1
КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ЦЕНТР СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»
КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ.
З ДОСВІДУ РОБОТИ
«Застосування інноваційних методів навчання
на заняттях гуртка фітнес-аеробіки»
ВИКОНАВЕЦЬ:
ЯБЛОНСЬКА ІРИНА ВАСИЛІВНА
КЕРІВНИК ГУРТКА ФІТНЕС-АЕРОБІКИ
Кривий Ріг
2023
2
Потреба бути здоровим - основна потреба людини. Одним з пріоритетів державної політики розвитку освіти України є формування здорового способу життя, культури здоров’я в кожної людини і, перш за все, підростаючого покоління. У шкільні роки формування в учнів здорового способу життя здійснюється через валеологічну освіту, медико-санітарне просвітництво, фізичне виховання та позашкільну освіту. Фізичне виховання має важливе значення і суттєво впливає на здоров’я вихованців. Серед засобів, що сприяють зміцненню здоров’я в дівчат - фітнес-аеробіка.
Утворюється слово «аеробіка» від грецького «аероб» — кисневий. Цей напрямок оздоровчих занять, розвиваючись і вдосконалюючись, перетворився в різні стилі та різновиди аеробіки, які отримали величезну популярність у всьому світі. Термін «аеробіка» був запропонований відомим американським фахівцем з оздоровчої фізичної культури Кеннетом Купером. Аеробіка за К. Купером — це систематичне застосування тривалих, помірних за інтенсивністю фізичних вправ для зміцнення здоров’я, які супроводжуються споживанням великої кількості кисню.
Одним з важливих критеріїв відбору засобів в аеробіці і побудові композицій є естетика рухів. Моє завдання, як керівника гуртка, допомогти розвивати у дівчат, які займаються фітнес-аеробікою, культуру, почуття прекрасного, граціозність, позбавити від комплексів, додати упевненість в своїх силах. З метою досягнення високої моторної щільності заняття раціонально використовую час, відведений на кожну частину. Особливу увагу приділяю емоційному настрою вихованців, тактовно і уміло виправляю помилки, допущені дівчатами, включаю до заняття різноманітні види аеробіки. Поступове ускладнення завдань викликає у дітей бажання долати труднощі, досягти успіхів у їх виконанні. На заняттях фітнес-аеробікою у вихованців формуються такі компетентності:
- пізнавальної: оволодіння спеціальними теоретичними знаннями та практичними уміннями і навичками; опанування техніки елементів фітнес-аеробіки;
- практичної: вміння застосовувати навички фітнес-аеробіки, методи виконання вправ та основних елементів фітнес-аеробіки; виховання фізично міцних і здорових дітей, всебічно підготовлених та розвинутих;
- творчої: формування творчих здібностей, можливості самореалізуватися через участь у змаганнях, фестивалях, конкурсах, умінню оцінювати свої можливості, сформувати мотивацію в здобутті знань для подальшої освіти, розумінню особистісного росту;
- соціальної: володіння навичками взаємодії з дорослими, однолітками, колективної діяльності; спрямованої на досягнення високого рівня освіченості та вихованості, морального, духовного, фізичного та інтелектуального розвитку, формування кращих особистісних рис, ціннісного ставлення до себе та оточуючих.
1. До оздоровчих задач відносяться: гармонійний фізичний розвиток, зміцнення здоров'я, розвиток фізичних якостей (сили, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності), розвиток окремих м'язових груп і всієї м'язової системи: усунення й попередження функціональних відхилень в окремих органах і системах організму; вироблення правильної постави, ходи; загальний розвиток і зміцнення органів дихання та роботи серцево-судинної системи, поліпшення обміну речовин і підвищення життєдіяльності організму.
До освітніх задач відносяться знання, уміння і навички, отримані в процесі виконання вправ. Так, наприклад, вихованка знає назву вправи, техніку її виконання, які здібності поліпшуються у виконавця, заходи безпеки на заняттях і т.д.
Методичні особливості.
Аеробіці властивий метод строго регламентованої вправи. Він реалізується як:
- можливість розкласти кожну вправу на частини;
-аналітичний характер вправ, що дозволяє вибірково застосовувати їх для вирішення конкретних педагогічних і оздоровчих задач;
- в фітнес-аеробіці існує безліч самих різних за структурою рухів, способів виконання, енергетичному, інформаційному, психологічному забезпеченню вправ.
Застосування фітнес-аеробіки сприяє всебічному розвитку дітей, удосконаленню функцій всіх органів, рухових здібностей, вихованню організованості та дисципліни на заняттях. Точна регламентація вправ, порядок, діяльність, команди за якими працюють мої вихованці - усе це прищеплює дуже корисні людські якості.
На власному досвіді я переконалась, що на заняттях з фітнес-аеробіки не всі дівчата з легкістю виконують вправи на гнучкість. Це пов’язано як анатомічними особливостями так і з фізичними.. Саме це і спонукало мене використовувати стретчинг на заняттях.
Один із засобів розвитку гнучкості є стретчинг - система вправ для розтягування м’язів, зв’язок, сухожиль, підвищення рухливості суглобів. Як правило, вправи виконуються в статичному режимі - у певних позах, з тривалим утриманням положення, в окремих випадках - у динамічному або змішаному режимі.
На початку заняття виконуємо вправи зі стретчингу тому, що стретчинг - це система вправ, що розвивають гнучкість і еластичність м'язів. Регулярне їх виконання допомогає м'язам швидше відновлюватися після навантажень і запобігти хворобливому розтягуванню. Суглоби стають більш рухливими, м'язи отримують більше кисню і розслабляються. Стретчингом, зазвичай,
з
Саме "стретчинг" (потягування, витягування) говорить про характер вправ: під час їх виконання м’язи окремих частин тіла піддаються витягуванню, на кілька секунд залишаються в такому стані, а потім повертаються до норми. Для посилення кровообігу стретчинг не підходить, всі рухи занадто повільні, але у розтягуванні є свої плюси: - завдяки розтягуванню м'язів до них надходить більше крові, вони розслабляються і стають еластичними; - суглоби набувають більшої рухливості, в результаті чого збільшується гнучкість, що добре для будь-якого виду спорту; - зосереджене, глибоке дихання цілюще впливає на головний мозок, особливо після напруженого дня; - чергування навантаження і розслаблення робить стретчинг ідеальним 10 комплексом, яким можна розпочинати і завершувати тренування: як розминка, він розігріває м'язи, і м'язова тканина менше схильна до розтягування; після тренування розтягування допомагає відновити пульс, який збільшується під час занять .
Найважливіше правило при заняттях стретчингом - краще тягнутися менше, ніж занадто сильно! У розтягуваних м'язах повинно виникати лише легке напруження. Якщо м'яз перенапружений, то може наступити зворотний ефект: замість розслаблення він рефлекторно скоротиться. Кожну позу розтягування потрібно тримати протягом 10-30 секунд, в будь-якому випадку так довго, щоб зникло навіть легке напруження. Якщо цього не відбувається, значить, розтягнення було занадто сильним і його треба послабити, щоб досягти необхідного відчуття. Дихати слід повільно, глибоко і рівно, не можна затримувати дихання. Кожне нове розтягування починайте з вдихання. Лише при нахилах потрібно завжди спершу видихнути. Під час розтягування потрібно зберігати стійке положення, інакше м'язи напружаться, а в такому стані вони нееластичні. Якщо розтягнення недостатнє, слід продовжити рух.
Аеробіка сприяє оновленню організму і його функціональному вдосконаленню. У процесі і складання комплексу аеробіки я включаю наступні етапи:
4
Кількість вправ аеробіки величезна. Це дозволяє на кожному занятті оновлювати частину вправ, що сприяє підтримці інтересу до занять. Момент новизни мобілізує увагу. Основні вправи ми повторюємо багато разів і на багатьох заняттях, тільки поступово ускладнюючи і варіюючи їх.
Для симетричного розвитку тіла повторюємо вправи в обидва боки, з обох ніг, особливо стрибки. Основним способом регулювання навантаження на заняттях аеробіки є чергування вправ великої інтенсивності (махи, нахили, стрибки) і менш навантажувальних для серцево-судинної системи (плавні рухи, "хвилі"), і так само - силових рухів з розслаблення і розтягування. Основна складність, яка виникає при заняттях аеробікою, - запам'ятовування вправ, їх послідовності. Адже комплекс складається з великої кількості найрізноманітніших рухів.
Для кожного заняття я підбираю такі вправи, щоб при виконанні в роботу включалися всі м'язи і піддавалися навантаженню всі суглоби. Після підготовчих вправ для окремих частин тіла дівчата виконують цілісні вправи, що приводять у рух все тіло, причому ці вправи різного характеру і різної інтенсивності.
Завданнями своєї роботи вважаю: -допомогти у формуванні особистості вихованців, зорієнтованого на здоровий спосіб життя; - навчити раціонального режиму навчання, праці, відпочинку, рухового режиму, виконання правил особистої гігієни; - ознайомити з різними видами фітнес-аеробіки та оздоровлення організму; - формувати комунікативні навички та вміння співпрацювати.
На початок та кінець навчального року вихованці проходять тестування - так визначається рівень фізичної підготовленості, що є не тільки моніторингом фізичного стану кожної дитини, а й основою для диференціації та дозування навантажень на заняттях. (Додаток № 1)
Конспект заняття уроку з фітнес аеробіки
Тема: Застосування стретчингу для розвитку гнучкості на заняттях
фітнес-аеробіки
Група № 1 основного рівня.
Мета: Під час музичного супроводу вивчити та виконувати вправи для розвитку м'язів рук, ніг та тулуба застосовуючи стретчінг (один з видів аеробіки). Сприяти розвитку гнучкості та силових здібностей.
Завдання:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: музичний центр і музичні записи, гімнастичні килимки.
Розробка уроку: керівник гуртка фітнес аеробіки, Яблонська Ірина Василівна
|
|
|
Дозу |
|
я 5 |
|
|
ванн |
|
5 5 я у |
Зміст програмного матеріалу |
я впра в |
Методичні вказівки |
|
|
|
1.Шикування, привітання. |
|
Привітати вихованців Звернути увагу на зовнішній |
|
|
|
|
вигляд. |
|
|
повідомлення завдань уроку: |
|
Поцікавитись |
|
|
- вивчити комплекс вправ з стретчінгу; |
|
самопочуттям та |
|
|
- та закріпити техніку виконання вправ з аеробіки. |
І хв. |
настроєм вихованців. Звернути увагу |
|
|
|
1 хв. |
вихованців на те, що |
|
|
|
|
дотримання правил техніки безпеки |
|
|
|
|
дозволить їм уникнути важких травм і зберегти здоров’я та працездатність. |
|
|
2. Повідомлення правил техніки безпеки: |
1 хв. |
Виділити спеціальними |
|
|
- бути уважним, чітко виконувати вказівки керівника; - не виконувати вправи без страхування; |
40сек. 40сек. |
наліпками вихованців з пульсом більше 90 уд. Поцікавитись їх |
82 X |
|
- під час виконання вправ не відволікати, не |
40сек. |
самопочуттям. Нанести |
*Ґ) і—і |
|
заважати виконанню вправи |
2 хв. |
точку на графіку |
я г |
|
|
2 хв. |
пульсометри Слідкувати |
а о |
|
|
2 хв. |
за правильною поставою |
н о |
|
|
2,хв. |
та дистанцією. |
|
|
|
|
Слідкувати за технікою |
в |
|
|
|
виконання вправи |
|
З.Вимір ЧСС за 10 с. |
|
|
2
|
4. Визначити середній показник ЧСС у групі |
|
|
5. Ходьба по колу, різновиди ходьби: а) ходьба на носках; б) ходьба на п’ятах ; в) ходьба перекатами з п’ятки на носок. |
|
Максимальна амплітуда рухів. Слідкувати за положенням ніг. Дотримання максимальної амплітуди рухів. Звернути увагу на вихованців у яких ЧСС більше 140 уд. за хв. Нанести точку на графіку пульсометри |
|
6. Ходьба на місці, руки за спіну. 1-2 - праву руку вгору, 3 - 4 - ліву руку вгору; 5 - 6 - праву руку за спину, 7 - 8 - ліву руку за спину. |
|
\ |
|
7. В.п., о с.: руки за спину. 1 - крок вліво в стійку, ноги нарізно, 2 - крок правою назад-вліво, 3 - крок лівою в стійку, ноги нарізно, 4 - притупування правої і лівої ногами, 5 - 8 - те ж вправо. |
|
|
|
8. В.п., о с.: 1 - крок вліво в стійку, ноги нарізно, 2 - крок правою ліворуч в стійку скрестно правою, 3 - крок лівою в стійку, ноги нарізно, 4 - приставити праву; 5 - 8 - те ж вліво |
|
|
|
|
9. В.п., ос.: руки незначно зігнуті. 1 - згинаючи праву в сторону, стійка ноги (/\{ нарізно, 2 - приставляючи ліву, і.п., 3 - 4 £ ^ - те ж вліво. |
|
|
11. Визначити середній показник ЧСС у групі |
|
|
|
Виконання вихованцями елементів аеробіки(стретчінг): |
|
|
|
Вправа № 1 Початкове положення: стоячи, схрестивши ноги: ліва попереду правої. Заведіть праву руку за голову, дотягнувшись долонею до лопатки і направивши лікоть вгору. Напружте прес і трохи нахиліться вліво. Візьміться лівою рукою за правий лікоть і повільно потягніть його вліво. Виконайте те ж саме в інший бік. Вправа № 2 Початкове положення: стоячи. На вдиху витягніть руки перед собою і заведіть їх вгору, за голову. Злегка згинаючи коліна, нахиліться назад від стегон. Вправа № 3 Початкове положення: стоячи. Ноги на ширині плечей. Розведіть руки в сторони до рівня плечей. Зігніть зап'ястя, розгорнувши долоні від себе, пальці стиснуті і направлені вгору. Зусиллям м'язів верхнього відділу спини та тріцепсов відведіть |
|
Вправи виконуються під музику Нагадати вихованцям про те, що необхідно правильно виконувати кожний технічний елемент з яких вона складається. Будьте обережні, не потягніть спину. Прес напружений, плечі розправлені. Слідкуйте за диханням. Округлите спину. Відчуйте напругу в |
з
|
руки трохи назад, щоб відчути м'язову напругу. |
|
правому підколінне |
|
Вправа № 4 Початкове положення: стоячи, ноги трохи ширше |
|
сухожилля. |
|
плечей. Підніміть грудну клітку, зводячи та опускаючи . лопатки, і сплетіть пальці в замок за (1 спиною \ На вдиху злегка нагнися спину вперед. |
|
Дотримання максимальної амплітуди рухів |
|
|
Слідкуйте за диханням. |
|
|
' < ^ На видиху опуститеся максимально вниз. |
|
|
|
Затримайтеся в цьому положенні на 10 секунд, а потім опустіть руки до попереку, |
|
Спина пряма, живіт |
|
|
втягнутий, плечі |
|
|
зігніть коліна. |
|
опущені. |
|
Вправи № 5 Початкове положення: стоячи на колінах, руки |
|
Спину не округлять. |
|
вільно опущені. |
|
\ |
|
Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве |
|
Як тільки відчуєте натяг |
|
коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з |
|
м'язів задньої поверхні |
|
кісточкою. Напружуючи м’язи стегон, плавно |
|
ноги, зупиніться. |
|
опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад, |
|
Плечі опущені вниз, |
|
поки не відчуєте легке напруження у верхній |
|
лопатки зведені, спина |
|
частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору |
|
пряма, стегна не |
|
праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка |
|
скручуйте. |
|
прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і |
|
Спина пряма, хребет в |
|
потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу |
|
нейтральному положенні |
|
тіла на праву ногу. |
|
Дотримання |
|
Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть |
|
максимальної амплітуди |
|
долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і |
|
рухів |
|
вигніть спину. |
|
Напружте м'язи сідниць. |
|
Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги. |
|
Затримайтеся в цьому |
|
Вправи № 6 |
|
положенні. |
|
Початкове положення: стоячи на колінах, руки |
|
Звернути увагу на |
|
вільно опущені. |
|
вихованців з ЧСС |
|
Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве |
|
більше 170 уд. за хв. |
|
коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з кісточкою. Напружуючи м'язи стегон, плавно |
|
Нанести точку на |
|
опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад, поки не відчуєте легке напруження у верхній частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору |
|
графіку пульсометри. |
|
праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка |
|
|
|
прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу тіла на праву ногу. Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і |
|
|
|
вигніть спину Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги. Вправи № 7 Початкове положення: сидячи, ноги витягнуті, ступні разом, шкарпетки на себе . Долоні отиратися на підлогу заду. На вдиху притисніть задню |
|
|
з
|
руки трохи назад, щоб відчути м'язову напругу. |
|
правому підколінне |
|
Вправа № 4 Початкове положення: стоячи, ноги трохи ширше |
|
сухожилля. |
|
плечей. Підніміть грудну клітку, зводячи та опускаючи . лопатки, і сплетіть пальці в замок за (1 спиною \ На вдиху злегка нагнися спину вперед. |
|
Дотримання максимальної амплітуди рухів |
|
|
Слідкуйте за диханням. |
|
|
' < ^ На видиху опуститеся максимально вниз. |
|
|
|
Затримайтеся в цьому положенні на 10 секунд, а потім опустіть руки до попереку, |
|
Спина пряма, живіт |
|
|
втягнутий, плечі |
|
|
зігніть коліна. |
|
опущені. |
|
Вправи № 5 Початкове положення: стоячи на колінах, руки |
|
Спину не округлять. |
|
вільно опущені. |
|
\ |
|
Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве |
|
Як тільки відчуєте натяг |
|
коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з |
|
м'язів задньої поверхні |
|
кісточкою. Напружуючи м’язи стегон, плавно |
|
ноги, зупиніться. |
|
опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад, |
|
Плечі опущені вниз, |
|
поки не відчуєте легке напруження у верхній |
|
лопатки зведені, спина |
|
частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору |
|
пряма, стегна не |
|
праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка |
|
скручуйте. |
|
прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і |
|
Спина пряма, хребет в |
|
потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу |
|
нейтральному положенні |
|
тіла на праву ногу. |
|
Дотримання |
|
Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть |
|
максимальної амплітуди |
|
долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і |
|
рухів |
|
вигніть спину. |
|
Напружте м'язи сідниць. |
|
Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги. |
|
Затримайтеся в цьому |
|
Вправи № 6 |
|
положенні. |
|
Початкове положення: стоячи на колінах, руки |
|
Звернути увагу на |
|
вільно опущені. |
|
вихованців з ЧСС |
|
Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве |
|
більше 170 уд. за хв. |
|
коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з кісточкою. Напружуючи м'язи стегон, плавно |
|
Нанести точку на |
|
опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад, поки не відчуєте легке напруження у верхній частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору |
|
графіку пульсометри. |
|
праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка |
|
|
|
прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу тіла на праву ногу. Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і |
|
|
|
вигніть спину Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги. Вправи № 7 Початкове положення: сидячи, ноги витягнуті, ступні разом, шкарпетки на себе . Долоні отиратися на підлогу заду. На вдиху притисніть задню |
|
|
4
|
сторону колін до підлоги. Затримайтеся на б секунд, видихніть і розслабтеся. Повторіть 6 разів. Вправи № 8 Початкове положення: сидячи на підлозі, права нога пряма, стегна не скручуйте. Зігніть ліву ногу, коліно дивиться в сторону. Долоні лежать на підлозі, з обох сторін від правої ноги. Повільно пересуваючи руки вперед, потягніться до шкарпетки. Вправи № 9 Початкове положення: сидячи на килимку, відведіть руки назад і упріться ними в підлогу. Права нога зігнута в коліні, ступня рівно стоїть на підлозі. Щиколотка лівої ноги лежить на правому коліні, а коліно відведено в сторону. Не змінюючи положення тіла, потягніть носок опорної ноги на себе. Повторіть вправу з іншої ноги. Вправи № 10 Початкове положення: сидячи по-турецьки, руки ззаду на поясниці, плечі і грудна клітина розправлені, підборіддя злегка піднятий. Відводячи лікті назад, з'єднайте лопатки і прогніться в попереку, не піднімаючи плечей. Вправи № 12 Початкове положення: сидячи по-турецьки, ліва рука впирається в підлогу, права витягнута вгору. Повільно опускаючи лікоть опорної руки на підлогу, нахиліть корпус убік і потягніться за одною рукою, не згинаючись вперед. Повторіть 3 іншої руки. Вправи № 13 Початкове положення: лежачи на спині зігніть коліна і тримайте їх над щиколотками, ноги на ширині плечей, стопи всією площиною спираються об підлогу, руки на підлозі по обидві сторони тулуба. На вдиху підніміть таз і хребет, щоб тіло від лопаток до колін утворило пряму лінію Затримайтеся в цьому положенні. Плавно поверніться у вихідне положення. Вправи № 14 Початкове положення: лежачи на спині, зігніть коліна і підтягніть їх до грудей. Обхопите стегна руками і злегка потягніть їх на себе. На видиху відірвіть плечі і голову від підлоги і потягніть до колін. Плавно поверніться у вихідне положення. |
|
\ |
|
6. Вимір ЧСС за 10 с. |
|
|
|
7. Визначити середній показник ЧСС у групі |
|
|
|
1. Вправа на рослаблення: Початкове положення: стоячи на четвереньках, долоні стоять на підлозі паралельно плечам, коліна |
ЗО сек |
Звернути увагу вихованців на правильність дихання |
5
|
- стегнах, ноги на ширині стегон. |
1Осек. |
під час вправи |
|
На вдиху підніміть таз і відведіть плечі і лопатки Опустіть підборіддя, видихніть, втягніть живіт, |
ЗОсек. |
|
|
округлите спину і опустіть сідниці на п'яти. Руки розслаблені, лоб стосується статі. Затримайтеся в цьому положенні. Плавно поверніться у вихідне |
ЗОсек. |
|
|
положення. |
ЗОсек. |
Звернути увагу на вихованців з ЧСС |
|
2. Шикування в одну шеренгу. |
15сек. |
більше 130 уд. за хв. |
|
3. Вимір ЧСС за 10 с. |
15сек. |
Нанести точку на графіку пульсометри |
|
|
ЗОсек |
Відзначити вихованців, |
|
пульсометри: |
ЗОсек. |
які дали правильні |
|
• як змінювалось навантаження протягом |
|
відповіді . |
|
підготовчої, основної та заключної частин уроку? • як повинна змінюватись наша ЧСС під час самостійних занять фізичною культурою? |
20сек. |
|
ш |
6. Спільно з вихованцями узагальнити характерні |
5 хв. |
|
Заклю |
помилки під час виконання групою |
|
|
чна |
запропонованих вправ з аеробіки. |
|
|
|
|
|
|
Аналіз
проведення тестування
в групі фітнес аеробіки початкового рівня,
вересень 2023, січень 2024р.
Керівник гуртка Яблонська І.В.
Мета: Експериментально обґрунтувати дозування фізичного навантаження вихованців, які мають різний рівень розвитку фізичних здібностей.
Методи:
Аналіз літературних джерел Тестування розвитку фізичних здібностей Для визначення рівня фізичної підготовленості були використані тести:
Тестування проводилось в групі вищого рівня. У них брали участь дівчата 9-12 років, які регулярно відвідують заняття з аеробіки (3 рази на тиждень, тривалість кожного заняття становила 3 академічні години), були протестовані 15 дівчат. Всі станом здоров’я віднесені до основної медичної групи.
Найбільший % дівчат із достатнім рівнем був у тесті «Піднімання тулуба з положення лежачи на спині» -60 %, найменший у «Згинання та розгинання рук в упорі лежачи» - ЗО %
Серед дівчат із середнім рівнем найбільший % був зафіксований у тесті «Нахил, сидячи ноги нарізно» - 64,2 %, найменший у тесті на гнучкість «Міст» - 21,4 %
Вправи (тести) |
Вересень 2023 |
Січень 2024 |
Піднімання тулуба із положення лежачи на спині(раз/хв) |
52,7 |
10,03 |
Нахил сидячи ноги нарізно(см) |
13,80 |
16,65 |
Міст (см) |
-1,4 |
>5,6 |
2
Проаналізувавши таблицю, слід відмітити, що зміни показників, які характеризують фізичну підготовленість дівчат та розвиток їхніх рухових якостей, відбулися в таких тестах.
Висновок: Заняття аеробікою найбільш вплинули на рівень розвитку силових якостей та витривалості і сприяли змінам у розвитку таких фізичних якостей, як гнучкість, та спритність.
вересень 2023р.:
№ з/п |
ПІБ вихованця |
Тест№1 |
тест№2 |
Тест №3 |
1 |
Гладирь Надія |
35 |
15 |
3 |
2 |
Батуріна Надія |
20 |
12 |
15 |
3 |
Батуріна Юлія |
23 |
8 |
18 |
4 |
Гайова Софія |
24 |
8 |
20 |
5 |
Гнатенко Діана |
21 |
6 |
20 |
6 |
Лихіна Олена |
36 |
10 |
20 |
7 |
Алхімова Альбіна |
23 |
5 |
15 |
8 |
Лаба Яна |
36 |
12 |
5 |
9 |
Ісмаілова Ольга |
23 |
8 |
10 |
10 |
Молчанова Катя |
24 |
10 |
12 |
11 |
Мисків Василина |
18 |
5 |
10 |
12 |
Щедрова Дарія |
25 |
8 |
15 |
13 |
Фіртич Сніжана |
33 |
10 |
12 |
14 |
Швець Надія |
35 |
14 |
26 |
15 |
Яблонська Яна |
35 |
10 |
26 |
січень 2024 р.
№ з/п |
ПІБ вихованця |
Тест№1 |
тест№2 |
Тест №3 |
1 |
Гладирь Надія |
38 |
20 |
3 |
2 |
Батуріна Надія |
23 |
15 |
15 |
з |
Батуріна Юлія |
26 |
10 |
18 |
4 |
Гайова Софія |
24 |
8 |
20 |
5 |
Гнатенко Діана |
21 |
6 |
20 |
6 |
Лихіна Олена |
36 |
12 |
15 |
7 |
Алхімова Альбіна |
28 |
10 |
15 |
1 8 |
Лаба Яна |
40 |
12 |
5 |
9 |
Ісмаілова Ольга |
23 |
13 |
10 |
10 |
Молчанова Катя |
24 |
12 |
12 |
1 11 |
Мисків Василина |
18 |
5 |
10 |
12 |
Щедрова Дарія |
25 |
8 |
15 |
13 |
Фіртич Сніжана |
36 |
10 |
12 |
14 |
Швець Надія |
38 |
15 |
20 |
15 |
Яблонська Яна |
38 |
12 |
22 |
Результати: