Заняття 14
Тема: I study count
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою Англії, продовжувати розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словниковий запас іноземних слів,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей нові лексичні одиниці: eight, nine,ten; розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову та зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею, інтерес до занять з англійської мови.
Обладнання: заохочувальні фішки, іграшкова ворона,демонстраційні тематичні картки,кубики,м’ ячики.
Хід.
-Hello, children! How are you? Let` s sing a song! (співаємо вже знайому пісню « Hello ,hello,how are you?» )
-Дітки! Наша місіс Краун принесла сьогодні ще більше іграшок.Спробуймо порахувати все!(рахуємо до 7)а далі?(вихователь рахує м’ які іграшки від 1 до 10,рахунок повторює 2 рази ,наголошуючи на нові числа.)
-Хто хоче порахувати пальчики?(по-черзі рахують).
-Дітки ,давайте ми ще раз подивимося мультик і заспіваємо пісню(закріплюємо пісню).
-Сьогодні ми прослухаємо пісню про цифри, про те скільки в нас пальців на руках і на ногах!(слухаємо пісню «How many fingers?»,вивчаємо пісню поступово,виконуючи рухи для кращого запам' ятовування)
Діти, у мене є цифри!Давайте назвемо їх(вихователь демонструє цифри і називає,діти повторюють)
-Let` s play a game! “Loud and quite”(вихователь демонструє картку з числом і називає її голосно чи тихо- діти повторюють так само).
-What is this number?(вихователь запитує дітей і демонструє картку)
-Я буду називати число і показувати вам цифру.Якщо правильно ви плескаєте у долоні,якщо ні- тупаєте ніжками!І кажете як правильно!(гра повторюється 2 рази).
-Час прощатися! It is time to say good – bye! Bye-bye!