Заняття з логiко-математичного розвитку "В гостi до казки " Маша i ведмiдь"

Про матеріал
Програмовий зміст: ознайомити дітей з прийомами порівняння множини способом накладання однієї множини на елемент іншої; продовжувати вчити елементи поняття «більше», «менше на один», «порівну»; формувати вміння рахувати кількісною та порядковою лічбою; закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною, кольором; спонукати до вживання слів «найдовша», «коротша», «найкоротша»; вити називати площинні геометричні фігури та вправляти їх у розрізненні, знаходити спільне-відмінне; продовжувати вчити дітей робити аплікацію конструювати будинок із геометричних фігур; формувати навички користування клеєм, пензликом для наклеювання, серветками для промокання. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять. Виховувати цікавість до занять з математики.
Перегляд файлу

                                                                                    КЗ Краснопавлывський ЗДО

                                                                                    (ясла-садок)  «Оленка»

                                                                   комбінованого типу

                                                                        Лозівської міської ради

                                                                   Харківської області

 

 

 

 

«Інтеграційні підходи на заняття з логіко - математичного розвитку

середнього дошкільного віку»

Онлайн зустріч.

Тема: «В гості до казки «Маша і Ведмідь».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       Вихователь:

                                                                                         Ольга БОНДАРЕНКО

 

Листопад  2022 року

 

 

 

 

        Програмовий зміст: ознайомити дітей з прийомами порівняння множини способом накладання однієї множини на елемент іншої; продовжувати вчити елементи поняття «більше», «менше на один», «порівну»; формувати вміння рахувати кількісною та порядковою лічбою; закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною, кольором; спонукати до вживання слів «найдовша», «коротша», «найкоротша»; вити називати площинні геометричні фігури та вправляти їх у розрізненні, знаходити спільне-відмінне; продовжувати вчити дітей робити аплікацію конструювати будинок із геометричних фігур; формувати навички користування клеєм, пензликом для наклеювання, серветками для промокання. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять. Виховувати цікавість до занять з математики.                                                    

 Матеріал: ілюстрація до казки: «Маша і ведмідь», потяг з вагончиками; чотири зайчика; картинки з зображенням зайчика, лисички, їжачка; геометричні фігури різного кольору на кожну дитину; смужки різні за довжиною: червона, зелена, жовта; великі геометричні фігури для аплікації.                                                                                                         

              Хід заняття

I Організаційний момент.

   Вихователь вітається з дітьми

                                  Доброго ранку! Доброго дня!

                                  Хай плещуть долоньки!

                                  Хай тупотять ніжки!

                                   Працюють голівки!

                                   Доброго ранку, доброго дня!

                                   Бажаю усім здоров’я й добра

II Основна частина.

Вихователь: Дітки сьогодні хочу запросити вас в подорож до казки, а яка саме казка послухайте уважно.

Жили собі дід та баба і була у них онучка Маша, була вона дуже добра дівчинка, вони її дуже любили. Якось пішла вона з подружками в ліс по гриби і ягоди. Йшла Маша деревце за деревце, кущик за кущик і зайшла далеко від подруг тай не помітила, як заблукала. Вийшла на галявину стоїть хатка, зраділа Маша підійшла до неї. А то була хатка ведмедя. Зрадів ведмідь, коли прийшовши додому побачив дівчинку, стали вони у двох жити. Але засумувала Маша за дідусем з бабусею. І вирішила Ведмедя обхитрити, напекла пиріжків та попросила його віднести до дідуся та бабусі, а сама взяла кошик сіла в нього, а на голову поставила піднос з пиріжками.

Вийшов Ведмідь а доріжки не знає до дідуся з бабусею, почав у лісових звірят питати. А на зустріч біжить зайчик, який поспішав на потяг, щоб відправитися в ліс на прогулянку.

 Ведмідь у зайчика запитує: «Чи не знаєш ти доріжку до будиночку дідуся та бабусі» А зайчик відповідає: допоможи мені сісти у потяг, я і підкажу тобі доріжку.

I Завдання: «Чи вистачить місця усім зайчикам»

Вихователь пропонує дітям звернути увагу на мольберт, на якому потяг з 4 вагончиками і три зайчика.

Вихователь: Діти давайте допоможемо Ведмедю розсадити зайчиків по вагончикам. Для цього потрібно розселити всіх зайчиків по вагонах-кожен зайчик зайняв окремий вагон.

-Чи всім зайчикам вистачило місця?

-Скільки всього зайчиків, давайте їх порахуємо.

-Скільки всього вагонів (4).

-Полічить зайчиків за порядком.

-Скільки вагончиків залишилось пустими?

-Так один. Це означає, що вагонів більше на один.

-Скільки зайчиків може, ще відправитися в подорож? ( 1 )

Вихователь: А ось ще один зайчик прибіг. Сідай зайчику у порожній вагончик.

-Тепер скільки стало зайчиків? Давайте їх порахуємо.

-А вагончиків скільки?

-Що ми можемо сказати, що зайчиків і вагончиків стало як?

-Правильно порівну.

-Наші зайчики відправляються у подорож, підсказали Ведмедю доріжку і пішов наш ведмедик далі. А на зустріч вибігає Лисичка. Привіталася до Ведмедя і питає чи не знаєш ти ведмідь, як мені знайти довгу доріжку до братика вовчика. Дітки Ведмідь просить вас навчити лисичку вибирати найдовшу доріжку.

-Допоможемо?

Діти: Так.

Вихователь: А в цьому нам допоможуть ось ці смужки,завдяки яким ми навчимося вибирати найдовшу доріжку, я буду працювати на мальберті, а ви у себе за столами.

II Завдання: «Знайти найдовшу смужку».

Вихователь: Скільки ви бачите смужок?

-Вірно 3

-Чим вони відрізняються?(кольором, довжиною)

-Зелена смужка яка?(найдовша).

Жовта трішки коротша, а червона найкоротша.

-А щоб це перевірити наскільки зелена смужка найдовша від інших, накладемо жовту на зелену, ось подивіться на яку відстань вона коротша, так само накладаємо червону.

Вихователь: Так яка у нас смужка довша від інших?

-Так зелена.

Давайте її віддамо Лисичці, щоб вона могла вимірювати доріжку, яка буде найдовша.

А ведмедю слід йти далі. Іде він а тут їжачок сидить і розглядає якісь фігури, він збирав яблучка і під деревом знайшов фігури. Ведмідь питає у їжачка чи знаєш ти де будиночок Машиних дідуся з бабусею? А їжачок каже допоможи мені розібратися з цими фігурами і я тобі підскажу.

-Вихователь: Дітки ведмідь просить нас щоб ми допомогли їм із їжачком розібратися із цими фігурами

-Допоможемо?

-Діти: Так.

III Завдання «Геометричні фігури»

Вихователь: звертає увагу дітей на геометричні фігури.

-Назвіть фігури, які ви бачите?

-Якого кольору круг? трикутник?

-Чому трикутник не може котитися?

Діти: Заважають куточки

Вихователь: Порахуємо скільки куточків у трикутника? Накладемо круг на трикутник, щоб краще визначити.

Діти: 3

Вихователь: Так правильно 3,тому ця фігура і називається трикутник.

Вихователь: показує     і 

Діти, якого кольору квадрат? А прямокутник?

-Чим вони відрізняються?

-Так у квадрата всі сторони рівні, а у прямокутника дві рівні, а протилежні довші, щоб це перевірити накладаємо                 на                         

Вихователь: Дітки, щось наш їжачок засумував давайте з ним пограємо.

                                                    Пальчикова гра: «Їжачок»

Вихователь: Діти їжачок сказав Ведмедю, що якщо ми збудуємо дім, то Ведмедик знайде бабусю і дідуся.

IV Завдання. Аплікація «Будинок».

Вихователь: Пропоную вам розглянути і назвати з яких геометричних фігур, можна збудувати будинок.

-Які ви бачите тут фігури?

-Діти називають фігури.

Вихователь: А зараз я буду вам показувати, як правильно збудувати і зробити будинок, а ви робіть за моїм зразком у себе за столами.

Вихователь: Діти покажіть, що у вас вийшло?

-Подивіться, а хто стоїть біля будиночку?

Діти: Бабуся та дідусь.

Підсумок заняття:  Дітки підійшов Ведмідь до будиночку бабусі і дідуся, а собачка, як вискоче та злякала Ведмедя, бросив він кошик і побіг до лісу, а Маша вилізла з кошика, дідусь з бабусею побачили її і дуже зраділи. Вона дякує вам, що ви допомогли Ведмедю знайти будинок бабусі і дідуся та вгощає вас своїми смачними пиріжками.

 

                                   

 

 

docx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку