заняття "Де найкраще місце на Землі"

Про матеріал
узагальнити та систематизувати знання дітей про транспорт, Закріпити пряму ,обернену, кількісну та порядкову лічбу в межах 5 , та рахувати предмети використовуючи зорові аналізатори .Закріпити поняття про глобус ,як модель планети Земля, поняття що таке сузір’я ,Сонце,Місяць.Продовжувати вчити права та обов’язки. Розвивати мовлення , мислення. Виховувати повагу до людей,любов до рідної домівки.
Перегляд файлу

Програмовий зміст:

 

 

Сьогодні , люба дітвора,

У нас цікава буде гра

Уявіть ,що ми ,малята,

Вирушаємо мандрувати

Вирушаємо ми нині

В подорож по Україні.

 

-А будемо ми подорожувати , як ви думаєте на чому ?

-Ось нам допоможе торбинка несподіванок.

(витягую з торбинки потяг)

-Що це ?

-Який вид транспорту?

-Порахуємо скільки всього потяг має вагончиків.

-Який за рахунком жовтий вагончик? Червоний ?  Синій ?

(витягую з торбинки кораблик)

-Що це?

-Який це вид транспорту?

-Що допомагає кораблям вночі орієнтуватися в морі?

-Зараз ми з вами пограємося в гру , я буду вам сигналізувати фонариком ,а ви будете рахувати скільки разів  і показувати відповідну цифру.

Дидактична гра « Маячок»

( витягую  з торбинки ракету)

-Що це?

-До якого  виду транспорту ви віднесли б ракету?

-Ось ми з вами потрапили на космодром .

Дидактична гра « Космодром» пряма та обернена лічба.

-Діти,пригадайте ,хто самий найперший полетів у космос?

-Зараз ми кожну собачку посадимо до ракети (прикладання ,накладання )

-Скільки всього  собачок ?

-Скільки ракет?

-Чого більше?

-На скільки більше ракет ніж собачок ?

-Що треба зробити , щоб їх стало порівну?

-Діти ,до нас  завітав з галактики гуманоїд ,він щось хоче нам сказати ,але я чую тільки окремі склади.

-Діти,  як ви думаєте що це за слова?

Дидактична гра «Відлуння». Закінчити слово дабавивши склад.

Про-со

Зи-ма

Сос-на.

-Діти , гуманоїда дуже цікавить хто ми  такі і де ми живемо.

- Ось погляньте ,що це ?

- Що таке глобус?

- Які кольори є на глобусі?

-Що означає кожен колір?

-А в якій країні живемо ми ?

 -Покажіть Україну на глобусі.

-Хто ми по національності?

- Хто президент України?

- Яку державну символіку ви знаєте?

-Діти, а земля яка?

Дидактична гра « Підбери слівце»

В нас велика є планета

Гарні луки  і сади

І повинні всі ми разом

Цю красу приберегти.

-Як ви думаєте як красу планети треба берегти?

-Дидактична гра « Щасливі придмети»

дерево –полити ,не ламати гілки;

пташка – не руйнувати гнізла;

трава – не палити вогонь, не кидати смітті;

рибка -  плавати  в чистій . проорій воді;

ліс – не рубати дерева;

небо- коли буде чисте,безхмаре ,мирне.

-Я прпоную вам сьогодні намалювати  Землю такою якою ви  собі їїї уявляєте та прикрасити її.

-Для цього  в кожного з вас є  затонований папір , за допомогою штампів ви прикрасите планету Земля.

Самостійна робота дітей.

Після закінчення діти  стають  в коло .

  • Діти , сьогодні що цікавого ви дізналися?
  •  
  • Діти,погляньте що залишив нам гумоноїд.
  • Так ця скринька не порожня.(трясу  скринькою)
  • Як ви думаєте що там може бути? ( відповіді дітей)
  • Погляньте , діти, в скринькі цукерки. Вони не прості ,вони виконують бажання .
  • Кожен з вас  загадавши бажання зїсть свою цукерку і бажання обовязково  збудеться.
  • Дидактична гра « Побажання»
  • Діти, а чи хочете поділитися своїми бажаннями?( по бажанню дітей )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Короп Наталия
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку