Заняття з логіко-математичного розвитку. Старша група про часові уявлення

Про матеріал
Цікаве заняття про час для старшої групи, пізнавальне і захоплююче. Пропоную всій авторський варіант, під час навчання в коледжі. Сподіваюся Вам сподобається.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з логіко-математичного розвитку

про часові уявлення

на тему: «Дивовижний світ часу»

старша група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вихователь:

Бубало Вікторія Іванівна

 

 

 

 

 

 

2023 р.

Програмовий зміст:

- закріпити і поглибити уявлення у дітей про одиниці та деякі властивості часу;

- сформувати поняття про добу;

- закріпити знання про чотири частини доби: ранок, день, вечір, ніч;

- сформувати знання про тиждень як міра робочого часу

Демонстраційний матеріал: розгляд сюжетних картин; календар тижня.

Роздатковий матеріал: календарі часу: доба – це ранок, день, вечір, ніч; тиждень – понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя; фішки різних кольорів, подарунки.

 

Хід заняття

1. Вступна частина

Вихователь пропонує дітям відгадати загадку:

                                                    * * * *

Що іде, не рухаючись з місця?

                                                      (Час)

- Ну, що здогадалися, діти?

Діти: так, це час.

Вихователь: вірно. А зараз ми підійдемо до дошки і розглянемо, що за сюжетні картинки прикріплені.

- Діти, подивіться уважно на картини і скажіть мені будь ласка, що на них зображено?

Відповіді дітей: діти снідають за столиками, малеча бігає та грає на майданчику, бабуся читає книжку онуку, дівчинка спить в ліжечку.

- Молодці! І щоб одним словом все це назвати, послухайте загадку та відгадайте:

* * * * *

День пройшов та ніч,

Що помчало геть.

                 (Доба)

- Яка ж відповідь? Поміркуйте.

Діти: Доба

- Молодці! Ви дуже важні.

2 Основна частина

Завдання 1

- А давайте діти ми з Вами пограємо в цікаву гру «Цікаві дні тижня»

Мета: закріпити з дітьми знання про послідовність днів тижня, про цифри; розвивати мислення, пам’ять; виховувати уважність, самостійність у виконанні завдань.

Хід гри

* * * * *

Сім братів,

літами всі рівні,

 а іменами різні.

Відгадай, - хто ми?

- Хто ж це, діти?

(Відповіді дітей)

- Так, вірно!

А тепер слухайте уважно, я кожному роздам різнокольорові фішки, ваше завдання покласти на календар відповідний колір фішки, який зображений на ньому, так ми запам’ятаємо дні тижня, а сам: понеділок – зелений, вівторок – червоний, середа – жовтий, четвер – синій, п’ятниця – помаранчевий, субота – фіолетовий, а неділя – блакитний.

На рахунок 1, 2, 3- почали!

- Ой як у вас гарно вийшло, молодці! Ви дуже старалися всі!

- На що схожі наші календарики, діти? (на веселку)

Завдання 2

«Логічні вправи»

Мета: пропоную дітям поміркувати, розвиваю мислення кожної дитини.

 1. Якщо сьогодні четвер, то завтра…

Відповість: Максим

Максим – завтра п’ятниця.

2. Якщо сьогодні вівторок, то завтра -…..

Відповість: Кіра

Кіра- завтра середа.

3. Якщо вже п’ятниця, наступного дня вже буде…

Відповість: Артем

Артем – наступного дня вже буде субота.

- Молодці діти! Ви добре знаєте дні тижня.

3. Заключна частина.

Завдання 3

Гра «Подорожуй»

Мета: закріпити знання про добу – ранок, день, вечір, ніч; кидати м’яч (ставити питання) і відповідати.

Хід гри

Вихователь називає ім’я дитини  і кидає м’яч:

Денис – «ми прокидаємося вдома, коли….» (вранці)

Мілана – «йдемо із садочка додому в який час доби….» (ввечері)

Данило – «сняться сни, коли….» (вночі)

Аріна – «пішли гуляти на майданчик, коли….» (вдень)

- Ну, що сподобалася гра?

Ну вже час завершувати наше заняття, ми дуже добре всі пограли, час нам вже відпочивати та подарунки отримувати.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку