Заняття для 1 класу з теми " Я, моя сім'я і мої друзі"

Про матеріал
Розробки занять з англійської мови для учнів 1 класу з перших днів навчання.
Перегляд файлу

 

Заняття 1

Тема 1: Знайомство

Підтема 1: Привітання

Задачі заняття:

- ознайомити учнів з деякими фактами англомовної культури;

- формувати первинну уяву про поняття «англійська мова»;

- навчити учнів правильно вимовляти звуки, навчити вітатись «What is your name?», «My name is...»;

- організувати  ознайомлення учнів  з цифрами 1 – 7 на основі  вірша  «One apple, two apples»;

- стимулювати зацікавленість учнів до предмета;

- розвивати імітацію  учнів, фонематичний слух.

 

Сценарій заняття

І.Початок заняття:

          Привітання

          Ознайомлення учнів з завданням курсу

          Ознайомлення учнів з деякими фактами англомовної культури

          (Комп’ютерна презентація – історія, культура, головні факти  про Великобританію) 

 

 

ІІ.Основна частина

  1. Акцентування уваги учнів на відмінностях вимови української і англійської мови

  2. Казка про звуки англійської мови.

  (Пред’явлення  звуків (значків, транскрипції) у вигляді казки)

 

 

Жив-був мiстер [j]. Одного разу він прокинувся вранці  і відкрив вікно [w] – window. Він побачив, що погода була чудова , співали птахи [i:,i:]. Він мав гарний настрій  і вирішив прибрати кімнату. Спочатку протер дзеркало [h,h], потім ввімкнув пилосос і став чистити килимок [dʒ, dʒ], раптом  почув, як пилосос загуркотів [d-t, d-t, d-t]. Він вимкнув його і пішов на вулицю вибивати килимки [b-p, b-p, b-p]. Після прибирання містер [j] пішов на прогулянку. Він зустрів собаку [r], їжачка [f-v, f-v], чув як літали бджоли [ʒ-ʒ-ʒ], мухи[ z-z-z]. Потім він побачив  змію, яка шипіла [ ð - ð - ð ]. і раптом  в неї випав зуб і вона шипіла [ θ- θ- θ].

Містер [j] злякався,  прибіг додому і почав кашляти [k,k.k]. Він ліг у ліжко і викликав лукаря. Лікар прийшов і сказав: «Скажіть [a:,a:]!» «[o:]» – сказав лікар, - «вам треба прийняти ліки і відпочивати». Містер [j] лежав у  ліжку і тихо стонав [oi, ai, oi, ai].

 

3. Давайте будемо вчитись, як правильно вимовляти звуки.

  Артикуляція звуків [g, u,d,m,o,n,i, ŋ]

 

4. Physical Exercise

   Вчитель називає і показує різні дії  англійською мовою, учні виконують – не повторюють!

                    Run! Jump! Swim! Fly! Hop! Stop!

 

5.Ознайомлення учнів з мовленнєвим зразком  «What is your name?»,«My name is…»

a) Артикуляція звуків [m], [n],[ei],[ai],[z]

b) Повторення мовленнєвого зразкаMy name is…

c) Відповіді на запитання в режимі T -> P1, P2, P3….

d) Завдання – написати на окремому аркуші своє ім’я українською мовою  і розмалювати його (перший крок до підготовки міні-проекту)

 

 

6.Організація ознайомлення з цифрами 1-7 на основі вірша. (Вчитель читає вірш і по черзі закріплює яблука на дошці) 1-apple, 2-apples, 3-apples, 4-apples, 5-apples, 6-apples, 7-apples more.

Учні на окремому аркуші за допомогою шаблона малюють 7 яблук і вписують в них цифри 1-7.

 

7. Physical exercises «On the tip-toes!»

One, two, three – on the tip-toes!  /2

One, two, three – turn around

Clap, clap – step aside!

 

 

ІІІ. Закінчення заняття

    Підсумок.

    Прощання.

 

 

Заняття 2

Тема 1: Знайомство

Підтема 2: Як твоє ім`я?

Задачі заняття

- тренувати учнів у вживанні мовленнєвого зразку  “ My name is…”;

- навчати учнів запитувати свого друга про його ім`я;

- навчати учнів називати  цифри 1-7;

- ознайомити учнів з мовленнєвим зразком  “How old are you?”;

- розвивати мовленнєву реакцію учнів, імітацію, фонематичний слух.

 

Сценарій заняття

І. Початок заняття

Привітання

“Goоd morning!”

 

ІІ. Основна частина

1.Артикуляція звуків

2.Фонетичне відпрацювання  мовленнєвого зразку  “My name is…”

3.Відповіді на запитання

“ What is your name?”  - “My name is…”

(T- > P1, P2, P3…)

 

4.Фонетичне відпрацювання мовленнєвого зразку “What is уour name?”

Діалоги: - What`s your name?

                        -My name is …

 

Physical Exercises.

         Run! Swim! Fly! Jump! Sleep!

       Wake up ! Smile! Hоp! Stоp!

 

5.Організація повторення рахунку від 1 до 7.

- Пред`явлення віршу  “ One apple! Two apples…”

- Артикуляція  звуків

- Повторення  цифр 1-7 за вчителем

- Контроль розуміння:

Малюнок з яблуками – треба зафарбувати те яблуко з цифрою, яку називає вчитель.

 

6. Організація  ознайомлення з мовленнєвим зразком “ How old are you”   “ I`m 6/7”.

-Запитання до учнів 

( Т-> P1, P2, P3)

-How old are you?

- I`m 6… ( I`m 7)

 

7. Оформлення міні – проекту

- кожен учень малює цифру   свого віку на місті  міні – проекту.

Кожен учень називає фрази 

  • My   name is   Kate.
  • I`m 6.

 

8. Physical  Exercises  “ On the Tip –Toes”

 

ІІІ.  Закінчення  заняття

Підсумок

 

 

Заняття  3

Тема 1: Знайомство

Підтема 3 : “ Я живу в  Україні “.

Задачі заняття

- навчити учнів називати мовленнєві зразки  “ I am from Ukraine”, “ I live in Soledar” .

- тренувати учнів у називанні цифр 1-7,

- навчити називати цифри 8,9, 10.

- розвивати  імітацію учнів, фонематичний слух.

- стимулювати зацікавленість до вивчення англійської мови.

 

Сценарій заняття

І.Початок заняття

- Привітання

- Відповіді на запитання “ How are you?”  артикуляція звуків.

[ h]   [au]    [a:]  [ j]   [u:]

How are you? I аm fine!

 

ІІ.Основна частина

1. Організація тренування учнів у вживанні мовленнєвого зразка.

“ I`m from Ukraine,”    “I live in Soledar”

Артикуляція звуків. Відпрацювання фраз (T-> P1, P2, P3…)

  • Where are you from?  I`m from Ukraine.
  • Where do you live? I live in Soledar.

 

2.В міні- проекті  намалювати прапор України, кристалик солі.

Повідомлення за малюнками:

My name is Kate

I`m 6

 

 

I`m from Ukraine

 

I live in Soledar.

 

 

3.Організація повторення цифр 1-7.

Вчитель бере м`яку іграшку, кидає учням  і  називає цифри 1-7, учні повторюють.

  • Введення цифр 8,9,10.
  • Фонетичне відпрацювання цифр.
  • Аудіювання пісеньки:

 

One little, two little, three little witches,

Four little, five little, six little witches,

Seven little, eight little, nine little witches.

Ten little witches in the sky!

 

4. Physical Exercises.

“ One, two, three on the tip toes!”

 

ІІІ. Закінчення заняття

Підсумок

Прощання.

 

 

 

 

Заняття 4

Тема 1: Знайомство

Підтема 4: Я люблю англійську

Задачі заняття:

  • організувати усне мовлення учнів з теми «Знайомство» на основі міні-проекту;
  • навчити учнів висловлювати свою думку за мовленнєвим зразком «I like»;
  • тренувати учнів у називанні цифр 1-10;
  • розвивати імітацію учнів, фонематичний слух, логічне мислення.

 

 

Сценарій заняття

І.Початок заняття:

Привітання.

Артикуляція звуків.

ІІ.Основна частина

1. Діалоги з учнями в режимі Т – Рs

- What is your name?

- My name is…

- How old are you?

- I’m six/seven.

- Where are you from?

- I’m from Ukraine.

- Where do you live?

- I live in Soledar.

- How are you?

- I’m fine.

 

2. Монологічне мовлення учнів за малюнками міні-проекту:

 

My name is Kate

 

I`m 6

 

 

I`m from Ukraine

 

I live in Soledar.

 

 

3. Physical Exercises

 

4. Повторення цифр:

Вірш “One apple, two apples…”

A song “Ten little witches”.

Гра з м’якою іграшкою (вчитель називає цифри, діти повторюють)

 

5. Відпрацювання мовленнєвого зразка «I like English».

 

ІІІ. Закінчення заняття.

Підсумок.

Малюнок міні-проекту учень вкладає у свій мовний портфоліо.

doc
Додав(-ла)
Мініна Марія
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
1597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку