Конспект заняття
“Чарівна квітка”
Хід заняття
Вихователь: Діти подивіться скільки гостей до нас завітало. Давайте їм посміхнемося та привітаємося. Доброго ранку.
(проводиться психогімнастика)
Усміхнися зимонці
«Здравствуй снігова» (діти піднімають руки в гору)
Усміхнись сніжиночці
Хай вона кружля ( діти кружляють)
Усміхнися друзям бажаю вам добра (діти беруться за руки і посміхаються один одному)
Вихователь: Діти з таким чудовим настроєм разом з гостями давайте полинемо у чудовий світ казок. Як ви гадаєте що це я тримаю в руках?
Відповіді дітей: книгу.
Вихователь: Правильно це книга, але вона не звичайна, вона чарівна. Тому що в ній живе багато різних казок.
Діти мабуть кожна людина іноді мріє хоча б на мить опинитися у чарівному світі казки і зустрітися з її улюбленими героями, просто побачити чудеса. Діти а чи хотіли б ви потрапити у казку?
Відповіді дітей: Так.
(лунає музика «В гостях у сказкі»)
Вихователь: Добре але потрапити в казку можна тільки за допомогою чаклування. Давайте ви зараз заплющите оченята, а я за допомогою чарівної палички перенесу вас до чарівного лісу в якому росте незвичайна квітка біля диво деревця.
РАЗ! ДВА! ТРИ! Чарівна паличка, до лісу нас веди.
Можна відкрити оченята. Діти куди ми потрапили?
Відповіді дітей: До лісу.
Вихователь: Але де ж наша квітка? Діти, що трапилось з нею! Що від неї залишилось?
Відповіді дітей: Лише стебло, листочки, серединка.
(запис вітру)
Вихователь: Діти, мені здається що налетів шалений вітер та й позривав всі пелюсточки, полетіли вони далеко-далеко й заблукали у різних казках. Допоможемо квіточці знову розквітнути, повернути свої пелюсточки.
Відповіді дітей: Так допоможемо.
Вихователь: Давайте порахуємо скільки ж пелюсточок повинно бути у квітки.
Відповіді дітей: Одна, дві, три, чотири, п‘ять.
Вихователь: Скільки пелюсточок повинно бути?
Відповіді дітей: П‘ять.
Вихователь: Добре діти. Ми ззнаємо скільки пелюсточок повинно бути. Тепер можемо сміливо вирушати в подорож, а допоможе нам в цьому наша книга казок. Вона підказує що треба йти до будиночка. Цікаво, хто ж мешкає в цьому будиночку? Погляньте, діти, та це ж …
Відповіді дітей: Колобок.
Вихователь: Правильно Колобок. Але він чомусь засумував і заховався, тому що до нього в гості приходили герої казок і заблукали в інших казках. Вони хочуть щоб ми допомогли їм. Давайте пограємо в гру «Розплутай казку».
Слухайте уважно:
1. Бігла мишка, хвостиком зачепила, колобок впав і покотився.
Відповіді дітей: яєчко впало і розбилось.
Вихователь: Правильно. Слухайте далі та будьте уважними.
2. Стала кішка Мурка кликати на допомогу їжачка: - Ходи їжачку не лежи, ріпку витягти допоможи!
Відповіді дітей: Не їжачка а мишку.
Вихователь: Добре. Слухайте далі.
3. Схопив ведмідь півника і поніс його. А півник кричить: - Мій котику, мій братику! Несе мене ведмідь за темнії ліси, за високі гори.
Відповіді дітей: не ведмідь а лисиця.
Вихователь: Правильно. Які ви розумні. Слухайте далі.
4. Якось лисичка підмітала двір і знайшла колосок.
Відповіді дітей: Не лисичка а півник.
Вихователь: Правильно. Діти подивіться колобок знову з‘явисвя і зрадів. А за те що ви допомогли героям казок потрапити в свою казку він віддає пелюстку з нашої квітки. Дякуємо тобі колобок. До побачення. А ми діти вирушаємо далі.
(грає мелодія «Пісня червоної шапочки»)
Перегортаємо наступну сторінку і подивимось хто поспішає нам на зустріч?
Діти, кого ми побачили
Відповіді дітей: Червона Шапочка
Вихователь: Правильно це Червона Шапочка. Наша Червона Шапочка потребує допомоги. Вона не знає як перейти дорогу. Давайте допоможемо їй та пограємо в гру «Відповідай швидко та правильно» Слухайте уважно.
1. Де їздить транспорт ?
Відповіді дітей: Транспорт їзде по дорозі.
Вихователь: Правильно. Слухайте далі.
2. Де ходять пішоходи
Відповіді дітей: Пішоходи ходять по тротуару.
Вихователь: Правильно. В якому місці можна переходити вулицю?
Відповіді дітей: Через пішохідний перехід.
Вихователь: Правильно. А якщо, діти, не має пішохідного переходу.
Відповіді дітей: За допомогою сигналів світлофора.
Вихователь: Правильно. А скільки кольорів має світлофор?
Відповіді дітей: Три.
Вихователь: Які ж це кольори.
Відповіді дітей: Червоний, жовтий, зелений.
Вихователь: Діти, давайте пограємо з кольорами світлофора. Я буду по черзі відкривати певний колір, а ви будете робити відповідний рух.
(Проводиться гра «Відповідний рух»)
Вихователь. Діти, Червона Шапочка дуже вдячна вам за те, що ви їй допомогли і дарує наступну пелюстку з нашої квітки. Дякуємо тобі Червона Шапочка. До побачення. А нам час вирушати далі.
(звучить мелодія «В гостях у сказки»)
Відкриваємо наступну сторінку нашої книги казок. Діти, подивіться на нас чекає незвичайна зустріч. Ось ялинки а під однією з них сидить мама зайчиха. Мені здається що вона чимось схвильована, мабуть тим що її зайченята не можуть потрапити додому, вони забули в яких будиночках живуть. Давайте допоможемо їм.
(запрошую дітей до столів) Діти, давайте розглянемо зайченят які у вас на підставках. Які вони, якісь незвичайні, правда? На що схожий їхній тулуб, яку геометричну фігуру він вам нагадує.
Відповіді дітей: Прямокутник.
Вихователь. А на яку геометричну фігуру схожа голова зайченят.
Відповіді дітей: На коло.
Вихователь: А вуха.
Відповіді дітей: На трикутник
Вихователь: А що вам нагадують верхні лапки.
Відповіді дітей: Трикутник.
Вихователь: А лапки на яких вони стоять.
Відповіді дітей: Квадрат.
Вихователь: Діти, ви все правильно назвали, але бачите які зайчата схвильовані мабуть тому, що не знають, як потрапити в свої будиночки. Але це не біда, ми спробуємо їм допомогти. Погляньте мама-зайчиха пришила їм стільки ґудзиків кількість яких відповідає номерам їхніх будиночків. Ви повинні порахувати спочатку кількість ґудзиків, а потім посилити зайчаток у відповідний будиночок. Будьте уважні. Починайте виконувати завдання.
(Діти виконують завдання)
Вихователь: Які ви у мене розумні. Впорались із завданням. Мама-зайчиха дуже задоволена, що її зайчата повернулись до своїх домівок, і за це вона віддає нам пелюсточку з квітки. Дякуємо тобі матусю-зайчиха, і до побачення. Діти ми вже з вами трішки притомилися. Давайте відпочинемо.
(Проводиться фізкультхвилинка).
До нашого автобуса метелик залетів (діти бігають і махають руками)
Нікого не питаючи на перше місце сів (діти присідають)
Не чемний ти метелику не добре так робити (діти погрожують пальцем)
Як хочеш з нами їхати, то треба попросити (діти плескають в долоні і кажуть)
- Візьміть мене будь ласка!
Вихователь: Відпочили, рухаємось, діти, далі.
(звучить мелодія Буратіно із к/ф «Золотий ключик»)
Вихователь: Відкриваємо наступну сторінку книги казок і подивимось хто поспішає нам на зустріч. Діти, подивіться кого ми бачимо?
Відповіді дітей: Це .Буратіно.
Вихователь: Правильно це Буратіно. А яка ж допомога йому потрібна. Діти Буратіно не пускають в ляльковий театр на виставу, тому що він забув всі ввічливі слова. Давайте йому нагадаємо їх. Які ви знаєте ввічливі або ми ще говоримо «чарівні» слова.
Відповіді дітей: Будь ласка. Спасибі. Вибач. Доброго ранку. Смачного. До побачення Вихователь: Мої розумнички, а за те що ви нагадали Буратіно ввічливі слова, він віддає нам пелюстку з нашої квітки. Дякуємо тобі Буратіно. До побачення.
Продовжуємо далі подорожувати сторінками книги казок. Відкриваємо наступну сторінку.
(звучить звук хрусту снігу)
Вихователь: Діти подивіться, що це?
Відповідь дітей: Це рукавичка.
Вихователь: А хто її загубив.
Відповіді дітей: Загубив дідусь.
Вихователь: А хто оселився в рукавичці?
Відповіді дітей: Звірята.
Вихователь: Давайте з вами згадаємо звірят, які мешкають в рукавичці, за допомогою гри яка називається «Склади картинку». Сідайте по двоє, а я вам роздам картки, які треба скласти в одну картинку.
(Роздаю розрізні картинки)
Вихователь: Діти давайте назвемо звірят з картинки яку ви склали.
(Діти називають звірят)
Вихователь: Добре діти ви впорались із завданням і за це звірята віддають нам пелюсточку з нашої квітки. Дякуємо вам звірята. До побачення.
Вихователь: Діти мені наша книга казок підказує що ми зібрали всі пелюсточки з нашої квітки, але щоб переконатися в цьому давайте їх порахуємо.
Відповіді дітей: ОДНА. ДВІ. ТРИ. ЧОТИРИ. П‘ЯТЬ.
Вихователь: А скільки нам потрібно було зібрати пелюсточок
Відповіді дітей: П‘ЯТЬ.
Вихователь: Як ви вважаєте ми впоралися із завданням?
Відповіді дітей: Так впоралися.
Вихователь. Добре, діти, а тепер давайте заплющимо оченята і за допомогою нашої чарівної палички повернемося до лісу де на нас чекає наша квітка.
(повільна мелодія)
РАЗ. ДВА. ТРИ. Чарівна паличка до лісу нас веди! Відкриваємо оченята а ось і наша квітка. Погляньте вона знову розквітла. Погляньте яке чудове стало наше диво-деревце, воно теж зацвіло. Навіть взимку диво-деревце завжди цвіте, бо квіти ці незвичайні, кожна квітка це добра справа яку ви зробили. Діти а зараз давайте посміхнемось один одному, посміхнемся нашим гостям і разом з посмішкою подаруєм гарний настрій і з таким чудовим настроєм будемо збиратися на прогулянку. До побачення!