Заняття з англійської мови на тему «Tom`s friends» Мета:

Про матеріал
Заняття направлене на закріплення лексики. Активізувати використання лексичного матеріалу за темами «Domestic animals» (Домашні тварини), «Numbers» (Числівники), множина та однина іменників, закріпити вивчені вірші використовуючи асоціативні рухи, формувати правильну вимову англійських звуків.
Перегляд файлу

Заняття з англійської мови на тему

«Tom`s friends»

 

Мета:

  •             Активізувати використання лексичного матеріалу за темами «Domestic animals» (Домашні тварини),  «Numbers» (Числівники), множина та однина іменників,  закріпити вивчені вірші використовуючи асоціативні рухи, формувати правильну вимову англійських звуків.
  •             Розвиток навиків робот в колективі, комунікативні здібності дітей, розвиток уміння самостійно оцінювати свою діяльність і діяльність друзів, творчі можливості, пам`ять і швидку реакцію та здогадку дітей.
  •        виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, любов до тварин, почуття відповідальності, зацікавленість у розширенні своїх знань, формувати активність, наполегливість.

Матеріали: іграшковий кіт Том, демонстраційні картки,  роздатковий матеріал, картинки по темі «Domestic animals» (Домашні тварини).

                                  Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

      1. Greeting. Привітання.

T. – Good morning to the day

        Kids are here today

        It`s time to learn

        Now it`s your turn!

Let`s say good morning to each other.

(діти ланцюжком вітають один одного, називаючи ім`я сусіда)

        Good morning to the day

        Sashko (Lera…) is here today

        It`s time to learn

        Now it`s your turn!

T. – How are you today? (5-6 children)
       Ch.1-Ch.6 – I am … (fine, Ok, so-so)
        T. – All children are in a good mood.

 

              2. Сюрпризний момент.

T. – Сьогодні до нас завітав гість, який полюбляє дуже грати в різні ігри, пити молоко, має гарні довгі вуса. Він герой відомого мультика, його друга звати Джері.

 (відповіді дітей)

Так. Це Том .

Today we will speak about Tom`s friends- domestic animals.

3.Фонетична розминка.

T: Давайте підготуємо наші язички, для спілкування англійською мовою.

Том нас запрошує на подвір`я, а там вітерець: /w/- / w /- /w/.

Дерева від вітру гойдаються: /і:-і/-/і:-і/-/і:-і/.

Листочки шуршать: /ʃ /-/ʃ/-/ʃ/. 

OK. That`s enough. Well done!

ІІ. Основна частина

 

   4.Знайомство з гостем.

T. -Зараз наш друг Tom познайомиться з вами.

(Розігруємо діалог)

Tom-What is your name?

Ch. -My name is…

Tom-Where are you from?

Ch. -I from…

Tom -How old are you?

Ch.-I am…

 T. - Том нас запрошує на подвір`я ферми, де ми познайомимось з його друзями. Нас чекають сюрпризи, ігри, розваги. Ви готові? Are you ready? Дізнатись з ким дружить Том ви зможете за їхніми голосами.

(відповіді дітей)

       Tom: Moo, moo

Ch. – A cow

Tom: Mew, mew

Ch. – A cat

Tom: Bow, bow

Ch. – A dog

Tom: Peep, peep

Ch. – A mouse 

Tom: Quack, quack

Ch. – A duck.

T. – Том дружить і з дорослими тваринами і з їхніми дітками.

( робота з тематичними картинками)

Let`s repeat with Tom.

Tom: A cat – a kitten,

         A dog – a puppy,

         A duck- a duckling.

(повторення групове і індивідуальне)

Tom: I know a poem about my friends.

1, 1, 1 little dog the run,

2, 2, 2 cat see you,

3, 3, 3 bird on the tree,

4, 4, 4 mouse on the floor.

(діти повторюють вірш, використовуючи асоціативні рухи)

5.Physical training. Фізкультхвилинка.

(розповідь римівки супроводжується рухами)

T. - Let’s have a rest

Hands up! Clap! Clap! Clap!

Hands down! Shake! Shake! Shake!

Hands on hips! Jump! Jump! Jump!

Run! Go! Swim! Stand up!

(And one more, please)

6. Game «Cat and mice ». Гра « Кіт і миші»

(лічилкою обирається мишка і кіт, всі інші діти роблять коло )

Little mouse, little mouse,

Run, run to your house,

One, two, three

You catch me.

Мишка може сховатися в круг-будиночок, якщо її не встигне спіймати кіт Том.

7. Game «How many animals? »

Тom: Look around! How many ducks?

Ch.1: There are five ducks.

Tom: Let`s count all together.

Ch.: One, two, three, four, five.

Tom: How many cats?

Сh.2: There are two cats.

Tom: Let`s count all together

Tom: How many dogs…

(діти індивідуально відповідають на питання Тома, рахують тварин всі разом)

T: А наші деякі дітки також мають друзів домашніх улюбленців і вони знають віршики.
Ch.1: My cat is black
           My cat is fat
           My cat likes rats,
           Rats are grey and fat.

Сh.2 : My dog can’t talk
           But he can bark.
            I take my dog 
            And go to the park.

Ch.3: Duckling is a little duck
          Chicken is a little cock
           Kitten is a little cat
           Puppy is a little dog.

Tom: Thank you. I enjoyed your poems very much.


ІІІ.  Підбиття підсумків заняття

T. - Boys and girls today we have talked about Tom`s friend. You are active and friendly.

       -What we learn about?

       -Are you like it?

      -Children, do you like play with Tom?

      -What games do you like most of all?

   

(відповіді дітей)

Let`s say Goodbye to each other.

(діти прощаються)

Ch.: 1, 2, 3, 4, 5 Goodbye!!!!!!!!

 

 

 

 

docx
Додано
14 вересня 2022
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку