Заняття з англійської мови на тему «Festive mood» (Святковий настрій)

Про матеріал
Конспект заняття допоможе активізувати використання лексичного матеріалу за темами «Winter» (Зима), « Seasons» (Пори року), навчити дітей вірно висловлюватись по темі Christmas symbols (Різдвяні символи).
Перегляд файлу

Заняття з англійської мови на тему

«Festive mood» (Святковий настрій)

Мета:

  •             Активізувати використання лексичного матеріалу за темами «Winter» (Зима), « Seasons» (Пори року),  навчити дітей вірно висловлюватись по темі Christmas symbols (Різдвяні символи),

узагальнити знання дітей з тем  «Colors» (Кольори), Toys(Іграшки) , «Numbers»(Числівники), закріплення граматичної структури «What is it ?» (Що це?).

  •             розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення.
  •             виховувати культуру спілкування, взаємоповагу, інтерес до англійської мові.

Матеріали:  іграшка Санти, чарівна торбинка, ялинкові прикраси, тематичні картки, телевізор з записами пісень «Where is Santa ?», «Winter fun», «Jingle jingle little bell».

Інноваційна діяльність: Використовування асоціативних рухів, карток  за  методикою Домана,  змішаної методики, використання ігор направлених на сенсорно-перцептивний розвиток, застосування TPR методу (Total Physical Response method) – метод повного фізичного реагування.

                                                   Хід заняття

І. Організаційний момент.

  1. Greeting. Привітання.

T. –Hello, kids!

Ch.-Hello, (ім’я та батькові вихователя)!

T. –Let`s play!

Ch. –Let`s play!

T.-Let`s have fun!

Ch. –Let`s have fun!

T. -Lets learn English!

Ch. -Lets learn English!

T.-Let`s say «Good morning to our guests»!

(діти звертаються до гостей)

   T.- I hope you are well today. Let`s say Good morning to each other.

Ch. – Good morning my nose,

          Good morning my eyes,

           Good morning my ears,

            You are so nice.

              2. Сюрпризний момент.

T. – Сьогодні до нас завітає гість, який полюбляє дуже зиму, сніжну погоду. He comes at night. Then does his job and goes away. Who is he?

 Батьківщиною прийнято вважати Лапландію, або ж найближчі околиці Північного полюса. Всі хлопчики і дівчата Європи та Америки чекають на подарунки від нього. Помічники його ельфи та олені.

 (відповіді дітей)

Так. Це Санта Клаус. Але де ж він?

Let`s sing song « Santa,Where are you? »

(групове виконання пісні)

Song:

 It's Christmas Eve. Where is Santa?

 Santa, Santa, where are you?

 Santa, Santa, where are you?

 Are you under the tree?

 Are you in your sleigh?

Are you on the rooftop?

 Santa, where are you?

Look. Look. Over there.

 Look. Look. Over where?

 Look. Look. Over there! Santa, is that you? No, it's Daddy.

Santa, Santa, where are you?

 Santa, Santa, where are you?

Are you under the tree?

Are you in your sleigh?

Are you on the rooftop?

 Santa, where are you?

 Look. Look. Over there.

 Look. Look. Over where?

Look. Look. Over there!

 Santa, is that you? Santa?

 Ho ho ho! Ho ho ho! Ho ho ho ho ho! Ho ho ho ho ho! Ho ho ho ho ho! Santa!!!

(з`являється Санта)

Santa: Hello, my dear friends from Ukraine!

          3.Фонетична розминка.

T: Давайте підготуємо наші язички, для спілкування англійською мовою. Пригадаємо як звучать дзвоники ding-dong, /ŋ/-/ ŋ /-/ ŋ /

Santa: Let`s sing song « Jingle, jingle little bell»

Song:

 Jingle jingle little bell.

 I can ring my little bell.

 Ring it fast. Ring it slow.

 Ring it high. Ring it low.

Jingle jingle little bell.

 I can ring my little bell.

 Ring it fast. Ring it slow.

 Ring it high. Ring it low.

 Jingle jingle little bell.

 I can ring my little bell.

Ring it over here. Ring it over there.

Ring it, ring it, everywhere.

 Jingle jingle little bell.

 I can ring my little bell.

Ring it over here. Ring it over there.

 Ring it, ring it, everywhere.

Jingle jingle little bell. I can ring my little bell.

(виконання пісні і правильна вимова звуків)

ІІ. Основна частина

          4.Знайомство з гостем.

Santa: I am Santa Claus. I live in the North. I have a lot of presents in the magic bag. And have some surprises. Tell me about yourself.

  Red, yellow, green and blue,

   I choose you.

(лічилкою Санта обирає дитину)

T. -Зараз наш гість Санта познайомиться з вами.

(Розігруємо діалог)

Santa -What is your name?

Ch. -My name is…

S. -Where are you from?

Ch. -I from…

S. -How old are you?

Ch.-I am

Санта нас запрошує у казковий світ зимових свят. Нас чекають сюрпризи, ігри, розваги. Ви готові? Are you ready? (відповіді дітей) Let`s go.

S. – What season is it now?
       Ch.– It is winter now.

 T. – What can you say about winter?

(діти описують зиму, використовуючи тематичні картки).

T.-Санта мені підказав, що час торбинку відкривати.

(торбинка не відкривається)

Щоб в гру нам зіграти,

Треба віршик пригадати.

S.- Do you know poems about winter and winter holidays?

(відповіді дітей)

Ch.1- Winter is the season,

         When mornings are darks,

         The birds do not sing,

         In the woods and the parks.

(торбинка відкрилась)

T.- Які гарні картинки. Санта хоче пограти з вами в гру «What is it

S.- What is it?

Ch.- It is a Christmas Tree (Bell, stocking, candy cane…)

(пригадування святкових символів)

T.- Щоб в гру наступну зіграти

     Треба віршик про сніжинки пригадати.

S.-Do you know poems about snowflakes?

Ch.2 – Snowflakes falling,

           One by one,

            Time to play and have some fun.

            Build a snowman,

            Snowballs, too.

            Come and see,

            What you can do.

T.- Знову торбинка відкрилась. Пограємо в гру «Чарівна торбинка».

Санта пропонує дітям витягти з «чарівної торбинки» різдвяний символ на дотик назвати і описати його за кольором і розміром.

5.Physical training. Фізкультхвилинка.

T. - Lets have a rest. We will sing a song «Winter fun» and do exercises.

All right! All right! It snowed all night.

The ground is frozen winter white.

Can`t wait, can`t wait to go outside.

Let`s go, let`s go, let`s go.

We gonna build a snowman, snowman (ten feet tall)

We gonna build a snowman and have some winter fun.

Get your hat, coat and boots,

Find your scarf, mittens, too.

(виконання пісні з асоциативними рухами)

 6. Game «Opposites». Гра «Протилежності»

T.- Наступна гра від Санти –це «Протилежності». Спробуйте не тільки назвати протилежне слово, а й зобразити.

Big- Small,

Yes- No,

Fast- Slow,

Good- Bad,

Long- Short.

S.-Very active boys and girls.

 7. Підбиття підсумків заняття.

T.- Boys and girls you are active today.

    -Do you like play with Santa?

   -What do you like most of all?

ІІІ. Прощання

T.-Let`s say Goodbye to Santa and to each other.

Raise your head,

Jump up high,

Wave your hand

And say Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2020
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку