Заняття для дітей дошкільного віку "Казкові дороги"

Про матеріал
Відкрите заняття для дітей дошкільного віку з використанням сучасних технологій.
Перегляд файлу

Казкові дороги

(заняття-пошук)

Програмовий зміст: формувати у дітей бажання пізнавати нове, викликати подив від зустрічі з несподіваним; продовжувати вчити дітей оперувати цифрами; розвивати у них математичне та логічне мислення, активність, слухову та зорову пам'ять; закріпити уміння знаходити пару за певною ознакою; доповнювати словник дітей новими словами; виховувати чуйне та добре ставлення до інших дітей, бажання допомогти їм у скруті.

Словникова робота:  збагачувати словник дітей словом «кур’єр» та його значенням.

Матеріали: відеолист,  чарівна стежина, чарівна паличка, карта, флешка, цукерки, ноутбук, будиночки з цифрами для Д/Г «Сусіди»,  матеріали до Д/Г «Вирощуємо казковий ліс», ширма з назвою країни Казкограй.

Попередня робота:  прогулянка з дітьми по алеї «Сліди диких тварин» в ДНЗ; читання та переказування українських народних казок: розв’язування логічних задач.

Тип: інтегроване

Вид: групове

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Входять діти до групи, вітаються.

Вихователь: Діти, сьогодні, поки ви снідали на адресу нашої групи прийшов електронний лист. В ньому відео звернення до вас. Подивимось його?

Діти:  Так!

Відеолист

Доброго вам дня діти. Звертаюсь до вас я, Пізнайко. Я, як і ви відвідую дитячий садок. Та в моєму садочку трапилась біда, зла чаклунка зачарувала його. Я в той день спізнився до садочка, тому мене не зачаклували, я знайшов листа в якому сказано, що якщо я виконаю усі завдання, складу карту, та знайду чарівну паличку, то зможу роз чаклувати моїх друзів. Та як я не старався, в мене нічого не виходить. Тому звертаюсь, може ви мені допоможите.

Вихователь: Діти, допоможимо Пізнайкові?

Діти:  Так!

Вихователь: а чи любите ви казки?

Діти:  Так!

Вихователь: Адже, щоб виконати усі завдання з Казкограю, нам знадобляться знання про казки, та їх героїв. Бо саме казки нас ведуть у світ чарівних пригод та історій.

Діти, а як ви думаєте, звідки беруться казки?

Діти: їх складає народ та пишуть письменники.

Вихователь:назвіть кілька відомих вам казок.

Діти: «Коза-Дереза», «Колобок», «Ріпка» …

Вихователь: так, вірно, молодці. Але щоб потрапити в країну Казкограй, нам потрібно пройти по чарівній стежині. Та щоб на ню ступити ви маєте відгадати загадку:

  1. Скільки поросят в казці? (троє)
  2. Продовжте назву казки «Вовк і …» (семеро козенят)
  3. Скільки мишенят в казці « Колосок»? ( двоє)
  4. В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )
  5. Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня? (Івасику-Телесику )
  6.  Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
  7. Кого зробив дід із соломи? (Бичка) )
  8. Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)
  9. Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
  10. Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )
  11. Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)
  12. Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза? (Червоні чоботи)

Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)

 

Діти проходять по стежині відповівши на запитання.  Перед ними розкривається ширма «КАЗКОГРАЙ»

Вихователь: це була лише розминка, тепер ми маємо виконати завдання, щоб зібрати карту. Ви готові?

Щось я не ачу де наше перше завдання, можливо ви щось помітили?

Діти знаходять конверт.

Вихователь: Ой, що ж у цьому конверті? Давайте подивимось?

Тут  сказано, щоб знайти першу частину карти, нам потрібно  підказати слово.

Дидактична гра “Підкажи слово”

- Якщо в казці є чудо ,то вона ...(чудова)

- Якщо в казці є загадка ,то вона...(загадкова)

- Якщо в казці є мудрість ,то вона ...(мудра)

- Якщо в казці є дива ,то вона ...(дивовижна)

- Якщо в казці є добро,то вона...(добра)

 Вихователь: молодці, впорались з завданням дуже добре. Ой гляньте, з під ноутбука виглядає щось. Це шматочок карти, а на звороті наступне завдання.

 

 

Дидактична гра «Сусіди»

Діти в будиночках які в них на столах шукають сусіди цифрам, що не можуть знайти свій дім.

Вихователь: З цим завданням ви також впорали, а ось і наступне вже на нас чекає.

Дидактична гра «Уважні та кмітливі»

  •               Скільки хвостів у двох корів?
  •               Скільки лап у індика?
  •               Летіли горобець, ластівка, оса. Скільки всього летіло птахів?
  •               Скільки ніг у карася?
  •               Скільки крил у поросят?
  •               Скільки горішків у порожній склянці?
  •               Коли козі виповнеться шість років, що буде?
  •               Скільки вогників у світлофора?
  •               Скільки крил у курки?
  •               Скільки сторін у круга?
  •               Скільки рук у ведмедика ?

Вихователь:і це завдання вам під силу молодці.

Наступне наше завдання

Дидактична гра «Знайди пару»

Діти за вказівкою вихователя за певною ознакою шукають собі пару.

Вихователь:які ви молодці, у нас залишилось ще останнє завдання.

Дидактична гра «Вирощуємо казковий ліс»

Діти діляться на три команди за ознакою яку запропонував вихователь та викладають за зразком

  1. з трикутників та прямокутників – ялинки;
  2. з квадратиків та кружечків  - кущі;
  3. з прямокутників та овалів – дерева.

 

Вихователь:ось ми і знайшли всі частини карти, тепер давайте складемо її та знайдемо чарівну паличку.

 

Діти разом з вихователем складають карту, знаходять паличку.

Рефлексія

Вихователь:я пропоную перед тим, як віддати паличку Пізнайкові, перевірити її. Станемо в коло і поділимося своїми враженнями. Ми передаємо чарівну паличку один одному і ділимося думками. Починайте свої пропозиції такими словами, як «мені сподобалося....», «я запам'ятав....», «я вдома батькам розповім про......», «мені не сподобалося.......»

( Діти передають паличку і діляться своїми враженнями)
 

Вихователь: А мені сподобалося якими ви активними,талановитими,добрими, веселими були на сьогоднішньому занятті і я хочу вам сказати спасибі!

Тепер покладемо чарівну паличку в коробку і з допомогою кур’єра передамо її Пізнайкові.

Кур’єр забирає паличку і йде.

Словникова робота: діти, а хто таки кур’єр, як ви думаєте?

Кур’єр – це людина яка доставляє різноманітні предмети речі тощо з одного місця в інше.

Діти по чарівній стежині повертаються в садок.

Стук у двері. Заходить кур’єр.

Кур’єр: доброго дня, це середня В група?  Розпишіться, для вас посилка.

Вихователь: дякуємо вам.

Вихователь розкриває посилку, а там лист з подякую від Пізнайка та цукерки для дітей.

docx
Додано
31 січня 2021
Переглядів
1256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку