26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Заняття на тему "Тварини"

Про матеріал
Інтегроване заняття на тему Тарини світу з застосуванням квесту та QR кодів.
Перегляд файлу

Конспект заняття

з англійської мови

старша група

керівник гуртка Худик Ельвіра

Дата: 15.10.2019р

Тема.  Тварини.

Мета:

 - удосконалювати знання учнів з теми « Тварини»;

  - активізувати вживання граматичних структур в мовленні;

 - ввести новий лексичний матеріал в активний словник гуртківців;

 - розвивати у вихованців  вміння розуміти на слух діалогічне та монологічне

   мовлення;

 - розвивати уміння сканувати QR код;

 - формувати навички правильної вимови звуків,

 - розвивати фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку;

 - виховувати в учнів любов до рідної природи, братів наших менших;

 - виховувати доброзичливість, гуманність.

Тип заняття: заняття - квест

Методи та прийоми: бесіда, пояснення, метод  наочності, аудіо-візуальний,

                                      метод гри, «мозковий штурм», рефлексія.

Обладнання: карта подорожі,  планшет, частини карти-зупинки, равлик, картинки  , матеріали для виготовлення лепбука; 

Хід заняття:

І. Вступна частина.

1. Привітання

2. Пісня – привітання “Hello can you clap”

ІІ. Основна частина.

1. Повідомлення теми та мети заняття. Постановка проблемної ситуації.

1.1. Бесіда.

(На магнітній дошці карта подорожі розмір А3, карта нових слів».)

 - Сьогодні у нас незвичайне заняття – квест. Хто знає що таке квест?

(відповіді гуртківців) Так , це пошук. Слово пошук на англійській мові звучить саме «quest». А ще квест  неможливий без подорожі -  «trip». Мій друг Снейл не може знайти свою домівку. Наше завдання – допомогти йому в цьому.

Діти у кожного з вас  є наліпка з номером від 1 до 10 ,у кого синій колір той отримує творче  завдання і в кінці  продемонструє її результат.

 

Перед вами карта, в кінці якої і знаходиться домівка нашого друга Снейла. Вирушаймо! Щоб визначити хто буде сканувати QR код ми проведемо лотерею. Я обертаю  барабан і випадає кулька з номером. У кожного з вас є наліпка  з цифрами  від 1 до 10.  Якщо випадає ваша цифра то ви підходите  до мене і скануєте QR код на карті.

Окей?

 

 

1.2. Подорож до зоопарку.

     (На карті скануємо 1 QR код і потрапляємо на першу зупинку «Зоопарк»).

 Відео-пісня «Lets go to the ZOO».

1.3. Бесіда за переглянутим.

 - Чи є у Брошневі зоопарк? What animals can we see at the ZOO? (відповіді дітей)

- Well done! Look at my cards! I’ll ask you some questions and you must answered.  (What is it? What colour is it? Is it big or small?)

 

1.4. Гра «Дресирувальник».

(На карті скануємо 2 QR код і потрапляємо на другу  зупинку «Цирк»)

 - Чи можемо ми побачити тваринок там? Тож пропоную відправитися в цирк. Я буду дресирувальником. А ви тваринками, які повинні виконати мою команду. (Граматична конструкція Swim like a fish! Jump like a frog! Clap like monkey. Stomp like an elephant. Fly like a parrot)

2. Подорож у джунглі.

 Great!  Снейлу дуже сподобалось у зоопарку та цирку ,але це не його домівка. Вирушаймо далі! А куди саме , ви здогадаєтесь послухавши пісню.

2.1. Відео-пісня «Walking in a Jungle

 - Where are we now? – In a jungle.

2.2. Гра «Whose tail is it ?»

 - Наступна гра допоможе нам згадати , які тварини живуть у джунглях. Я демонструю зображення хвостика тварини ,а ви повинні впізнати її і назвати англійською мовою.

 - Perfect! Снейл ніколи не бував у джуглях! Він вам вдячний, але це не його домівка. Вирушаймо далі!

3. Подорож до моря.

(На карті скануємо 4 QR код і потрапляємо на наступну зупинку «море»)

 - Яка небезпека може вас чекати в океані? Ми станемо маленькими рибками і спробуємо врятуватись від акул .

3.1. Пісня –руханка «Baby shark»

3.2. Гра «What is missing

  - Це було складно та весело водночас! Наш друг Снейл приготував гру. «What is missing?» на дошці перед вами  зображення морських тварин зараз ми їх пригадаємо .Снеїл заховає одне зображення , а ви маєте назвати його англійською мовою.

 - Снейл може жити у воді, але йому солона не подобається! Вирушаймо далі!

4. Станція ферма.

(На карті скануємо 5QR код і потрапляємо на  зупинку п’яту  «Ферма»)

 

Все частіше люди вибирають в якості домашнього улюбленця – равлика. -  Наш Снейл знайшов свою домівку. Йому подобається жити на фермі.

 - На вдячність Снейл  хоче пригостити  вас смачними листочками

4.1. Леп бук

Діти з творчим завданням покажуть свій результат.

Це лепбук по темі тварини. Молодці.

ІІІ. Заключна частина.

1. Рефлексія. Доповни речення.

«Мені сподобалося…»I like …. Very good

2. Чант-прощання.

Bye-bye butterfly!

See you later alligator!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку