Програмовий зміст:
Сьогодні , люба дітвора,
У нас цікава буде гра
Уявіть ,що ми ,малята,
Вирушаємо мандрувати
Вирушаємо ми нині
В подорож по Україні.
-А будемо ми подорожувати , як ви думаєте на чому ?
-Ось нам допоможе торбинка несподіванок.
(витягую з торбинки потяг)
-Що це ?
-Який вид транспорту?
-Порахуємо скільки всього потяг має вагончиків.
-Який за рахунком жовтий вагончик? Червоний ? Синій ?
(витягую з торбинки кораблик)
-Що це?
-Який це вид транспорту?
-Що допомагає кораблям вночі орієнтуватися в морі?
-Зараз ми з вами пограємося в гру , я буду вам сигналізувати фонариком ,а ви будете рахувати скільки разів і показувати відповідну цифру.
Дидактична гра « Маячок»
( витягую з торбинки ракету)
-Що це?
-До якого виду транспорту ви віднесли б ракету?
-Ось ми з вами потрапили на космодром .
Дидактична гра « Космодром» пряма та обернена лічба.
-Діти,пригадайте ,хто самий найперший полетів у космос?
-Зараз ми кожну собачку посадимо до ракети (прикладання ,накладання )
-Скільки всього собачок ?
-Скільки ракет?
-Чого більше?
-На скільки більше ракет ніж собачок ?
-Що треба зробити , щоб їх стало порівну?
-Діти ,до нас завітав з галактики гуманоїд ,він щось хоче нам сказати ,але я чую тільки окремі склади.
-Діти, як ви думаєте що це за слова?
Дидактична гра «Відлуння». Закінчити слово дабавивши склад.
Про-со
Зи-ма
Сос-на.
-Діти , гуманоїда дуже цікавить хто ми такі і де ми живемо.
- Ось погляньте ,що це ?
- Що таке глобус?
- Які кольори є на глобусі?
-Що означає кожен колір?
-А в якій країні живемо ми ?
-Покажіть Україну на глобусі.
-Хто ми по національності?
- Хто президент України?
- Яку державну символіку ви знаєте?
-Діти, а земля яка?
Дидактична гра « Підбери слівце»
В нас велика є планета
Гарні луки і сади
І повинні всі ми разом
Цю красу приберегти.
-Як ви думаєте як красу планети треба берегти?
-Дидактична гра « Щасливі придмети»
дерево –полити ,не ламати гілки;
пташка – не руйнувати гнізла;
трава – не палити вогонь, не кидати смітті;
рибка - плавати в чистій . проорій воді;
ліс – не рубати дерева;
небо- коли буде чисте,безхмаре ,мирне.
-Я прпоную вам сьогодні намалювати Землю такою якою ви собі їїї уявляєте та прикрасити її.
-Для цього в кожного з вас є затонований папір , за допомогою штампів ви прикрасите планету Земля.
Самостійна робота дітей.
Після закінчення діти стають в коло .