Заняття з розвитку мовлення для дітей молодшого віку на тему: " Чарівна музика весни"

Про матеріал
Продовжувати вчити відповідати на запитання за змістом картинок та складати невеличкі розповіді, форму¬вати діалогічне мовлення. Збагачувати словник прикмет¬никами, ввічливими словами. Розвивати мовне дихання, мовний апарат. Виховувати любов до рідної природи, ба¬жання її охороняти. Розвивати естетичні почуття, твор¬чу уяву, пам’ять, охайність під час малювання.
Перегляд файлу

 

Програмовий зміст:  Продовжувати вчити відповідати на запитання за змістом картинок та складати невеличкі розповіді, форму­вати діалогічне мовлення.

Збагачувати словник прикмет­никами, ввічливими словами.

Розвивати мовне дихання, мовний апарат.

Виховувати любов до рідної природи, ба­жання її охороняти.

Розвивати естетичні почуття, твор­чу уяву, пам’ять, охайність під час малювання.

 

Обладнання: Берізка з листочками-картинками, ялинка, іграшковий їжачок, конвалія, папір, фарби, олівці, сервет­ки, підставки, пензлики, вода.

Словникова робота: Вживання ввічливих слів (добрий день, до побачення, дякую, будь-ласка), вживання прикметників ( високий, ніжний, колючий, мелодійний, пахучий, чистий і т.д.), вживання іменників (назви рослин - конвалія, береза, ялинка).

Хід заняття

Коли помовчати хоч трохи

І зупинитися на мить —

Почути можна, як довкола

Чарівна музика дзвенить.

  •        Діти, а я вам розповім про хлопчика Сергійка, який шукав цю чарівну музику-пісеньку. Тож слухайте.

Рано-вранці маленького Сергійка розбудила ніжна ме­лодійна пісенька. Він зіскочив з ліжка, підбіг до вікна і почув: «Дінь-дінь!».

  •        Хто це так співає? — здивувався хлопчик.
  •              Діти, а як ви гадаєте, чия це була пісенька?

І Сергійко не здогадався.

Тоді він вирішив шукати цю пісеньку. А ми її пошу­каємо разом із Сергійком.

Ось хлопчик ішов-ішов і побачив берізку. Він зупинив­ся і замилувався її красою.

А які гарні слова ви можете сказати про берізку? Яка вона? (Гарна, чудова, висока, ніжна...)

Ось і Сергійко такими словами промовив до берізки:

  •       Берізко-берізко! Ти струнка і висока, все навколо ба­чиш, а листочки твої кружляють у таночку з вітерцем і все чують. Скажи, хто це так ніжно співає?

А берізка відповідає:

  •       Не знаю, Сергійку. Може тобі мої листочки розка­жуть. Подуй на них.
  •       Давайте і ми подуємо на листочки, спочатку легень­ко... сильніше... ще сильніше.
  •       Ось вони заворушилися і гляньте що: на них є кар­тинки! (На листочках, які висять на берізці зі зворотної сторонисюжетні картинки). Давайте розглянемо їх, і кожен придумає розповідь. Можливо пісенька, яку шукає Сергійко, заховалася на вашій картинці.

(Складання розповідей дітьми).

  •       Не відшукали ми пісеньку. Тому разом з Сергійком помандруємо далі.

Іде він далі, коли чує — за ялинкою щось шарудить. Дивиться — а це їжачок.

Як ви думаєте, що зробив Сергійко? Правильно! Він привітався.

Давайте і ми привітаємося з їжачком, познайомимося та розповімо про наш садочок.

(Складання діалогу, вживання ввічливих слів).

  Дуже приємно нам було спілкуватися з їжачком. Продовжуємо розповідати казочку про Сергійка.

Отже, Сергійко побіг стежкою, що привела його на галявину. А там повітря чисте, пахуче і... бринить пісенька! Хлопчик нахилився і побачив її — це була чарівна квіточка - конвалія! Це від неї іде чудовий запах і бринить чарівна пісенька. Хлопчик хотів зірвати, але замислився.

  Як ви думаєте, діти, про шо замислився Сергійко?

  Чому не можна зривати квіточку?

  Що станеться з лісом без квіточки?

Мені дуже хотілося, щоб ви запам’ятали нашу галявину і цю казочку. А щоб краще запам’ятати — давайте намалюємо берізку, ялинку, їжачка, чарівну квіточку.

docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку