Конспект заняття з малювання
( середньої групи під час дистанційного навчання )
« Заповнимо холодильник »
Освітні завдання : розвивати у дітей дрібну моторики рук, мовлення , відчуття форми та кольору, сенсорні здібності, окомір;правильно тримати олівці,фломастери.; закріпити диференціацію кольорів (червоний, зелений, жовтий) , геометрічні фігури (круг ,овал); розширити знання дітей про функцію побутових приладів ;формувати вміння дітей добирати правильні кольори; активізувати у словнику назви овочів та фруктів, кольорів, ввести в активний словник іменник холодильник.
Матеріали: набори фломастерів , олівців , аркуш паперу А4, ножиці , клей.
Хід заняття
Відгадайте загадку!
Відгадайте ,що за хата?
Білі стіни і дверцята,
А віконечок нема .
В хаті цілий рік зима.
(Холодильник)
Діти , подивіться чого не вистачає в холодильнику ? (відповідь дітей)
Давайте ми з вами зробимо свій холодильник і заповнимо його.
Та спочатку зігріємо пальчики.
Пальчикова гімнастика « Будемо малювати»
Пальці треба розминати, (ритмічне стискання і розтискання кулачків.)
Щоб могли ми малювати.
Ми долоньки потремо, ( долоньку портрети об долоньку)
Малювати почнемо. (Діти показують у повітрі руками форму овочів і фруктів)
Кругле яблочко кармінне
І зелену капустину ,
Моркву рівну і довгеньку,
Та банан смачний жовтневий.
Поступове виконання завдання .
Фото виставка робіт .