Заняття з етики для 2 класу на тему:« Подарунок до Дня народження»
Мета: повторити вже відомі правила гостя і господаря; навчити правильно вибирати, дарувати та отримувати подарунки;. формувати навички гостинності в гостях.
Тема: « Подарунок до Дня народження»
Мета: повторити вже відомі правила гостя і господаря; навчити правильно вибирати, дарувати та отримувати подарунки;. формувати навички гостинності в гостях.
Нові поняття: гостинність,ситуація, пантоміма, міміка.
Інформаційне забезпечення, обладнання: роздатковий матеріал (картки,малюнки), слайди(презентація),уривок з мультфільму, демонстраційний матеріал(картинки з подарунками,казковими героями,кольорові капелюшки)
План заняття:
І. Організація класу.
1.1 Декламування вірша
1.2 Вправа – енергізатор
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1.1 Питання по сприйманню
ІІІ. Актуалізація набутих знань.
1.1 Бесіда з елементами розповіді
1.2 Діагностика
1.3 Перевірка. Гра « Так! Ні! »
ІV. Повідомлення теми і мети заняття.
Робота над темою заняття.
1.1 Гра «Подарунок, подарунок, подаруночок»
1.2 Практична частина. Робота в групах « Подарунок для Міші »
1.3 Демонстрація ситуації « Подарунок до Дня народження»
V. Підсумок заняття.
Хід заняття
І. Організація класу
1.1 Декламування вірша. (Діти беруться за руки)
Сьогодні на занятті
Ми дуже раді всіх вітати!
І сподіваємось, що кожен
Для себе щось узяти зможе.
Хтось – настрій добрий запозичить,
Бо посмішка усім нам личить.
Хтось – слову доброму зрадіє,
Бо про добро усі ми мрієм.
1.2. Вправа - енергізатор.
Тож усміхніться мені, усміхніться один одному, усміхніться героям улюбленого вами мультфільму. (Уривок з мультфільму «Маша і Ведмідь»)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вона, гуляючи , така була задоволена цією звісткою, що розповіла про запрошення лісовим мешканцям, а кому саме гра « Пантоміма» підкаже нам.
( Один учень виходить на клас, вибирає із шкатулки фант із певною тваринкою і показує її, діти відгадують.)
Зайчик, лисичка, вовчик, білочка, їжачок. (КАРТИНКИ )
ІІІ. Актуалізація набутих знань.
1.1 Бесіда з елементами розповіді
Наші звірята теж хочуть прийти на День народження до Міші.
ЗАПРОШЕННЯ МОЖУТЬ БУТИ І В УСНІЙ ФОРМІ (запросити при зустрічі чи по телефону)
І В ПИСЬМОВІЙ.(показую декілька запрошень,)
А от Машенька і гості призабули ці правила, давайте допоможемо їм, попрацювавши на картках і відтворивши їх.
1.2 Діагностика
РОБОТА ПО ВАРІАНТАХ.
1 –в. Правила гостя (обводимо червоним олівцем)
2 – в. Правила господаря ( зеленим)
Правила гостя
Правила господаря
1.3 Перевірка. Гра « Так! Ні! »
Слайд. Правила гостя. Я зачитую, якщо у дітей обведено,
хлопають в долоні.
МОЛОДЦІ!
ІV. Повідомлення теми і мети заняття.Робота над темою заняття
На День народження йдемо,
Подарунок …
1.1 Гра «Подарунок, подарунок, подаруночок»
Діти, а як вибрати подарунок, що подарувати?
Маша і звірятка просять вашої допомоги. Допоможемо?
Завдання. Потрібно вибрати подарунок, який можна подарувати нашому імениннику.
Виготовлення подарунка треба тримати в таємниці. Він повинен бути сюрпризом.
Діти, а який подарунок можна подарувати, не витрачаючи грошей ?.....
1.2 Практична частина. Робота в групах « Подарунок для Міші »
Малюнки клею на великий ватман.
Ось такий подарунок ми приготували Міші.
Фізхвилинка
1.3 Демонстрація ситуації « Подарунок до Дня народження»
Ситуація 1
Ведучий. КАТЯ Насті сьогодні виповнюється 8 років. До цього свята дівчинка готувалась дуже ретельно: спекла з мамою великий торт, купила морозиво, цукерки, фрукти. На свято Настя запросила однокласників. Усі прийшли вчасно. Іменинниця особисто зустрічала кожного гостя.
Настя. – Проходь Злато Я дуже рада тебе бачити. О, який гарний подарунок.
Ведучий. КАТЯ Злата принесла в подарунок Насті книжку.
Злата. - З днем народження, це тобі
Настя. –Що це, книжка? У мене вже є така. Гаразд, проходь, якщо вже прийшла.
Вероніка. – З днем народження тебе. Ця косметика для тебе.
Настя. - Яка краса, Ніко Дякую Це французька?
Лєра. З днем народження, це тобі
Настя. О. лялька. Я, що, маленька?
Данік. Вітаю. Ось коробка цукерок, це тобі
Настя. Хіба ти не знаєш,що я не люблю такі цукерки? Доведеться їх на стіл поставити, для гостей.
Ведучий. КАТЯ .Після частування усі чомусь занудьгували. Трохи посидівши, гості швидко розійшлися.
Аналіз «Чарівні кольорові капелюшки»
Білий капелюшок
Чорний капелюшок
Жовтий капелюшок
Червоний капелюшок (емоціі)
Зелений капелюшок
Ситуація 2
Ведучий. КАТЯ Насті сьогодні виповнюється 8 років. До цього свята дівчинка готувалась дуже ретельно: спекла з мамою великий торт, купила морозиво, цукерки, фрукти. На свято Настя запросила однокласників. Усі прийшли вчасно. Іменинниця особисто зустрічала кожного гостя.
Настя. – Проходь Злато Я дуже рада тебе бачити. О, який гарний подарунок.
Ведучий. КАТЯ Злата принесла в подарунок Насті книжку.
Злата. - З днем народження, це тобі
Настя. –Що це, книжка?Дякую! Я обов′ язково прочитаю.
Вероніка. – З днем народження тебе. Ця косметика для тебе.
Настя. - Яка краса, Ніко Дякую
Лєра. З днем народження, це тобі
Настя. О. лялька! Яка красива, я давно про таку мріяла.
Данік. Вітаю. Ось коробка цукерок, це тобі
Настя. Дякую! Це мої улюблені.
Ведучий. КАТЯ .Після частування усі гості були дуже веселі. Грали в різні ігри та добре провели час.
Синій капелюшок
- Чи зрозуміла Настя свою помилку? ( ТАК)
V. Підсумок заняття
Мені приємно бачити ваші усміхнені обличчя, а тому хочу вас попросити, щоб зустрічаючи гостей , ви не забували про усмішку. Усміхнене обличчя, ласкаві слова, чудовий настрій роблять людей щасливими, а день – веселим.
Усміхнися всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День тобі-
Веселим буде!
Додаток:
Презентація(слайди):
Слайд 1 Слайд 2 Слайд 3
\
Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6
Слайд 7 Слайд 8 Слайд 9
Слайд 10 Слайд 11 Слайд 12
Слайд 13
(Уривок з мультфільму «Маша і Ведмідь»)
Картки
Правила гостя
Правила господаря
Гра «Подарунок, подарунок, подаруночок»
Робота в групах « Подарунок для Міші »
Ситуація 1
Ведучий. КАТЯ Насті сьогодні виповнюється 8 років. До цього свята дівчинка готувалась дуже ретельно: спекла з мамою великий торт, купила морозиво, цукерки, фрукти. На свято Настя запросила однокласників. Усі прийшли вчасно. Іменинниця особисто зустрічала кожного гостя.
Настя. – Проходь Злато Я дуже рада тебе бачити. О, який гарний подарунок.
Ведучий. КАТЯ Злата принесла в подарунок Насті книжку.
Злата. - З днем народження, це тобі
Настя. –Що це, книжка? У мене вже є така. Гаразд, проходь, якщо вже прийшла.
Вероніка. – З днем народження тебе. Ця косметика для тебе.
Настя. - Яка краса, Ніко Дякую Це французька?
Лєра. З днем народження, це тобі
Настя. О. лялька. Я, що, маленька?
Данік. Вітаю. Ось коробка цукерок, це тобі
Настя. Хіба ти не знаєш,що я не люблю такі цукерки? Доведеться їх на стіл поставити, для гостей.
Ведучий. КАТЯ .Після частування усі чомусь занудьгували. Трохи посидівши, гості швидко розійшлися.
Ситуація 2
Ведучий. КАТЯ Насті сьогодні виповнюється 8 років. До цього свята дівчинка готувалась дуже ретельно: спекла з мамою великий торт, купила морозиво, цукерки, фрукти. На свято Настя запросила однокласників. Усі прийшли вчасно. Іменинниця особисто зустрічала кожного гостя.
Настя. – Проходь Злато Я дуже рада тебе бачити. О, який гарний подарунок.
Ведучий. КАТЯ Злата принесла в подарунок Насті книжку.
Злата. - З днем народження, це тобі
Настя. –Що це, книжка?Дякую! Я обов′ язково прочитаю.
Вероніка. – З днем народження тебе. Ця косметика для тебе.
Настя. - Яка краса, Ніко Дякую
Лєра. З днем народження, це тобі
Настя. О. лялька! Яка красива, я давно про таку мріяла.
Данік. Вітаю. Ось коробка цукерок, це тобі
Настя. Дякую! Це мої улюблені.
Ведучий. КАТЯ .Після частування усі гості були дуже веселі. Грали в різні ігри та добре провели час.
Аналіз «Чарівні кольорові капелюшки»
Білий капелюшок
Чорний капелюшок
Жовтий капелюшок
Червоний капелюшок (емоціі)
Зелений капелюшок
Синій капелюшок
- Чи зрозуміла Настя свою помилку? ( ТАК)