2 роки 3 роки
коли грається з іграшками, не цікавиться іграми з прагне вдарити, впуститиіншими дітьми, немає або кинути їх, а не зачатків сюжетно-
використовувати за їх рольової гри;
призначенням (наприкладтруднощі у розумінні конструктор);власних почуттів та
відсутній або обмеженийпочуттів інших; зоровий контакт;відсутній або обмежений
низький словниковий запасзоровий контакт;
(знає менше ніж 50 слів);мовлення - малозрозуміле; не складає слова у речення не використовує прості
(наприклад: "Хочу пити."); речення ("Їде мала мовлення дитини є машина."); малозрозумілим; наявні труднощі в
немає інтересу до набуття навичках
навичок самообслуговування самообслуговування (не
(до вмивання, чищення їсть самостійно); зубів, одягання); важко маніпулювати "ЧЕРВОНІ
не може ходити по сходах, маленькими предметами
тримаючись за опору; (мозаїкою, бісером); ПРАПОРЦІ" У
уникає ігор з м'ячем (не наявні труднощі при РОЗВИТКУ взмозі кинути м'яч); ходьбі по сходах, копанні
ногою або киданні руками ДИТИНИРОКІВ ДО 3
м'яча, важко пострибати на двох ногах;