Заняття " Вирушаємо на пошуки Колобка"

Про матеріал
Це заняття закріплює вміння дітей виділяти перший та останній звук у слові, розрізняти голосні та тверді і м’які приголосні звуки. Формує вміння виконувати звуковий аналіз три фонемних слів.
Перегляд файлу

завантаження (2).jpg

 

Розвиток мовлення з елементами грамоти

Тема:  « Вирушаємо на пошуки Колобка»

 

Мета закріпити вміння дітей виділяти перший та останній звук у слові, розрізняти голосні та тверді і м’які приголосні звуки. Формувати вміння виконувати звуковий аналіз три фонемних слів.

Продовжувати вчити складати речення за поданим словом, сюжетними малюнками, використовуючи мнемотехніку.

Вправляти дітей у написанні довгих ламаних ліній не відриваючи олівця від аркуша паперу.

Розвивати самостійність. Виховувати дружні стосунки, потребу у спілкуванні.

 

 

Хід заняття

 

Привітання: В нашій групі друзі всі

Я і ти, і ми іви.

Усміхнись тому, хто зліва,

Усміхнись тому, хто справа,

Ми – одна сім’я

Сюрпризний момент: на вікно залетів осінній листок  з картинкою з казки Колобок

Вихователь:  до нас залетів осінній листок, а на ньому написано:

 

Жили собі дід та баба. Попросив дід бабу, щоб вона спекла йому колобок. Баба замісила тісто і спекла дідові Колобка.

Та в неділю, в час обіду вибіг з хати Колобок

І від діда і від баби втік швиденько у лісок.

Дід із бабою сьогодні нам прохання принесли,

І питають,  чи змогли б ми Колобка їм віднайти.

-         Отже, вирушаємо на пошуки Колобка.

-         Стали дружно у рядок і крокуємо в лісок!

Зустрічають зайчика.

Діти: Зайчик, наш дружок, скажи, чи не бачив ти Колобок?

Зайчик:  я підкажу по якій стежинці побіг Колобок, але ви спочатку виконайте моє завдання, складіть про мене речення.

(Діти складають)

Вихователь: З чого складається речення? Правильно - із слів. Якщо в реченні мало слів,то воно коротке, якщо багато – довге.

Зустрічають Вовка.

Діти: Доброго дня, Вовчику. Чи не зустрічав ти нашого друга Колобка?

Вовк: так! Зустрічав, але я вам покажу дорогу, якщо ви дасте відповіді на мої запитання.

-         Який я звук промовляю – у-у-у

-         Які ще голосні звуки ви знаєте?

-         Який перший звук у слові ВОВК?

-         А останній?

-         Який перший звук у слові ЛІС?

-         Якими фішками позначаються голосні і приголосні звуки?

 Гра « Злови звук».

 

Фізкультхвилинка

У країні казочок

Жив веселий Колобок

Разом з ним усі звірята вирушали на зарядку.

Похитали головою

Раз! Притупнули ногою!

Руки вгору піднесли! Трішки ними потрясли!

Повернулись вліво, вправо,

Та цього іще замало.

Раз! Присіли, піднялись

І сказали: «Раз – два – три! До ведмедя ми пішли!»

 

Зустрічають ведмедя і запитують чи не зустрічав він Колобка.

Ведмідь

Згоден я допомогти,

Показати, куди йти,

Але й ви не відкажіть,

Схему слова напишіть.

 

(діти викладають схеми слів ОСА, ЛІС)

Зустрічають лисицю.

Лисиця: Колобка я вам віддам, якщо правильно поселите звуки у їх будиночки.

(Дидактична гра “ Знайди будиночок для звука»)

З’являється колобок.

Вихователь. Молодці діти, Колобка ми знайшли, але його потрібно відправити до Баби і Діда. А стежинку він забув. Давайте покажемо Колобку кудою потрібно іти щоб потрапити до хатинки.

(Розвиток моторики руки « Проведи доріжку»).

Вихователь:

Довго з вами мандрували

Колобка ми відшукали,

А тепер скажіть мені

Що сподобалось, що ні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку