Заповнення силуетної форми декором. Рослинний прінт

Про матеріал

Тема: Заповнення силуетної форми декором. Рослинний прінт

Мета: формувати навички володіння живописними та графічними техніками, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.

Завдання: виконати композицію заповнення довільної силуетної форми рослинним декором.

Матеріально-технічне забезпечення: фарби, гелеві ручки, пастель, прості олівці, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: застосування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

Перегляд файлу

Тема: Заповнення силуетної форми декором. Рослинний прінт

Мета: формувати навички володіння живописними та графічними техніками, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.

Завдання: виконати композицію заповнення довільної силуетної форми рослинним декором.

Матеріально-технічне забезпечення: фарби, гелеві ручки, пастель, прості олівці, зоровий ряд із тематичними зображеннями.

Тип заняття: застосування нових знань, умінь і навичок.

Форма заняття: групове.

 

 

Хід заняття

І. Вступна частина

1) Організація учнів, привітання

2) Виконання вправ для рук і очей

3)Підготовка матеріалів та перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Основна частина (реалізація навчально-виховних завдань кожного етапу роботи)

  1. Бесіда: Яка різниця між контуром і силуетом? Що відноситься до рослинного декору (прінту)? Де можна використати композицію (ескіз для сумки, футболки),
  2. Малювання силуетної форми за власним бажанням (гриб, будинок, літера, метелик, ключ, геометрична фігура, тощо)
  3. Заповнення силуетної форми рослинним декором.

Основні питання, які необхідно поставити:

  1. Добір кольорової гами – гармонія або контраст
  2. Оздоблення контуру силуетної форми – кольором або графічно
  3. Поєднання різних технік в одній роботі
  4. Різні стилі промальовки рослинних елементів

ІІІ. Заключна частина

  1. Перегляд робіт
  2. Аналіз та самоаналіз робіт
  3. Прибирання робочих місць

 

Висновки: пастель краще поєднувати з гелевими ручками

Завдання на наступне заняття: підшукати декор з анімалістичним прінтом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку