Заняття "Тато,мама, я"

Про матеріал
Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про сім’ю, роль мами і тата в сім’ї; закріплювати знання про повне ім’я та ім’я по батькові; вчити правильно вживати прийменники з іменниками; формувати навички вживання іменників у формі орудного відмінка; учити розрізняти і правильно називати будівельні деталі, виробляти уміння виготовлювати нескладні меблі; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, пам’ять; виховувати повагу і любов до тата й мами.
Перегляд файлу

Тато, мама, я – сім'я .

Заняття в дошкільному навчальному закладі. Розвиток мовлення. Друга молодша група.

Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про сім’ю, роль мами і тата в сім’ї; закріплювати знання про повне ім’я та ім’я по батькові; вчити правильно вживати прийменники з іменниками; формувати навички вживання іменників у формі орудного відмінка; учити розрізняти і правильно називати будівельні деталі, виробляти уміння виготовлювати нескладні меблі; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, пам’ять; виховувати повагу і любов до тата й мами.

Словник: активізувати вживання слів мама, матуся, матінка, татусь, таточко, татуньо, сім’я.

Матеріал: «чарівна» квітка, фотографії сімей, картина із зображенням кімнати з побутовими предметами на липучках, цеглинки, кубики, іграшки.

Хід заняття 4. Тема. Тато, мама, я. Заняття в дошкільному навчальному закладі. Розвиток мовлення. Друга молодша група

Вихователь. Подивіться, яка чарівна квітка з’явилася у нас. Давайте подивимось, що всередині квіточки.

Діти. Фотографії.

Вихователь. Хто на них зображений? (Мами, тата, діти.)

Як сказати одним словом? (Сім’я.)

Знайдіть кожен свою сім’ю. Як звати маму (тата, тебе)?

Давайте лагідно покличемо маму (тата).

Дидактична гра «назви лагідно»

Діти добирають пестливі слова: матусю, матінко, татусь, таточко…

Вихователь. Як ви допомагаєте мамі вдома?

Давайте допоможемо їй прибрати кімнату.

(Діти розкладають речі в кімнаті.)

Куди ви поклали сукню? (Відповіді дітей.)

Куди поставили вазу?

У мене є ще фотографії. Давайте їх розглянемо. Скажіть, куди і з ким йдуть діти.

Дидактична гра «Куди і з ким я йду»

В дитсадок — із мамою,
В магазин — з бабусею,
На риболовлю — з дідусем тощо.

Вихователь. Подивіться, що трапилося зі стільчиком! Хто ж нам допоможе його полагодити? (Відповіді дітей.)

Як ми звернемося до тата?

Діти. Тату, полагодь, будь ласка, стільчик!

(Діти вправляються у вимові речення.)

Вихователь. Давайте і ми з вами змайструємо стільчики для іграшок.

З чого ми їх зробимо? (Із цеглинок і кубика.)

(Показ вихователем дій, робота дітей. Вихователь показує, як із цеглинок і кубика зробити стільчик (шляхом приставляння).)

Кого ми посадимо на стільчики?

(Діти граються іграшками.)

Підсумок

Вихователь. Як піклуються мама з татом про дідуся та бабусю?

Як ви допомагаєте бабусі, дідусеві, мамі й татові? (Відповіді дітей.)

 

doc
Додав(-ла)
Чорна Наталія
Додано
26 травня 2023
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку