Заняття проводиться для ознайомлення з поняттям "ораторське мистецтво"; навчити учнів ораторському мистецтву. Заняття дозволяє презентувати себе як особистість, свої індивідуальні особливості, ораторські якості.
Заняття «Школи лідера» на тему:
«Мистецтво публічного виступу»
І. Гра-розминка «Хто я?»
Гра, що дозволяє презентувати себе як особистість, свої індивідуальні особливості. Лідери записують на папірцях 10 відповідей на запитання: «Хто я?». Потім за бажання зачитують власні характеристики.
Мета: розвинути навички володіння аудиторією і збагатити словниковий запас.
Хід вправи
Педагога-організатор пропонує заготовлені на папірцях теми кожному учасникові. Лідери по черзі витягують теми і протягом 1 хв. без підготовки розвивають їх. По закінченні відбувається обговорення: чи легко було говорити експромтом і чому; чиї промови були переконливішими, зрозумілішими; для чого лідеру потрібно швидко і правильно орієнтуватися в ситуаціях і добирати правильно слова.
Перелік тем: Дружба; Конфлікт; Наша група; Батьки і діти; Любов; Спілкування; Стрес; Спорт; Куріння.
ІІІ. Вправа «Що може лідер лідерського самоврядування?»
Учасники розподіляються по групах. Кожній групі пропонується завдання: написати основні пункти в роботі комісій лідерського самоврядування для реалізації впродовж року.
Захист програми розвитку комісій.
Обговорення:
IV. Вправа «Підсумок»
Мета: підсумки роботи групи.
Хід вправи
Всі учасники поділяються і сідають один проти одного, утворюючи карусель. За сигналами педагога-організатора вони пересуваються на одне місце, виконуючи такі завдання:
V. Вправа «Комплімент»
Мета: закріплення навичок похвали.
Хід вправи
Кожен учасник пише на аркуші своє ім’я і передає його сусіду зліва, той пише комплімент власнику аркуша, згортає його так, щоб не видно було компліменту, і зверху пише ім’я власника аркуша. Передає його далі. І так доти, доки аркуш не повернеться до того, хто заповнював його першим.