка: - Ходи їжачку не лежи, ріпку витягти допоможи!

Відповіді дітей: Не їжачка а мишку.

Вихователь: Добре. Слухайте далі.

3. Схопив ведмідь півника і поніс його. А півник кричить: - Мій котику, мій братику! Несе мене ведмідь за темнії ліси, за високі гори.

Відповіді дітей: не ведмідь а лисиця.

Вихователь: Правильно. Які ви розумні. Слухайте далі.

4. Якось лисичка підмітала двір і знайшла колосок.

Відповіді дітей: Не лисичка а півник.

Вихователь: Правильно. Діти подивіться колобок знову з‘явисвя і зрадів. А за те що ви допомогли героям казок потрапити в свою казку він віддає пелюстку з нашої  квітки. Дякуємо  тобі колобок. До побачення. А ми діти вирушаємо далі.

(грає мелодія «Пісня червоної шапочки»)

Перегортаємо наступну сторінку і подивимось хто поспішає нам на зустріч?

Діти, кого ми побачили

Відповіді дітей:  Червона Шапочка

Вихователь: Правильно це Червона  Шапочка. Наша Червона Шапочка потребує допомоги. Вона не знає як перейти дорогу. Давайте допоможемо їй та пограємо в гру «Відповідай швидко та правильно»    Слухайте уважно.

1. Де їздить транспорт ?

Відповіді дітей: Транспорт їзде по дорозі.

Вихователь: Правильно. Слухайте далі.

2. Де ходять пішоходи

Відповіді дітей: Пішоходи ходять по тротуару.

Вихователь: Правильно. В якому місці можна переходити вулицю?

Відповіді дітей: Через пішохідний перехід.

Вихователь: Правильно. А якщо, діти, не має пішохідного переходу.

Відповіді дітей: За допомогою сигналів світлофора.

Вихователь: Правильно. А скільки кольорів має світлофор?

Відповіді дітей: Три.

Вихователь: Які ж це кольори.

Відповіді дітей: Червоний, жовтий, зелений.

Вихователь: Діти, давайте пограємо з кольорами світлофора. Я буду по черзі відкривати певний колір, а ви будете робити відповідний рух.

(Проводиться гра «Відповідний рух»)

Вихователь. Діти, Червона Шапочка дуже вдячна вам за те, що ви їй допомогли і дарує наступну пелюстку з нашої квітки. Дякуємо тобі  Червона Шапочка. До побачення. А нам час вирушати далі.

(звучить мелодія «В гостях у сказки»)

Відкриваємо наступну сторінку нашої книги казок. Діти, подивіться на нас чекає незвичайна  зустріч. Ось ялинки  а під однією з них сидить мама зайчиха. Мені здається що вона чимось схвильована, мабуть тим що її зайченята не можуть потрапити додому, вони забули в яких будиночках живуть. Давайте допоможемо їм.

(запрошую дітей до столів) Діти, давайте розглянемо зайченят які у вас на підставках. Які вони, якісь незвичайні, правда? На що схожий їхній тулуб, яку геометричну фігуру він вам нагадує.

Відповіді дітей: Прямокутник.

Вихователь. А на  яку геометричну фігуру схожа голова зайченят.

Відповіді дітей: На коло.

Вихователь: А вуха.

Відповіді дітей: На трикутник

Вихователь: А що вам нагадують верхні лапки.

Відповіді дітей: Трикутник.

Вихователь: А  лапки на яких вони стоять.

Відповіді дітей: Квадрат.

Вихователь: Діти, ви все правильно назвали,  але  бачите які зайчата схвильовані мабуть  тому, що не знають, як  потрапити в свої будиночки. Але це не біда, ми спробуємо їм допомогти. Погляньте мама-зайчиха  пришила їм стільки ґудзиків  кількість яких  відповідає  номерам їхніх  будиночків. Ви повинні порахувати спочатку кількість ґудзиків, а потім посилити зайчаток у відповідний  будиночок. Будьте уважні. Починайте виконувати  завдання.

(Діти виконують завдання)

Вихователь: Які ви у мене розумні. Впорались із завданням. Мама-зайчиха дуже задоволена, що її зайчата повернулись до своїх домівок, і за це вона віддає нам пелюсточку з квітки. Дякуємо тобі матусю-зайчиха, і до побачення. Діти ми вже  з вами трішки притомилися. Давайте відпочинемо.

(Проводиться фізкультхвилинка).

До нашого автобуса метелик залетів (діти бігають і махають руками)

Нікого не питаючи на перше місце сів (діти присідають)

Не чемний ти метелику не добре так робити (діти погрожують пальцем)

Як хочеш з нами їхати, то треба попросити (діти плескають в долоні і кажуть)

- Візьміть мене будь ласка!

Вихователь: Відпочили, рухаємось, діти, далі.

(звучить мелодія Буратіно із к/ф «Золотий ключик»)

Вихователь: Відкриваємо наступну сторінку книги казок і подивимось хто поспішає нам на зустріч. Діти,  подивіться кого ми бачимо?

Відповіді дітей:  Це .Буратіно.

Вихователь: Правильно це  Буратіно. А яка ж допомога йому  потрібна. Діти Буратіно не пускають  в ляльковий  театр на виставу, тому що він  забув всі  ввічливі слова. Давайте йому нагадаємо їх. Які ви знаєте ввічливі або ми ще говоримо «чарівні» слова.

Відповіді дітей: Будь ласка. Спасибі. Вибач. Доброго ранку. Смачного. До побачення Вихователь: Мої розумнички, а за те  що ви нагадали  Буратіно ввічливі слова, він  віддає нам пелюстку з нашої квітки. Дякуємо тобі Буратіно. До побачення.

Продовжуємо далі подорожувати сторінками  книги казок. Відкриваємо наступну сторінку.

(звучить  звук  хрусту снігу)

Вихователь: Діти подивіться, що це?

Відповідь дітей: Це рукавичка.

Вихователь: А хто її загубив.

Відповіді дітей: Загубив дідусь.

Вихователь: А хто оселився в  рукавичці?

Відповіді дітей: Звірята.

Вихователь: Давайте з вами згадаємо звірят, які  мешкають в рукавичці, за допомогою гри яка називається «Склади картинку». Сідайте по двоє, а я вам роздам картки, які треба скласти в одну  картинку.

(Роздаю розрізні картинки)

Вихователь: Діти давайте назвемо звірят з картинки яку ви склали.

(Діти називають  звірят)

Вихователь: Добре діти ви  впорались із  завданням  і за це звірята віддають нам пелюсточку з нашої квітки. Дякуємо вам звірята. До побачення.

Вихователь: Діти мені наша книга казок підказує що ми зібрали всі пелюсточки з нашої квітки, але щоб переконатися в цьому  давайте їх порахуємо.

Відповіді дітей: ОДНА. ДВІ. ТРИ. ЧОТИРИ. П‘ЯТЬ.

Вихователь: А скільки нам потрібно було зібрати пелюсточок

Відповіді дітей: П‘ЯТЬ.

Вихователь: Як ви вважаєте ми впоралися із  завданням?

Відповіді дітей: Так впоралися.

Вихователь. Добре, діти, а тепер давайте  заплющимо оченята і за допомогою  нашої  чарівної  палички повернемося до лісу де на нас чекає наша квітка.

(повільна  мелодія)

РАЗ. ДВА. ТРИ. Чарівна паличка до лісу  нас веди! Відкриваємо оченята а ось і наша квітка. Погляньте вона знову розквітла. Погляньте яке чудове  стало наше  диво-деревце, воно теж зацвіло. Навіть взимку диво-деревце  завжди цвіте, бо квіти ці незвичайні, кожна квітка це добра справа яку ви зробили. Діти а зараз  давайте посміхнемось один одному, посміхнемся нашим гостям і разом з посмішкою подаруєм  гарний настрій і з таким чудовим  настроєм будемо збиратися на прогулянку. До побачення!

 

 

 

doc
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
2517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку