Заняття " Школа майбутнього перщокласника"

Про матеріал
Вступ. Календарно - тематичне планування занять у "школі майбутнього перщокласника" на навчальний рік. Розробки занять. Додатки.
Перегляд файлу

Комунальний опорний заклад загальної середньої освіти

«Раївський НВК»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа майбутнього першокласника

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раївка 2020

Сучасний майбутній першокласник - це вихована, ввічлива, чуйна і толерантна особистість, яка згідно своїх вікових особливостей вміє спілкуватися, слухати і чути; вміє висловлювати і відстоювати свою думку; має бажання пізнавати нове, незвідане, цікаве і позитивно сприймає навколишній світ – є готовим до навчання в новій українській школі.

"Готовність" дитини до школи - це її відчуття впевненності і компетентності. Бажання та здатність опрацьовувати нові завдання, знаходити спільну мову та просити про допомогу.

Адже у віці 5 – 6 років настає період активного засвоєння мовлення. Мовлення є джерелом знань про довкілля, засобом спілкування і взаємопорозуміння. Розвиток мовлення тісно пов’язаний із загальним психічним розвитком. По тому, що і як говорить малюк, можна судити про розвиток дитини в цілому і про те, чи готова дитина до навчання в школі.

Даний проект передбачає запровадження такої форми роботи, яка проводить підготовку дітей до школи в закладі загальної середньої освіти де в майбутньому будуть навчатися першокласники, що дає змогу адаптуватися дітям до нового приміщення (школа, клас, та інші)  Заняття проводяться вчителем  майбутнього першого класу з метою психологічного зближення. А також враховуючи різну періодичність та тривалість охоплення дітей організованими освітніми впливами  в умовах здобуття дошкільної освіти дасть можливість вчителю найбільш раціонально підійти до планування навчального матеріалу у першому класі.

Наші заняття допоможуть зробити мовлення дитини більш виразним і грамотним. Ігрові завдання запропоновані у нашій програмі направлені на збагачення словникового запасу, формування культури мовлення, розвиток зв’язного мовлення. Усі завдання побудовані на практичному досвіді дітей, що дуже важливо, бо таким чином дитина вчиться застосовувати навички і вміння у житті. Під час проведення занять у школі майбутнього першокласника ми звертаємо увагу на психологічне налаштування дитини. Адже ми запрошуємо її до гри, а гра не може бути примусовою. Ми повинні переконатися в тому, що дитина зрозуміла правила гри (завдання) і прагне з нами спілкуватися. Прагнення дитини спілкуватися – головна запорука гарного розвитку мовлення. І нам необхідно спонукати дитину говорити. Але не менш важливим завданням є залучення батьків до спілкування з дитиною. Ми звертаємо увагу на те, щоб при спілкуванні з дитиною батьки слідкували за грамотністю і чіткістю свого мовлення, адже вони для малюка головний взірець, слідкували , щоб дитина правильно називала слова і сполучення слів, якщо дитина припустилася помилки, виправити його і обов’язково похвалити за вдачу.

Мета програми – дати дітям можливість максимально плавно адаптуватися у школі через:

  • розвиток здатності присвячувати певний час навчанню 
  • розвиток довільної уваги
  • розвиток здатності чути і виконувати словесні інструкції дорослого
  • знаходити спільну мову з однокласниками

 

Заняття інтегровані та спрямовані на:

  • розвиток фонематичного слуху
  • розвиток і вдосконалення звукової культури мовлення
  • розвиток пізнавальних процесів (сприйняття, пам’яті, уваги, уяви, мислення)
  • розвиток розумових процесів (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння та інші)

 Завдання

  • сприяти розвитку самостійної пізнавальної активності
  • знайомити з різними джерелами інформації
  • розвивати вміння обґрунтовувати власну думку
  • заохочувати пізнавальні питання дитини
  • цілеспрямовано розвивати пізнавальні процеси за допомогою дидактичних ігор і вправ
  • розвивати звукову культуру мовлення
  • вдосконалювати літературне мовлення
  • збагачувати словниковий запас
  • розвивати зв’язне мовлення і комунікативні уміння
  • знайомити з кращими зразками у жанрі прози (казки, оповідання, легенди), поезії (вірші, віршовані байки), малими фольклорними формами (загадки, лічилки, мирилки та інші).

Програма розрахована на дві зустрічі на тиждень протягом навчального року (вересень – травень) та розділена на тематичні блоки. Тривалість занять визначає вчитель в межах вікової норми (20 – 25 хвилин). Загальна тривалість організованої освітньої діяльності – 1 година                                                                                        

 

Тематичні блоки

планування освітнього процесу у школі майбутнього першокласника

на навчальний рік

 

№ з/п

Місяць

Тема

1.

Вересень

Природа навколо нас

2.

Жовтень

Кольоровий світ

2.

Листопад

Стосунки

4.

Грудень

Свята

5.

Січень

Пори року

6.

Лютий

Дороги

7.

Березень

У світі чисел

8.

Квітень

Вода - чарівниця

9.

Травень

Рух

 

 

Календарно – тематичне планування занять

у школі майбутнього першокласника

на навчальний рік

 

№ з/п

Тема

Дата

Примітка

Природа навколо нас

1.

Рослини – символи України. Легенда про калину

 

 

2.

Про що говорить річка.

 

 

3.

Подорож до осіннього лісу. В гостях у «Маші і ведмедя»

 

 

4.

 Таємничі, невідомі, казкові – звуки природи

 

 

5.

Природні явища. «Подорож краплинки»

 

 

6.

Еліна запрошує на квіткову галявину. «Лунтик»

 

 

7.

Подорож у гори. «Білосніжка та сім гномів»

 

 

8.

У грибному королівстві.  Урок тітоньки Сови. Гриби

 

 

Кольоровий світ

1.

Кольори веселки. Малюнкові ігри

 

 

2.

Кольори у довкіллі. Квітка – семицвітна»

 

 

3.

Шукаємо кольори у казках. «Червона шапочка»

 

 

4.

Кольорові професії. Асоціації. «Лікар Айболить»

 

 

5.

Кольори у творах художників

 

 

6.

Море. Чарівний світ глибин

 

 

7.

Пейзажі – краєвиди. « Заєць та Їжак»

 

 

8.

Український віночок.

 

 

Стосунки

1.

Сімя. Родинні стосунки. Казкові сімейки. Казка «Коти і півник»

 

 

2.

Наша група – сімя. Казка «Колосок» 

 

 

3.

Разом краще. Казка «Ріпка»

 

 

4.

Взаємини між людьми.

 

 

5.

Закони взаємин у природі. Пташині сімейки. «Сіра шийка»

 

 

6.

Дружба. « Кіт у чоботях»

 

 

7.

Дорога добра: до людей, до природи. «Дюймовочка»

 

 

8.

Рятівники і помічники. Служби порятунку

 

 

Свята

1.

День народження. 

 

 

2.

Традиції сімї. 

 

 

3.

Гості.  Казка «Лисичка та Журавель»

 

 

4.

Подарунок. «Віслючок Іа». Емоції 

 

 

5.

Весна вітає мам. Веснянки             

 

 

6.

Усе починається з мами. Казкові мами

 

 

7.

Зимові свята.

 

 

8.

Великдень: підготовка, символи. Ігри, веснянки, гаївки

 

 

Пори року

1.

Зима навчить: одягатися, милуватися, радіти, піклуватися, загартовуватися. Казка «Лисичка Сестричка та вовк Панібрат»

 

 

2.

Зимівля тварин: свійські, дикі. Казка і реальність. Казка «Зимівля тварин»

 

 

3.

Живе зима у казці «Рукавичка»

 

 

4.

Весна – людям і природі. Прислівя і приказки

 

 

5.

Літо – літечко. Фантазія і краса

 

 

6.

Спогади про літо. Звідки прийшов хліб

 

 

7.

Золота осінь. Драматизація – гра «Ходить гарбуз по городу»

 

 

8.

Родичі гарбузові. Дарунки осені. Вили занять

 

 

Дороги

1.

Мої дороги: до дитсадка, до бабусі, до дому, до магазину

 

 

2.

Казкові герої та їх дороги « Котигорошко»

 

 

3.

Казковий транспорт. Казка «Летючий корабель»

 

 

4.

Подорожі на природу

 

 

5.

Подорожі в житті людини

 

 

6.

Життєвий шлях. Ми зростаємо

 

 

7.

Знамениті мандрівники

 

 

8.

Карта.

 

 

У світі чисел

1.

Календар. Число на календарі. «Старик Роковик»

 

 

2.

Математика у природі (вік рослин, тварин). Казка «Троє поросят»

 

 

3.

Лінії (прямі, криві, ламані). Казка «Колобок»

 

 

4.

Математика на кухні (рецепти страв, сервірування) В гостях у «Мухи – цокотухи»

 

 

5.

Математика у віршах. П. Воронько «Облітав Журавель»

 

 

6.

Математика в діях: порівнюємо, групуємо, вимірюємо.

 

 

7.

Математика у казках. «Вовк і семеро козенят»

 

 

8.

Лічилки, мирилки

 

 

Вода - чарівниця

1.

Вода у нашому домі.

 

 

2.

Вода у природі

 

 

3.

Стани води. Василь Сухомлинський «Як хлопчик хотів приголубити сніжинку»

 

 

4.

Джерело життя

 

 

5.

Вода у явищах природи. . Василь Сухомлинський «Лялька під дощем»

 

 

6.

Як вода працює на людину

 

 

7.

Як побачив воду поет. Л. Костенко «Соловейко застудився»

 

 

8.

Як побачив воду художник

 

 

Рух

1.

Рух у природі. Жива природа. Василь Сухомлинський «Хто свічки засвітив»

 

 

2.

Рух у природі. Нежива природа. Василь Сухомлинський «Зайчик і місяць»

 

 

3.

Рух людини. Спорт.

 

 

4.

Рух людини. Розвиток: немовля, дитина, школяр

 

 

5.

Рух людини. Переміщення

 

 

6.

Мої рухи. Гра «Відгадай, що роблю»

 

 

7.

Час.

 

 

8.

Рух безпечний і небезпечний. Світлофор.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Плани – конспекти занять до розділу

«Природа навколо мене»

Зустріч 1.

Інтегроване заняття заняття№1 (розвиток мовлення, математика, навчання елементів грамоти).

Тема: Рослини – символи України. Легенда про калину.

Цілі і завдання:

- уточнити розуміння дітьми поняття «народні символи України» ( верба , калина, барвінок, рушник, віночок);

- формувати бажання більше дізнатися про природні багатства своєї держави:

- дати уявлення про значення мовлення для людини;

- формувати навички звукового аналізу;

- систематизувати і поглиблювати знання дітей про число та рахунок, закріпити поняття більше/менше;

- вправляти дітей у розмірковуванні, вчити аргументувати свої думки;

- формувати ціннісне ставлення до української мови.

Обладнання: карта України, хмарки, картки із завданнями (додаток №1-№6), відео «Я піду в Карпати гори» - гурт «Мальдіви», аудіо запис української дитячої пісні «Сонячний віночок» сл. і муз. Леся Соболевська, презентація Український віночок».

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент

- Доброго дня, майбутні першокласники. Мені дуже приємно, що ми сьогодні зустрілися. Я дуже хочу з вами познайомитись. Пропоную стати в коло і пограти в гру.

Гра « З’єднай половинки»:

- Кожен з Вас отримав половинки жовто-блакитних сердечок. Знайдіть пару, познайомтеся, а потім познайомте нас зі своїм другом.

-  Як ви вважаєте, чим ми будемо займатися під час зустрічей у цьому гарному, просторому класі? Пропоную почати відповідь зі слів: «Я вважаю, що ми будемо…»

Мовленнєва вправа «Закінчи речення»

ІІ. Основна частина

- Якого кольору сердека, які ви отримали?(жовтий, блакитний)

- Де ще ми зустрічаємо такі кольори?(прапор України)

- Діти, а ви б хотіли побачити нашу могутню державу?

Отже вирушаємо в далеку і надзвичайно цікаву подорож Україною. Прийшов час познайомитись з картою України. (Додаток №1)

- Увага! Перешкода!

- На нашому шляху виникла перша перешкода: дощові хмари, які закрили собою карту. Погляньте голубка принесла нам листа!

« Шлях картою великої і могутньої  держави дуже непростий. Для того щоб почати подорож лісами, широкими степами, річками та височезними горами України, вам потрібно виконати всі завдання, які приготували хмаринки. Лише тоді вони відкриють шлях і ви зможете вирушити в подорож. Будьте дуже уважними і у вас все вдасться.»

 

Завдання№1

Дидактична гра «Впізнай слово» (народні символи України)

- розглянь малюнки та впізнай слово за першим звуком.

(Діти називають картинку та визначають перший звук у слові. Вчитель записує слово на дошці та розміщує картки із зображенням розгаданих слів)

(Додаток №2)

- ВЕРБА

- КАЛИНА

- РУШНИК

- БАРВІНОК

Ось ми з вами познайомилися з народними символами нашої країни. Що ми про них знаємо?

Вправа «питання-відповідь»

- Де росте верба?

- Яку форму мають ягоди калини?

- З чого шиють рушники?

- Якого кольору квіти барвінку?

Завдання№2

- Друга хмаринка підготувала нам дуже цікаве завдання. Я впевнена, що ми з вами зможемо з ним впоратись.

(Додаток №3)

Дидактична гра «Склади речення за малюнком»

Завдання:

- склади речення зі словом «барвінок»;

- підбери слова, якими можна описати квітку. Барвінок (який?)… яскравий, …, … .

Завдання№3

- Ця хмаринка пропонує нам гарно відпочити.

Руханка

( Весела руханка «Я піду в Карпати гори» - гурт «Мальдіви» )

 

Завдання№4

- Хмаринка дуже зголодніла. Для того, щоб її нагодувати , нам потрібно виконати наступне завдання.

Дидактична гра «звуки-букви» (робота в парах)

- склади звукову модель слова. (бублики, булка)

(Додаток №4)

- Погляньте! Хмарки поступово зникають і відкривають нам шлях.

- Послухайте, діти, яку чудову пісню співає нам ця хмаринка!

( звучить аудіо запис української дитячої пісні «Сонячний віночок» сл. і муз. Леся Соболевська)

- Про що співає хмаринка? (Хмаринка співає про віночок).

- Погляньте, які чарівні дівчатка в українських віночках.

Перегляд слайд презентації «Український віночок»

 (Вчитель показує зображення віночка без квітів)

- Наша хмаринка дуже сумна. На її віночку зовсім немає квітів. Для того, щоб хмаринка зраділа і відлетіла до своїх подружок, нам потрібно зібрати їй гарний віночок.

Завдання№4

Дидактична гра «Математичний віночок»

Після кожної правильної відповіді на віночку з’явиться квітка.

- Скільки маків ви бачите на малюнку?

- Скільки квітів барвінку?

- Яких квітів більше?

- Яких менше?

- На скільки більше маків (барвінку) ніж барвінку(маків)?

- на скільки менше барвінку(маків) ніж маків(барвінку)?

(Додаток №5)

Загадка:

У віночку зеленолистім,

червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду. (Калина.)

Здавна говорили: «Посади калину - будеш мати долю щасливу».

Про калину складено багато легенд, віршів, прислів’їв. На нашій карті залишилася ще одна самотня хмаринка, яка підготувала нам легенду про калину. Перш ніж ми послухаємо легенду про цю красуню, потрібно виконати ще одне завдання.

Завдання№5

Дидактична гра « Порахуй і запиши»

(Додаток№6)

- Порахуйте кількість ягід калини на малюнку і запишіть.

(самостійна робота з індивідуальними  картками).

- Молодці, діти! Ви дуже добре впоралися із завданням.  Всі гарно працювали і можемо відпочити на галявині. Запрошую всіх на килимок, щоб послухати  дуже цікаву легенду про калину.

« То було давним-давно. В одному селі жила чарівна і привітна дівчина. Звали її Калинкою. Люди любили її за добре серце.

Навесні Калинка, як завжди, пішла до лісу. Довгий шлях пролягав до нього. Дай, думає, - посаджу вздовж шляху якісь рослини. Викопала в гущавині лісу тонюсіньке стебло. Щоб воно прийнялося, Калинка носила воду від своєї хати з криниці й поливала. Дерево прийнялося, і розрісся великий кущ. Йшов якось шляхом подорожній, стомився й сів під кущем відпочити. Усміхнувся: «Спасибі тим роботящим рукам, що його посадили!».

Тут увесь кущ, немов від сну, стрепенувся. Гульк - враз кущ укрився білим-білим цвітом. Дивиться на нього подорожній: що воно далі буде? Осипався цвіт, замість нього - ягоди червоні, як намисто, виблискують. І диво -  у кожній ягідці заховане зернятко, схоже на маленьке серце. Прийшла Калинка до свого улюбленого місця і здивувалась зерняткам, а кущ нахилився до неї і шепоче: « Це на згадку про твоє добре серце. А щоб люди тебе не забули, подаруй нам своє ім'я, Калинко...»

Мовленнєва гра «ТАК чи НІ»

- Водному селі жив чарівний хлопчик.

- Дівчинку звали Калинкою.

- Пішла дівчинка до лісу.

- Посадила вздовж дороги тоненьке стебельце.

- Щоб воно прийнялося, дівчинка носила воду з моря.

- Виріс великий кущ.

- Йшла тим шляхом бабуся і подякувала за таку красу.

- Калинка подарувала кущикові своє ім’я. 

(діти слухають твердження вчителя, висловлюють свою думку)

 

ІІІ. Підведення підсумків заняття.

Вправа «Коло успіху»

Погляньте, я тримаю в руках голубку я принесла нам листа. Голуб є символом миру, дружби, взаємоповаги. Ця пташка спостерігала за нами протягом усієї зустрічі. Вона дуже хоче дізнатися, що вам сподобалося на занятті, а що не сподобалося. Чи зустріли ви нового друга чи подружку? Яке завдання було найцікавіше?

Пропоную передати голубку один одному по колу і розказати про свої враження від нашої зустрічі.

- Любі діти, наша з вами зустріч наближається до кінця. Ми дуже гарно працювали, були уважними, слухали думку один одного. Хмарки розійшлися і відкрили нам карту. Наступного разу, коли ми зустрінемося, зможемо вирушити в цікаву подорож нашою Україною. Піднімемося високо в гори і зануримося на дно найбільшої річки країни. Дізнаємося, які рослини, тварини, комахи живуть навколо нас. До зустрічі!

 

 

 

 

 

 

 

 

Зустріч 2.

Інтегроване заняття заняття№2 (розвиток мовлення, математика, навчання елементів грамоти).

Тема: Про що говорить Річка? Ігри з лего

Цілі і завдання:

- ознайомити з особливостями  природи рідного краю;

- ознайомити дітей з найбільшою річкою України - Дніпром; з рослинним і тваринним світом річок; виховувати бережливе ставлення до річок, рослин та тварин річкового світу

- виховувати  інтерес до вивчення водних об'єктів України ;

- вчити дбайливо ставитися до природного довкілля та розвивати навички  безпечної поведінки в природі;

- розвивати критичне мислення і пам'ять, уміння аналізувати, висловлювати свої думки;

Обладнання: карта України;картки із завданнями; Lego набір «шість цеглинок» з цифрами 1-6; відео:«ЯКЩО ТИ ЩАСЛИВИЙ» - гурт МАЛЬДІВИ-канал «З любов’ю до дітей»; відео «Арам-зам-зам» - гурт МАЛЬДІВИ-канал «З любов’ю до дітей»; набори пазлів «річка»;

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент

- Доброго дня. Мені дуже приємно знову бачити Вас на нашій зустрічі. Давайте пригадаємо чим ми займалися на минулому занятті? (відповіді дітей)

Оголошення завдань заняття.

Сьогодні ми з вами починаємо подорож Україною. Щоб дізнатися куди саме ми потрапимо, пропоную виконати перше завдання.

Завдання №1

Робота в парах «склади пазли»

 «РІЧКА»

- Що зображено на картинці, яку ви склали?

(Додаток №7)

ІІ. Основна частина.

Вирушаємо в подорож ріками України і дізнаємося багато нового та цікавого про найбільші ріка нашої країни.

(Перегляд фрагменту відеоролику «Ріки України»)

(Відеоролик виготовлено Держводагентством за сприяння Міністерства освіти і науки України з нагоди відзначення Всесвітнього дня води.)

- Назви яких річок ви запам’ятали?

- Як називається найбільша річка України?

(Робота з картою України)

- Як ви вважаєте, річки мають колір?

- Який?

- Яким кольором річки позначені на карті?

- покажіть річки, які протікають на території України.

Перегляд слайд-презентації. «Як утворюється річка».

(Додаток №8)

Руханка

Руханка «ЯКЩО ТИ ЩАСЛИВИЙ» - гурт МАЛЬДІВИ-канал ютуб «Злюбв’ю до дітей»

Ріки – не лише багатство країни, а й домівка для багатьох тварин.

- Як ви вважаєте хто живе в річці?

- Які тварини живуть біля на берегах річок?

На берегах річок України оселяються, харчуються та будують свої гнізда багато птахів. Пропоную познайомитися  з найвідомішими птахами-жителями водойм.

Завдання №2

Дидактична гра «Впізнай слово» (Птахи)

- розглянь малюнки та впізнай слово за першим звуком.

(Діти називають картинку та визначають перший звук у слові. Вчитель записує слово на дошці та розміщує картки із зображенням розгаданих слів та розповідає цікаві факти про кожного птаха.)

(Додаток №9)

- ЖУРАВЕЛЬ

  • Перші предки журавлів з᾿явилися ще за часів динозаврів.
  • Журавлі- вправні танцюристи.
  • Журавель може прожити 85 років.

- ЧАПЛЯ

  • Чапля відкладає не більше семи яєць в рік.
  • На одній нозі чапля може нерухомо стояти до двох годин.
  • Будівництвом гнізда займається самка, а будівельні матеріали приносить самець.

- ЛЕЛЕКА

  • Лелеки, що мешкають на території України, на зиму відлітають в Африку та індію.
  • Лелеки сплять стоячи на одній нозі.
  • Самка лелеки висиджує яйця вночі, а самець – вдень.

 

 (Вчитель розміщує на карті по різні боки ріки зображення мами-качки, а з іншого боку каченят).

Біля річок також живе дуже багато диких качок. Подивіться на карту. на березі річки мама-качка чекає своїх каченят, які ще не вміють добре плавати.

- Як ми можемо допомогти каченятам перебратися через річку? ( побудувати місточок)

- Я пропоную побудувати місточок із цеглинок лего. Для того, щоб наш міст був міцним і каченята змогли по ньому перейти річку, нам потрібно виконати завдання.

(Вчитель будує міст, по одній цеглинці після кожного завдання. Після цього пропонує кожній дитині скласти місточок, точно повторивши порядок кольорів в конструкції).

Завдання №3

Математична вправа «Назви цифру»

- В кожного на парті є набір цеглинок. На кожній цеглинці є цифра.

- Назвіть цифру, яку ви бачите на жовтій цеглинці ( червоній, блакитній, фіолетовій, синій, червоній).

(Додаток №10)

Молодці! Із завданням впорались. Починаю будувати міст. Вже маємо першу сходинку.

Завдання №4

Математична вправа «Склади вежу» Рахунок від 1 до 6

- Яке з даних чисел найменше?

- Яке найбільше?

- Складіть вежу, поставивши числа  від найменшого до найбільшого (від 1 до 6).

(Додаток №11)

Із завданням впорались. Продовжуємо будувати міст. Маємо другу сходинку.

Завдання №5

Математична вправа «Склади вежу» рахунок від 6 до 1.

- Складіть вежу, поставивши числа  від найбільшого до найменшого (від 6 до 1).

(Додаток №12)

Із завданням впорались. Третя сходинка готова!

Завдання №6

Математична вправа «Склади вежу»

- Я буду називати число, а ви повинні поставити відповідну цеглинку.

6,4,3,1,2,5.

(Додаток №13)

Із завданням впорались. Четверта сходинка готова!

Завдання №7

Математична вправа «Розв’яжи задачу» Додавання в межах 5.

« В річці купаються дві качечки. До них прилетіла ще одна качечка. Скільки качок купається в річці?»

- Діти показують цеглинку-відповідь.

Вже маємо 5 сходинок. Залишилось отримати ще одну.

(Додаток №14)

Завдання №8

Математична вправа «Розв’яжи задачу» Додавання в межах 5.

«Мама-качка знайшла дві зернини. Каченя з’їло одну зернину. Скільки зернят залишилось?»

- Діти показують цеглинку-відповідь.

Міст готовий. Каченята переходять річку до своєї матусі. Молодці!

(Додаток №15)

Завдання №9

Вправа « Побудуй міст за зразком» - конструювання

- Пропоную кожному з вас побудувати такий самий місточок. Будьте уважними. Всі кольори і цифри повинні стояти в такому порядку, як на нашому місточку для каченят.

(Додаток №16)

Руханка

Руханка «Арам-зам-зам» - гурт МАЛЬДІВИ-канал «З любов’ю до дітей»

 

Діти, скажіть, будь ласка, хто живе в річках.?

(риби, жаби, раки, вужі, водяні щурі…)

- Яких риб ви знаєте?

(окунь, карась, щука, сом…)

Завдання №10

Підготовка руки дитини до письма

Вправа «Обведи по контуру та розфарбуй рибку»

ІІІ. Підведення підсумків заняття.

Мені дуже сподобалася наша зустріч. Прийшов час закінчувати нашу подорож річками України?

- Яким кольором позначають річки на карті?

- Як називається найбільша річка нашої країни?

- Назвіть пташок, яки оселяються біля річок?

- Яких риб ви знаєте?

Ви були дуже уважними і дізналися багато цікавого. Пропоную пограти в гру.

Мовленнєва права  «закінчи речення»

«Я мамі розповім про…»

Мені дуже сподобалася наша зустріч. Прийшов час прощатися, але ми знову зустрінемося і продовжимо подорож Україною. А куди саме помандруємо дізнаємося на наступному занятті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд1.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд2.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд3.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд7.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд6.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд8.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд9.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд14.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд10.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд11.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд12.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд13.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд15.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд16.JPG

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд17.JPG 

C:\Users\admin\Desktop\курс дошкільника\Слайд18.JPG

Список використаних джерел

1. Корнієнко Л., Чумак Н. Я — першокласник. Адаптація дитини до школи // Початкове навчання та виховання. — 2011. — № 22–23. — С. 39.

2. Готуємо руку до письма (цікаві вправи) // Розкажіть онуку. — 2001. — № 30. — С.

3. Барабаш О., Загрійчук Л., Лукіна О. Наша вкладка. Перші кроки шкільного життя // Початкова освіта. — 2008. — № 29. — С. 1–24.

4. Божко І. Ми йдемо до школи: перші тижні навчання // Початкове навчання та виховання. — 2009. — № 27. — С. 26–33.

5. Бондаренко О. Введення до шкільного життя // Початкове навчання та виховання. — 2006. — № 18. — С. 10–20.

6. Інтернет-ресурси.

7. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». — К., 2010. — 48 с.

8. Савченко О. Сімейне виховання молодших школярів. — К. : Рад. шк., 1997.

9. Соломонюк О. Навчальні казки при вивченні цифр // Розкажіть онуку. — 2002. — № 19. — С. 32.

10. Скрипченко Н., Вашуленко М. Збірник творів для самостійного читання «Веснянка» — К. : Рад. шк., 1981. — 135 с.

11. Тітова М. Розробки занять підготовчих курсів для майбутніх першокласників // Початкове навчання та виховання. — 2007. — № 14. — С. 18–24.

 

1

 

docx
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
1380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку