Управління освіти Первомайської міської ради
Заклад дошкільної освіти №11 «Дивограй»
Заняття з логіко – математичного розвитку
«Діти у підводному світі»
Вихователь:
Ілона АРХИПЕНКО
Тема « Діти у підводному царстві»
Мета: формувати природничо-екологічну компетентність дошкільників та ціннісне ставлення до природи планети Земля; продовжувати вчити дітей конструювати за зразком (схемою); закріпити вміння дітей ділити слова на склади та визначати кількість складів, а також знання моделі Землі - глобус; вправляти у співставленні кількості предметів та цифри і знаходження чисел – сусідів; розвивати дрібну моторику рук; виховувати позитивне ставлення до навчальної діяльності.
Матеріали: екран, запис звернення, глобус, Немо іграшка, леп бокс, д/г «Цифри сусіди», картки для визначення кількості складів, картки з цифрами, олівці, лічильні палички, прищіпки.
Попередня робота : перегляд мультфільму «Арієль», розглядання лепбоксу, бесіда на тему «Екологія нашого моря», слова – компліменти.
Перебіг заняття
( зайняття проходить у музичній залі, щоб було багато місця)
Вихователь: - Дітки ,сьогодні вранці, коли я прийшла до дитячого садочка, до мене прийшла ідея здійснити подорож з вами до підводного царства. Я написала повідомлення до підводної канцелярії, і ось маємо відповідь. Увага на екран.(вихователь вмикає відео).
«Дорогі, дітки , я Русалонька, запрошую вас у своє царство, щоб ви змогли особисто зі мною познайомитися, для цього вам спочатку потрібно зустрітися з моїм другом Немо, разом з ним виконати цікаві завдання, а потім ми з вами обов’язково зустрінемося , і я вам приготую солодкі сюрпризи » (звучать шум моря)
Вихователь:- Як ви думаєте, де живе Русалонька? ( самостійні відповіді дітей). Зараз ми подивимося на глобус і знайдемо її володіння. Якого кольору на глобусі більше? Що зображено блакитним кольором? Хто ще може жити разом з Русалкою в морі? А чи знаєте ви , хто її батько?
- Так, це діти, озера, моря та океани. Це водна частина землі. Тож вирушаємо в подорож до підводного царства.
Вихователь:
- Ми з вами в коло станемо,
Крутитися ми розпочнем,
Про море ми сьогодні багато дізнаємося
Завдання виконати ми постараємось.
(діти крутяться поки педагог говорить слова)
Вихователь: - Отже, ми з вами на уявному підводному дні, давайте пригадаємо слова Русалоньки, ми маємо зустріти її друга Немо. Але я його не бачу. Діти озирніться навколо Немо є?. ( відповіді дітей)
Вихователь: - Але подивиться , перед нам леп бокс, а такі бокси мають завдання, як ви гадаєте, чи може в ньому хтось ховатися? ( міркування дітей). Тож обирайте конверт із завданням, щоб виконати його та дізнатися: - чи є там хтось в середині? ( діти обирають конверт із лепбокса та виконують завдання, потім вихователь відкриває один бік, а в середині боксу Немо).
Вихователь: - Діти, Русалонька не обманула, і ми дійсно зустріли її друга Немо. Мені здається , що Немо в нас цікавий персонаж мультика, пропоную його засіяти компліментами ( вихователь нагадує які компліменти можуть бути, діти по колу передають рибку та говорять йому комплімент).
Вихователь: - Ну, що ж рушаємо з вами далі. Наступне завдання на шляху до Русалоньки, «Цифри сусіди». Підводні Гупі теж вирішили з нами пограти, і пропонують пошукати цифри сусідів які загубилися . ( Діти працюють з карточками числа сусіди).
Вихователь: - З Гупі ми пограли, а ось Немо ще має одне завдання, він пропонує нам зконструювати рибку за зразком. (вихователь виставляє зразок, і діти конструюють з паличок).
Вихователь: - Подивіться , а що це тут стоїть на столику ? (куб зі малюнками морських тварин) біля нього теж є завдання . Нам потрібно «Поділити слова на склади».
(діти ділять слова на склади, вихователь передає куб по колу)
АКУЛА, КОНИК, МЕДУЗА, ЗІРКА, КРАБ, КИТ, ПЕРЛИНА , ДЕЛЬФІН, РАК.
Вихователь: - І з цим завданням ми з вами впоралися. Немо підказує наступне завдання Робота за столами .
(діти отримують картки і працюють з ними, поки вони працюють виходить Русалонька )
Русалка: - Немо, дітки,ви виконали всі завдання. Ти зміг привести їх до мене. Давайте з вами знайомитися ( діти називають своє ім’я та прізвище).
- Ви справжні молодці, тому за виконанні завдання я вам приготувала солодкі призи, прищогайтеся( Русалка пригощає дітей).
- Мені з Немо пора прощатися. Маю надію , що ми з вами ще зустрінемося. До побачення !
Вихователь: - Отже, Русалку ми зустріли? (зустріли) , з Немо завдання виконали? ( виконали).
- А які завдання ми з вами виконували?
- А яке завдання вам сподобалося більше всього?
- А кому було що важко виконувати?
- І хто нас привів до Русалки?
- Кому було важко чи легко конструювати рибку?
Вихователь: - Ви просто великі молодці. Я рада, що у нас з вами все вийшло. Повертаємося до садочка.