11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Заняття "Зимова подорож"

Про матеріал
Удосконалювати вміння дітей самостійно, виразно та осмислено промовляти знайомі вірші за допомогою мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом.Формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; Розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш напам'ять, мовлення. Розвивати пам’ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей. Виховувати любов до природи, інтерес до природних явищ.
Перегляд файлу

Тема:Зимові пригоди.

Мета: узагальнити знання дітей про зиму, розширювати знання про зимові розваги; активізувати словник, добирати прикметники. збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля.Вчити відповідати на запитання:  «Яка?».

Удосконалювати вміння дітей самостійно, виразно та осмислено промовляти знайомі вірші за допомогою мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом.Формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; Розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш напам'ять, мовлення. Розвивати пам’ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей.

Виховувати любов до природи, інтерес до природних явищ.

Наочність:Мнемотаблиці,картинки пір року ,мішечок, сніжки,круг, птах,лист,перстень,чарівнапаличка,корона,сніжинки,накидка,відерце,шапка мороза.

                                           Хід заняття

Діти: Добрий день, добрий день

Раді ми казати.

Добрий день, добрий день,

Мову будемо вивчати!

Вихователь:

Ось послухайте загадку:

Стало біло навкруги –                         

Я розтрушую, сніги

Наганяю холоди,

В дружбі з дітьми я всіма

Здогадались? Я – … (Зима).

  • Вірно діти це зима.
  • Діти,  а яка в нас пора року ?

 - Сьогодні зранку на підвіконня поставила тарілочку з насінням,та до нас прилетіла пташка посмакувати,а хто знає що це за птаха?Вона зимуюча?

  • А що це вона з собою принесла?Лист якийсь,напевно нам,зараз я його вам прочитаю.

«Добрий день діти, я Зима. Коли я гуляла лісом ,почалась сильна заметіль,я розгубила всі свої речі,допоможіть їх відшукати.»

Вихователь:Дітки треба допомогти зимі.Збирайтеся в дорогу, ми вирушаємо до лісу. Одягаємо рукавички,чобітки,беремо лижі та поїхали.

Пісенька «Підемо у двір гуляти» (виконуємо рухи відповідно до слів пісні)
Підемо у двір гуляти,
Тра-ля-ля, ля-ля-ля,
Зиму піснею вітати,
Тра-ля-ля, ля-ля-ля

Ми доріжки промели.
Тра-ля-ля, ля-ля-ля.
(імітують підмітання)
Стільки снігу намели,
Тра-ля-ля, ля-ля-ля

Завдання 1. Гра «Сніжки» .(кожна дитина бере сніжку, кидає в коло і називає яка зима).

  • Діти, подивіться  сніжки лежать , це напевно зима нам залишила а давайте  скажемо  яка наша зима?(холодна, морозна, сніжна, весела, святкова, білолиця, казкова, чарівна, дивовижна, гарна, біла).
  •   Молодці діти, багато  слів назвали. Ой а що це блищить.Це, напевно , слова перетворилися на кришталеву корону,а чия ж вона може бути? Я корони не одягаю,а ти ?Та це ж корона  цариці Зими,візьмемо її з собою.

Завдання 2.Розповідь за картиною.

  • Ми вже сказали яка наша зима,а зараз давайте розповідь за картиною складемо.

 (Це пора року зима.Сніг вкрив все навколо.Повітря чисте та холодне.Діти граються,Миколка з Дмитриком ліплять сніговика,Софійка катається на санчатах.Діти весело проводять зимовий день.)

- Гарну розповідь склали,навіть Морозу сподобалось і він хоче з вами погратися.Ходімо швидше до нього.

Грієм ніжки,грієм ручки та крокуєм по доріжці.

3.Гра“Вухо – ніс – щічки”

Я буду морозом,стаємо в коло.

Зима ходить ,снігом посипає

В лісі тиша та мороз гуляє

Заморожу ,пощипаю  ваші……

- Я не зміг вас заморозить,наче вам Зима допомагає ,сніжною накидкою вкриває. Ось вона. Візьміть її з собою.

Гра «Снігова накидка»

  • Діти ,мені лісові звірята на вушко шепнули,що в них є лісова школа,давайте до неї завітаємо ?Допоможемо їм у навчанні.
  • Подивіться нам звірята рукавичку знайшли,це напевно Мороз загубив,а в середині каблучка Зими.Кладемо її в корзинку.
  • Завдання 4. «Знайди пару» (Робота дітей за столами,кожний працює зі своєю карточкою)

- Молодці , виконали правильно.

 Завдання 5. «Мнемотаблиці» (декламування вірша вихователем;повторне читання з опорою на мнемотаблицю;питання за змістом твору;пояснення значення незрозумілих слів;повторне читання з показом на відповідне зображення;Самостійне читання вірша з опорою на мнемосхему.)

- Ой куди нам іти далі? Ой я бачу снігові замети ,може там знайдемо зимові речі.(різні види ходьби)

 - Є багато віршів та пісень про зиму і зараз ми декілька вивчемо.

Я знаю як його швидко запамятати ,я придумала підказки,ось такі картинки.

1.Усі деревава в  інею,у синьому,у білому.

Ростуть дими над хатами стовпцями волохатими.

 - Про що розповідається в цьому вірші?

2.За вікном летять сніжинки,і сідають на вікні.

Ми танцюєм круг ялинки ,і співаємо пісні.

- Молодці,а подивіться щось віглядає з снігового замету,та це ж чарівна паличка цариці Зими. Давайте станемо  в коло ,закриємо оченята  та загадаємо бажання,щоб скоріше прийшла до нас Зима.

 Зима: - Добрий день дітки,я зима,я на вас довго чекала,ви відшукали мої речі?

- Ми так раді що тебе знайшли,тримай ось всі твої речі.(Діти називають що це за предмет.)

Зима: -Я думала що про мене всі забули, що мене ніхто не любить.

Вихователь:- Не хвилюйся Зимонько ,всі на тебе чекали, всі тебе люблять,а за  що ми любимо зимоньку? Діти навіть віршики для тебе підготували.

 (Діти розповідають вірші)

Зима: -Молодці дітки,я знаю дуже веселу гру,зараз ми з вами пограємося .

Рухлива гра «Зліпимо сніговика» (Під музичний супровід)

- Дякую дітки , ви дуже дружні та веселі,я рада що ми з вами познайомилися,я вам хочу подарувати гарненьких янголятків на згадку по мене.

- Дякую,  і тобі Зимонько, нам  теж сподобалось с тобою гратися але нам вже час вирушати до нашого садочку.

-Допобачення

- Діти,кому ми сьогодні допомагали знайти загублені речі?

 -Вам сподобала наша подорож?

- А вам наші гості?

-На цьому наша порож закінчилась,всім дякую.

docx
Додав(-ла)
Петрова Марина
Додано
17 травня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку