Заняття17
Тема: My family
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою Англії, продовжувати розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словниковий запас іноземних слів,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей нові лексичні одиниці: mother, father, sister, brother; розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову та зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею, інтерес до занять з англійської мови.
Обладнання: заохочувальні фішки, іграшкова ворона,демонстраційні тематичні картки.
Хід.
-Hello, children!How are you today?
-Запитайте тепер у мене(вихователь спонукає дітей запитати- How are you?)
Look at this picture!What do you see?(відповіді).This is a family!Yes!This is a mother. This is a father. This is a sister. This is a brother.(вихователь демонструє картки і називає англійською.Повторюємо 2-3 рази.Спонукаємо дітей до повтору)
-Послухайте вірш.(вихователь читає вірш «I have mother…” повтор 2 рази.Вірш вивчається по стрічкам і хором)
- А скільки ж членів сім’ ї намальовані на малюнку?(діти рахують).Давайте пригадаємо пісню про пальчики.(повторюємо пісню «How many fingers?”)
-Let` s play a game! «Who is this? “(вихователь запитує ,демонструючи дітям картку,діти відповідають- this is a …)
-Let` s play a game! “Loud and quite”!
-Let` s play a game! “Right or not?”
-Давайте проспіваємо пісню про сім' ю акул!Let` s sing a song about sharks!(співаємо пісню- виконуємо рухи)
-Які слова ми сьогодні вивчили?Так.This is a family.This is a mother, father, sister, brother.(повторюємо вірш-закріплюємо)!
-Молодці!You are smart and nice children! It is time to say good-bye!Bye-bye!