Заняття "На гостину до лісових мешканців"

Про матеріал
"На гостину до лісових мешканців" Відкрите заняття з пізнавального(логіко-математичного,сенсорного) розвитку з елементами казкотерапії у різновіковій групі.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття-подорож в різновіковій групі

на тему «На гостину до лісових мешканців»

 

Мета: розширювати знання дітей про диких тварин (зайчик, білочка, ведмедик), птахів (ворона, горобець), їхні особливості та поведінку. Закріпити поняття «один – багато», «великий -  маленький». Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, дрібну моторику рук. Активізувати словник дітей іменниками назвами тварин, птахів, овочів (морква, буряк, капуста, картопля). Познайомити з новим поняттям «лісові мешканці». Вправляти в ходьбі по вузькій доріжці, стрибках у довжину з місця, ходьбі змійкою. Виховувати турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.

Матеріал: макети ялинки, берізки; іграшки (зайчик, білочка, ведмідь, ворона, горобець); овочі (картопля, морква, капуста, буряк); шишки, горішки; кошики; гімнастична лава; шнур.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент

- Доброго ранку, малята. Ви сьогодні усі гарні, усміхнені, то ж давайте привітаємось, подаруємо посмішку один одному і послухаємо, що я вам розкажу.

(Вітаються).

ІІ. Оснорвна частина

Вихователь:

-Сьогодні такий зимовий морозний день, та в нас тепло і затишно. Ой, зачекайте. Здається, до нас хтось поспішає.

(У ляльковому театрі обзивається ворона)

Ворона:

-Кар-кар. Привіт,малята. Я до вас поспішала запрошення передати. Просили тато Заєць мама Зайчиха і їхній синочок Сіра Шубка, щоб ви прийшли до них на гостину. То ж отримуйте запрошення, а мені час у дорогу.

Вихователь:

-Ну що, малята? Підемо у гості до лісових мешканців? А хто нас запросив? (Відповіді дітей).  Правильно, зайчики.

Вихователь:

-А якщо йти у гості, що потрібно взяти? Правильно, гостинці.

(Беруть гостинці для зайчат: овочі. Вирушають у дорогу.)

Вихователь:

-Дорога далека, нас можуть підстерігати різні перешкоди.

(Діти долають перешкоди: повалене дерево (ходьба по гімнастичній лаві), перехід струмочка (стрибки в довжину з місця), стежинка між пеньочками (ходьба змійкою).

Вихователь:

-Здається, прийшли. А хто ж це плаче?

(Зустріч з білочкою).

Завдання від білочки: допомогти зібрати шишки і горішки (сортування і порівняння за розміром).

Вихователь:

-Молодці, діти. А гляньте но на берізку. Хто то там такий сидить?

(Зустріч з птахами. Спостереження, опис, порівняння за розміром. Підгодівля зернятками.)

Вихователь:

-Ну що, діти? Мандруємо далі. Гляньте, а хто це спить під ялинкою?

(Зустріч з ведмедем. Виконання завдань: прикрасити ведмедеву кодру, приготувати йому варення (сенсорика).

Вихователь:

-От молодці. Побажаймо ведмедеві гарних снів і мандруймо далі.

 

(Приходять до зайчикової хатки.

У хатинці на постелях сплять зайці: на великій – тато Заєць, на меншій – мама Зайчиха, на маленькій – зайченятко. Діти їх будять і виконують завдання із порівнянням за розмірами: розсадити зайців на відповідні крісла, роздати відповідний посуд і пригостити морквою).

Музична гра «На галявці зайці танцювали».

Вихователь:

-Малята, бачу зайчики посміхаються, раді зустрічі з нами. Вони також мають для вас гостинець (Зайці дають дітям гроно калини для приготування смачного чаю).

-А тепер нам час повертатися. Дякуємо за гостину.

(Повернення додому).

 

ІІІ. Підсумок заняття

Бесіда:

-Куди ми сьогодні ходили?

-Кого ми зустріли в лісі?

-Чого плакала білочка?

-Яких птахів зустрічали?

-Чим пригощали зайчат?

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку