Заняття в молодшій групі "На допомогу до Пісочної країни"

Про матеріал
Розвивати мовлення, пізнавальні і психічні процеси, сприйняття форми, кольору, пам’яті, уваги, мислення, фантазії; дрібну моторику рук, окомір; навчати вмінню відповідати на запитання; створювати природно стимулюючу середу, в якій дитина почуває себе комфортно і захищено, проявляючи творчу активність та веселу доброзичливу атмосферу під час ігор з піском; виховувати шанобливе ставлення до колективу, доброту; викликати емоційно-позитивний настрій, задоволення від ігор і спільної діяльності з іншими дітьми; збагачувати словник дітей словами-чарівник, чарівна країна.
Перегляд файлу

                           «На допомогу до Пісочної країни» (молодша група)

МЕТА: розвивати мовлення, пізнавальні і психічні процеси, сприйняття форми, кольору, пам’яті, уваги, мислення, фантазії; дрібну моторику рук, окомір; навчати вмінню відповідати на запитання; створювати природно стимулюючу середу, в якій дитина почуває себе комфортно і захищено, проявляючи творчу активність та веселу доброзичливу атмосферу під час ігор з піском; виховувати шанобливе ставлення до колективу, доброту; викликати емоційно-позитивний настрій, задоволення від ігор і спільної діяльності з іншими дітьми; збагачувати словник дітей словами-чарівник, чарівна країна.

МАТЕРІАЛ: лист від Пісочної феї, стіл-пісочниця, індивідуальний пісок у лотках, кольорові квіти, пензлики; дрібні іграшки, камінчики, пробки, мушлі, шишки, ґудзики (для створення картини).

ХІД ЗАНЯТТЯ:

 Організаційний момент.

Добрий ранок, діти любі!                                                                                                                                     Чи усе гаразд в нас групі?                                                                                                                                                         Ви довкола озерніться,                                                                                                                                                   Одне одному всміхніться,                                                                                                                                                            Щоб ніхто не сумував,                                                                                                                                                    З усіма радів і грав!                                                                                                                                                                                                Основна частина.

Вих-ль: Діти, послухайте, хтось стукає у двері(вихователь іде до дверей та повертається з листом). Нам листоноша приніс лист від Пісочної феї, давайте відкриємо і прочитаємо, що там написано:                                                                                                                                            «Добрий день, діти! Я звертаюсь до вас від імені мешканців Пісочної країни. Зла чаклунка накоїла багато лиха в нашій країні. Для того, щоб навести порядок, треба виконати завдання лихої чаклунки.  Мешканці країни засумували, бо не можуть самостійно їх виконати і їм потрібна допомога. Будь ласка, допоможіть нам!»                              Вих-ль: Діти, від кого ми отримали лист? Що там трапилося? Допоможемо? Тоді вирушаємо до Пісочної країни. Щоб  потрапити до пісочної країни, потрібно дуже сильно, всієї душею, усім серцем повірить у чудеса і разом промовити чарівні слова(діти стають один за одним):                                                                                                                                                                                  Пісочна Фея нам допоможи,                                                                                                                                                           В країну чарівну перенеси,                                                                                                                                                            В долоньки ми поплескаємо                                                                                                                                                    Раз, два і три,                                                                                                                                                                        Ніжками потупаєм,                                                                                                                                                                    Раз, два, три,                                                                                                                                                                                    В пісочній країні зупинимось ми!                                                                                                                                Вих-ль: Ось ми і опинились в казковій країні. Перше завдання від чаклунки, вона хоче перевірити, чи знають діти правила поведінки з піском(діти кажуть правила, які вони знають):                                                                                                                                             - неможна кидати пісок в інших дітей;                                                                                                             - неможна брати пісок у рот;                                                                                                                                                         - після гри потрібно допомогти прибрати всі іграшки на місця;                                                                                   - після гри в піску треба вимити ручки.

Вих-ль: Молодці! Наступне завдання, треба по-різному привітатися з пісочком, тобто різними способами доторкнутися до піску.                                                                                                                                 Вправа «Здрастуй, пісок»                                                                                                                                                Любі діти, посміхніться, на пісочок подивіться: «Вітаємо тебе пісочок».

Долоньки вниз, долоньки вверх,                                                                                                                           Долоньки на бочок, стискаємо в кулачок.

Із долоньки на долоньку ми його пересипаємо,

Кучі вище все згрібаємо.

І з пісочком так вітаємось!                                                           Вих-ль: Молодці, діти і з цим завданням, від злої чаклунки, ми впорались! Давайте подивимося, яке ще завдання нас чекає. Чаклунка заховала всі кольори і Пісочна країна виглядає дуже похмурою, треба знайти і прикрасити країну.                                                                                                           Вправа «Пошук кольорів»                                                                                                                                          Вих-ль: Діти, знайдіть будь ласка колір, який заховався, а допоможуть вам у цьому чарівні пензлики(діти змітають пісок за допомогою пензлів та знаходять кольорову квітку).                                Ви, мабуть, стомилися, давайте трішки відпочинимо.                                                            Фізкультхвилинка                                                                                                                                                                       На галявині, в садочку                                                                                                                                               Зібралися всі малята.                                                                                                                                                           Руки розвели, догори їх підняли.                                                                                                                               Кулачками покрутили,                                                                                                                                                               Щоб додалося їм сили.                                                                                                                                            Опустили, пострибали                                                                                                                                                                  Щоб сильнішими ще ноги стали.                                                                                                                     Опустились на коліна:                                                                                                                                               Потяглися, щоб рівненькі були спини.                                                                                                                                     Підвелись, рівненько стали.                                                                                                             І роботу знов почали.                                                                                                                Вих-ль: У нас залишилося останнє завдання, але воно саме найважче. Треба створити Пісочну країну нам усім разом і тоді настане порядок і злагода. Готові?(відповідь дітей)                                                    Вправа «Пісочна картина»                                                                                                                                        (діти та вихователь за допомогою різноманітних деталей створюють картину).                                                                                                                                                                Вих-ль: Пісочна країна стала веселішою! Пісочна Фея каже вам: «Спасибі, мої маленькі друзі!» А нам вже час повертатися в дитсадок.                                                                                                                   З пісочком нам пора прощатись.                                                                                                                                 Будемо не раз ще з вами зустрічатись.                                                                                                                                 Швидко руки витирайте                                                                                                                                                                   Інші ігри починайте (по закінченню роботи запропонувати дітям вимити руки).             Підсумок.                                                                                                                                                            Малята, куди ми подорожували? Що найбільше вам сподобалося в нашій мандрівці до Пісочної країни? Чи виникли у вас труднощі? А мені сподобалося, що ви працювали дружно та допомагали мешканцям країни. А за це вони вам передали подарунки. Давайте нашим гостям теж зробимо приємно.

docx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку