Заняття 1
Тема 1: Знайомство
Підтема 1: Привітання
Задачі заняття:
- ознайомити учнів з деякими фактами англомовної культури;
- формувати первинну уяву про поняття «англійська мова»;
- навчити учнів правильно вимовляти звуки, навчити вітатись «What is your name?», «My name is...»;
- організувати ознайомлення учнів з цифрами 1 – 7 на основі вірша «One apple, two apples»;
- стимулювати зацікавленість учнів до предмета;
- розвивати імітацію учнів, фонематичний слух.
Сценарій заняття
І.Початок заняття:
Привітання
Ознайомлення учнів з завданням курсу
Ознайомлення учнів з деякими фактами англомовної культури
(Комп’ютерна презентація – історія, культура, головні факти про Великобританію)
ІІ.Основна частина
1. Акцентування уваги учнів на відмінностях вимови української і англійської мови
2. Казка про звуки англійської мови.
(Пред’явлення звуків (значків, транскрипції) у вигляді казки)
Жив-був мiстер [j]. Одного разу він прокинувся вранці і відкрив вікно [w] – window. Він побачив, що погода була чудова , співали птахи [i:,i:]. Він мав гарний настрій і вирішив прибрати кімнату. Спочатку протер дзеркало [h,h], потім ввімкнув пилосос і став чистити килимок [dʒ, dʒ], раптом почув, як пилосос загуркотів [d-t, d-t, d-t]. Він вимкнув його і пішов на вулицю вибивати килимки [b-p, b-p, b-p]. Після прибирання містер [j] пішов на прогулянку. Він зустрів собаку [r], їжачка [f-v, f-v], чув як літали бджоли [ʒ-ʒ-ʒ], мухи[ z-z-z]. Потім він побачив змію, яка шипіла [ ð - ð - ð ]. і раптом в неї випав зуб і вона шипіла [ θ- θ- θ].
Містер [j] злякався, прибіг додому і почав кашляти [k,k.k]. Він ліг у ліжко і викликав лукаря. Лікар прийшов і сказав: «Скажіть [a:,a:]!» «[o:]» – сказав лікар, - «вам треба прийняти ліки і відпочивати». Містер [j] лежав у ліжку і тихо стонав [oi, ai, oi, ai].
3. Давайте будемо вчитись, як правильно вимовляти звуки.
Артикуляція звуків [g, u,d,m,o,n,i, ŋ]
4. Physical Exercise
Вчитель називає і показує різні дії англійською мовою, учні виконують – не повторюють!
Run! Jump! Swim! Fly! Hop! Stop!
5.Ознайомлення учнів з мовленнєвим зразком «What is your name?»,«My name is…»
a) Артикуляція звуків [m], [n],[ei],[ai],[z]
b) Повторення мовленнєвого зразка “My name is…”
c) Відповіді на запитання в режимі T -> P1, P2, P3….
d) Завдання – написати на окремому аркуші своє ім’я українською мовою і розмалювати його (перший крок до підготовки міні-проекту)
6.Організація ознайомлення з цифрами 1-7 на основі вірша. (Вчитель читає вірш і по черзі закріплює яблука на дошці) 1-apple, 2-apples, 3-apples, 4-apples, 5-apples, 6-apples, 7-apples more.
Учні на окремому аркуші за допомогою шаблона малюють 7 яблук і вписують в них цифри 1-7.
7. Physical exercises «On the tip-toes!»
One, two, three – on the tip-toes! /2
One, two, three – turn around
Clap, clap – step aside!
ІІІ. Закінчення заняття
Підсумок.
Прощання.
Заняття 2
Тема 1: Знайомство
Підтема 2: Як твоє ім`я?
Задачі заняття
- тренувати учнів у вживанні мовленнєвого зразку “ My name is…”;
- навчати учнів запитувати свого друга про його ім`я;
- навчати учнів називати цифри 1-7;
- ознайомити учнів з мовленнєвим зразком “How old are you?”;
- розвивати мовленнєву реакцію учнів, імітацію, фонематичний слух.
Сценарій заняття
І. Початок заняття
Привітання
“Goоd morning!”
ІІ. Основна частина
1.Артикуляція звуків
2.Фонетичне відпрацювання мовленнєвого зразку “My name is…”
3.Відповіді на запитання
“ What is your name?” - “My name is…”
(T- > P1, P2, P3…)
4.Фонетичне відпрацювання мовленнєвого зразку “What is уour name?”
Діалоги: - What`s your name?
-My name is …
Physical Exercises.
Run! Swim! Fly! Jump! Sleep!
Wake up ! Smile! Hоp! Stоp!
5.Організація повторення рахунку від 1 до 7.
- Пред`явлення віршу “ One apple! Two apples…”
- Артикуляція звуків
- Повторення цифр 1-7 за вчителем
- Контроль розуміння:
Малюнок з яблуками – треба зафарбувати те яблуко з цифрою, яку називає вчитель.
6. Організація ознайомлення з мовленнєвим зразком “ How old are you” “ I`m 6/7”.
-Запитання до учнів
( Т-> P1, P2, P3)
-How old are you?
- I`m 6… ( I`m 7)
7. Оформлення міні – проекту
- кожен учень малює цифру свого віку на місті міні – проекту.
Кожен учень називає фрази
8. Physical Exercises “ On the Tip –Toes”
ІІІ. Закінчення заняття
Підсумок
Заняття 3
Тема 1: Знайомство
Підтема 3 : “ Я живу в Україні “.
Задачі заняття
- навчити учнів називати мовленнєві зразки “ I am from Ukraine”, “ I live in Soledar” .
- тренувати учнів у називанні цифр 1-7,
- навчити називати цифри 8,9, 10.
- розвивати імітацію учнів, фонематичний слух.
- стимулювати зацікавленість до вивчення англійської мови.
Сценарій заняття
І.Початок заняття
- Привітання
- Відповіді на запитання “ How are you?” артикуляція звуків.
[ h] [au] [a:] [ j] [u:]
How are you? I аm fine!
ІІ.Основна частина
1. Організація тренування учнів у вживанні мовленнєвого зразка.
“ I`m from Ukraine,” “I live in Soledar”
Артикуляція звуків. Відпрацювання фраз (T-> P1, P2, P3…)
2.В міні- проекті намалювати прапор України, кристалик солі.
Повідомлення за малюнками:
My name is Kate
I`m 6
I`m from Ukraine
I live in Soledar.
3.Організація повторення цифр 1-7.
Вчитель бере м`яку іграшку, кидає учням і називає цифри 1-7, учні повторюють.
One little, two little, three little witches,
Four little, five little, six little witches,
Seven little, eight little, nine little witches.
Ten little witches in the sky!
4. Physical Exercises.
“ One, two, three on the tip toes!”
ІІІ. Закінчення заняття
Підсумок
Прощання.
Заняття 4
Тема 1: Знайомство
Підтема 4: Я люблю англійську
Задачі заняття:
Сценарій заняття
І.Початок заняття:
Привітання.
Артикуляція звуків.
ІІ.Основна частина
1. Діалоги з учнями в режимі Т – Рs
- What is your name?
- My name is…
- How old are you?
- I’m six/seven.
- Where are you from?
- I’m from Ukraine.
- Where do you live?
- I live in Soledar.
- How are you?
- I’m fine.
2. Монологічне мовлення учнів за малюнками міні-проекту:
My name is Kate
I`m 6
I`m from Ukraine
I live in Soledar.
3. Physical Exercises
4. Повторення цифр:
Вірш “One apple, two apples…”
A song “Ten little witches”.
Гра з м’якою іграшкою (вчитель називає цифри, діти повторюють)
5. Відпрацювання мовленнєвого зразка «I like English».
ІІІ. Закінчення заняття.
Підсумок.
Малюнок міні-проекту учень вкладає у свій мовний портфоліо.