заняття з математики "Діти у підводному світі"

Про матеріал
формувати природничо-екологічну компетентність дошкільників та ціннісне ставлення до природи планети Земля; продовжувати вчити дітей конструювати за зразком (схемою); закріпити вміння дітей ділити слова на склади та визначати кількість складів, а також знання моделі Землі - глобус; вправляти у співставленні кількості предметів та цифри і знаходження чисел – сусідів; розвивати дрібну моторику рук; виховувати позитивне ставлення до навчальної діяльності.
Перегляд файлу

Управління освіти Первомайської міської ради

Заклад дошкільної освіти №11 «Дивограй»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з логіко – математичного розвитку

«Діти у підводному світі»

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

Ілона АРХИПЕНКО

 

 

 

Тема « Діти у підводному царстві»

Мета: формувати природничо-екологічну компетентність дошкільників та ціннісне ставлення до природи планети Земля; продовжувати вчити дітей конструювати за зразком (схемою); закріпити вміння дітей ділити слова на склади та визначати кількість складів, а також знання моделі Землі - глобус; вправляти у співставленні кількості предметів та цифри і  знаходження чисел – сусідів; розвивати дрібну моторику рук; виховувати позитивне ставлення до навчальної діяльності.

Матеріали: екран, запис звернення, глобус,  Немо іграшка, леп бокс, д/г «Цифри сусіди»,  картки для визначення кількості складів, картки з цифрами, олівці, лічильні палички, прищіпки.

Попередня робота : перегляд мультфільму «Арієль», розглядання лепбоксу,  бесіда на тему «Екологія нашого моря», слова – компліменти.

Перебіг заняття

( зайняття проходить у музичній залі, щоб  було багато місця)

Вихователь: - Дітки ,сьогодні вранці, коли я прийшла до дитячого садочка,  до мене прийшла ідея здійснити подорож  з вами до підводного царства.  Я написала повідомлення до підводної канцелярії, і ось маємо відповідь. Увага на екран.(вихователь  вмикає відео).

«Дорогі, дітки  , я Русалонька, запрошую вас у своє царство, щоб ви змогли особисто зі мною познайомитися, для цього вам спочатку потрібно зустрітися з моїм другом Немо, разом з ним виконати цікаві завдання, а потім ми з вами обов’язково зустрінемося , і я вам приготую солодкі сюрпризи » (звучать шум моря)

Вихователь:- Як ви думаєте, де живе Русалонька?  ( самостійні відповіді дітей). Зараз ми  подивимося на глобус і знайдемо її володіння. Якого кольору на глобусі більше? Що зображено блакитним кольором? Хто ще може жити разом з Русалкою в морі? А чи знаєте  ви , хто її батько?

- Так, це діти, озера, моря та океани. Це водна частина землі. Тож вирушаємо  в  подорож до підводного царства.

Вихователь:

 - Ми з вами в коло станемо,

Крутитися ми розпочнем,

Про море ми сьогодні багато дізнаємося

Завдання виконати ми постараємось.

(діти крутяться поки педагог говорить слова)

Вихователь: - Отже, ми з вами на уявному підводному дні, давайте пригадаємо слова Русалоньки, ми маємо зустріти її друга Немо. Але я його не бачу.  Діти озирніться навколо Немо є?. ( відповіді дітей)

Вихователь: - Але подивиться , перед нам леп бокс, а такі бокси мають завдання, як ви гадаєте, чи може в ньому хтось ховатися? ( міркування дітей). Тож обирайте конверт із завданням, щоб виконати його  та дізнатися: - чи є там хтось в середині? ( діти обирають   конверт із лепбокса та виконують завдання, потім вихователь відкриває один бік, а в середині боксу Немо).

Вихователь: - Діти, Русалонька не обманула, і ми дійсно зустріли її друга Немо. Мені здається , що Немо в нас цікавий персонаж мультика, пропоную його засіяти компліментами ( вихователь нагадує які компліменти можуть бути,  діти по колу передають рибку та говорять йому комплімент).

Вихователь: - Ну, що ж рушаємо з вами далі. Наступне завдання на шляху до Русалоньки, «Цифри сусіди». Підводні Гупі теж вирішили з нами пограти, і пропонують пошукати цифри сусідів які загубилися . ( Діти працюють з карточками числа сусіди).

Вихователь: -  З Гупі ми пограли, а ось Немо ще має одне завдання, він пропонує нам зконструювати рибку за зразком. (вихователь виставляє зразок, і діти конструюють з паличок).

Вихователь: - Подивіться , а що це тут стоїть на столику ? (куб зі  малюнками морських тварин) біля нього  теж є завдання . Нам потрібно «Поділити слова на склади».

(діти ділять слова на склади, вихователь передає куб по колу)

АКУЛА, КОНИК, МЕДУЗА, ЗІРКА, КРАБ, КИТ, ПЕРЛИНА , ДЕЛЬФІН, РАК.

Вихователь: - І з цим завданням ми з вами впоралися. Немо підказує наступне завдання Робота за столами .

(діти отримують картки і працюють з ними, поки вони працюють виходить Русалонька )

Русалка: - Немо, дітки,ви виконали всі завдання. Ти зміг привести їх до мене. Давайте з вами знайомитися ( діти називають своє ім’я та прізвище).

-         Ви справжні молодці, тому за виконанні завдання я вам приготувала солодкі призи, прищогайтеся( Русалка пригощає дітей).

-         Мені з Немо пора прощатися. Маю надію , що ми з вами ще зустрінемося. До побачення !

Вихователь: - Отже, Русалку ми зустріли? (зустріли) , з Немо завдання виконали? ( виконали).

-         А які завдання ми з вами виконували?

-         А яке завдання вам сподобалося більше всього?

-         А кому було що важко виконувати?

-         І хто нас привів до Русалки?

-         Кому було важко чи легко конструювати рибку?

Вихователь: - Ви просто великі молодці. Я рада, що у нас з вами все вийшло. Повертаємося до садочка.

 

 

docx
Додано
26 січня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку