Заняття в "маминій школі" "Пташка щастя"

Про матеріал

Допомагає краще вивчити батькам свою дитину, пізнати її.Мета: як створити ситуацію успіху, щоб дитина здобула стійкість у боротьбі з труднощами,а невдачі якіб зустрілися ,щоб не зупинили на шляху до успіху.

Перегляд файлу

 

 

ЗАНЯТТЯ  «  МАМИНОЇ   ШКОЛИ»

 

 

    ПТАШКА ЩАСТЯ

                        (заняття    для    батьків )C:\Users\Tania\Documents\1 клас 2016\Videos\Pictures\P1000316.JPG

         Придніпрянська загальноосвітня школа I-III ступенів

          Вчитель початкових класів   Шишацька   Тетяна  Григорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: ПТАШКА   ЩАСТЯ.

Мета: викликати у дітей бажання працювати і отримувати від цього

задоволення, виховувати інтерес, любов та повагу до народних символів, рідного краю, своєї  родини;

допомогти батькам  навчитися правильно справлятися з  трудноща-

ми, які виникають в процесі виховання дітей.

                       Хід   заняття

 

І .Зустріч  гостей.

Мама: Гостей дорогих ми вітаємо щиро

             Стрічаємо з хлібом, любов ю і миром

Мама: Запрошуємо вас до нашої оселі на щире слово , на бесіду

            мудру.

( Гості, батьки, діти займають свої місця)

Вчитель:Ми всі присутні в цьому класі одна велика родина: батьки, діти, вчителі. Стали родиною з того дня коли для наших дітей пролунав « перший дзвінок».З того часу  ми дружно йдемо цікавими шкільними стежинами.

Шановні батьки! Знаю що у вас багато справ та ви залишили їх за дверима  класної кімнати, бо зібрали нас нині разом невирішені звичайні істини, проблеми дітей і батьків. А вирішити ці проблеми нам допомагають заняття в «Маминій школі».

Ми разом зібрали багато цікавої інформації про державні та народні символи України. На попередньому занятті ми створили свої власні символи: «Герб моєї родини».

Ви всі добре попрацювали створюючи свої  герби. Сьогодні декілька родин ознайомлять нас з результатами своєї роботи.

( Родини знайомлять з створеними гербами та описами своїх гербів)

І першою презентує свою  творчу роботу сім я  Усатових.(Виступ мама і сина.)

Наступною продемонструє свою  роботу родина Ковтуновських.

( Виступ мами і сина.)

Зараз родина  Лубневських представить герб своєї родини.

( Виступ старійшини роду бабусі та онучки.)

Вчитель: Дійсно  у народі говорять, що лелека приносить щастя. І до нас він завітав.

( з являється лелека)

Вчитель: Ось лелеки вже летять,

    Клекотять, віщують щастя:

  «Забувайте про нещастя»

  А Дениско їх стрічає

  Із  прильотами вітає

Хлопчик  до лелеки:

    Із поверненням вітаю.

    А де ж твої діти,

    Що сам прилетів ти?

    Вже  колесо тато, виносить на хату

    Лети ж не барися

                      У нас поселися.

Вчитель: Тема нашого заняття « Пташка щастя»

Сьогодні ми створимо свою «пташку щастя».Для цього нам стануть у пригоді папір,  фарби, маркери, заготовки які ми приготували на  уроці трудового навчання, ваша фантазія та уміння.

Щоб продовжити роботу розділимося на групи. Діти ,ви працювати-мите в  групі» творчих майстрів «, матусі- в групі « художників «, а ви шановні гості в групі» експертів по живопису ".

Завдання для І групи.

Діти , вас чекає важлива робота. Потрібно оживити пташку. Сідайте

зручненько   та погляньте на пташку ,яку я для вас підготувала.

Роздивіться її гарненько.  Роздивилися?

Діти:Так.

Вчитель: Тепер пензлики візьміть. Як взяли їх покажіть.

-Погляньте ,нашому пензлику не терпиться розпочати роботу .Та от

біда !Пензлик не пам  ятає, що йому потрібно робити.

Д іти ,підкажіть пензлику.

Діти: Пробудити фарбу від сну.

Вчитель: А яку фарбу потрібно пробудити?

Діти: Червону фарбу,щоб намалювати пташці  носика.

 Вчитель:А ще яку?

Діти: Чорну фарбу,щоб намалювати крильця,хвостик і оченята.

Вчитель:Пензлик вдячний за допомогу і готовий разом із вами ство-

рювати пташку.  

То ж пробуджуйте фарбу та дружненько починайте працювати.

Завдання II групи

Вчитель: Шановні батьки! Ваша група те ж створюватиме «пташку

щастя».А  яка ж ваша пташка зараз дізнаємося.

Ваша група делегує двох представників, кращих художників.

Завдання для мам: Вам потрібно намалювати пташку щастя,пташку – символ. Зараз ви  залишите клас на хвилинку, щоб обміркувати,

якою буде ваша пташка.

Завдання  І І І групи.

Вчитель: Шановні гості,ви будите сьогодні експертами по живопису.

Ви будите оцінювати роботи наших мам. Проте  у мене є до вас прохання оцінювати так:

Гірший малюнок-хвалити(охайний, гарний,цікавий,видно глибоку думку)

Кращий-критикувати(не видно задуму,так собі,немає пропорції)

1 Виконання малюнків.

2 Оцінка робіт експертами.

Вчитель: Матусі! Що ви відчували, коли відбувалося обговорення ваших шедеврів?

3 Думка художників.

Мама1 :Я думала,що намалювала дуже красиву пташку. Та коли

             експерти сказали,що він має не гарні крильця,куций хвостик

          то я повірила в те ,що малюнок не вдався.

Мама2:А я думала ,намалювала погано птаха. Та коли експерти           

      сказали ,що я гарно намалювала пташку,я вце повірила,піднявся настрій,то вона мені теж сподобалась.

Вчитель: Молодці наші матусі, справжні художники. Ви побачили і     

         відчули,якщо дитину не підтримувати,а говорити що  ти неу-

          мійко, в тебе не виходить нічого, ти неуважний, не старанний,

        то у дитини втрачається віра в себе, в свої сили. А в решті дити-

       на стає такою, як ви їй говорите.

     Та коли дитину підтримувати, говорити їй про те,що ти зможеш,

      ти молодець,я в тебе вірю, у тебе все вийде, ти досягнеш успіху то у дитини піднімається самооцінка , з являється віра в себе, в свої сили, з являється бажання бути кращим і повірити у те ,що будь які

труднощі можна здолати.

Любі матусі! Наші діти це ті ж самі маленькі пташенята. І щоб навчи-

тися  літати їм потрібна надійна опора, підтримка і допомога, тоб-

то два міцних крила. А ці два крила то ви батьки і ми вчителі. І тіль-

ки разом у співпраці і взаєморозумінні зможемо допомогти нашим дітям досягнути успіху в житті.

Вчитель: Бачу, бачу,що нашим майстрам не терпиться  про демон-

струвати  свою роботу.

-Погляньте,які у вас  красиві пташечки. Ви створили символ доброти, людяності, любові і щастя. Справжні майстри.

Діти, ви хочите щоб у нашому домі завжди було щастя?

Діти:Так.

Вчитель: Що для цього ми зробимо?

Діти:Помістимо наших пташок на дах нашої хати.

(Діти поселяють пташок у гніздо на даху української хати)

Відтепер вся наша велика шкільна родина буде щасливою.

Багата народними символами наша Україна. Які ж вони чудові!

(Перегляд презентації»Народні символи України»)

Вчитель: (демонструє і розповідає)

                 Мамина колискова пісня , рідна батькова хата, чарівна

              дідусева казка,незрівнянна бабусина  вишиванка, українські вишиті  рушники-наші обереги, незамулена криниця- символ жит-

тя, палахкотять біля вікон наших осель мальви та чорнобривці,  червоніє пишна калина, улюблена пташка лелека –символ добро-

ти, вірності, продовження роду, барвінок –квітка вічного життя,

 пам яті, запашний, пухкий, рум яний хліб-символ достатку,най-

улюбленіше дерево верба, царівни полів волошки та ромашки, тендітний мак –квітка безмежного кохання.

Все це наші обереги, наші символи,наша родовідна пам ять, наша історія,волелюбний дух.

Лише камінь росте без кореня. А у нас є коріння – це рідна земля,мама,тато.

Любі діти! Я буду дуже щасливою, коли сьогодні у ваших сердечках

Залишиться хоча б краплинка любові до рідного краю,своєї родини.

Вам ,шановні батьки,зичу щастя,успіхів та хорошої погоди в вашому домі.

Шановні гості,всім вам, бажаю зустріти свою пташку щастя

«Кажуть, хто колись її зустріне, того щастя не покине.»

Допобачення!

(Звучить пісня «Пташка щастя»)

 

P1000349.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку