«Застосування інноваційних методів навчання на заняттях гуртка фітнес-аеробіки»

Про матеріал
На заняттях фітнес-аеробікою у вихованців формуються такі компетентності: - пізнавальної: оволодіння спеціальними теоретичними знаннями та практичними уміннями і навичками; опанування техніки елементів фітнес-аеробіки; - практичної: вміння застосовувати навички фітнес-аеробіки, методи виконання вправ та основних елементів фітнес-аеробіки; виховання фізично міцних і здорових дітей, всебічно підготовлених та розвинутих; - творчої: формування творчих здібностей, можливості самореалізуватися через участь у змаганнях, фестивалях, конкурсах, умінню оцінювати свої можливості, сформувати мотивацію в здобутті знань для подальшої освіти, розумінню особистісного росту; - соціальної: володіння навичками взаємодії з дорослими, однолітками, колективної діяльності; спрямованої на досягнення високого рівня освіченості та вихованості, морального, духовного, фізичного та інтелектуального розвитку, формування кращих особистісних рис, ціннісного ставлення до себе та оточуючих.
Перегляд файлу

1


КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЦЕНТР СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ.

З ДОСВІДУ РОБОТИ

«Застосування інноваційних методів навчання

на заняттях гуртка фітнес-аеробіки»

 

 

 

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

ЯБЛОНСЬКА ІРИНА ВАСИЛІВНА

КЕРІВНИК ГУРТКА ФІТНЕС-АЕРОБІКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2023



2


Потреба бути здоровим - основна потреба людини. Одним з пріоритетів державної політики розвитку освіти України є формування здорового способу життя, культури здоров’я в кожної людини і, перш за все, підростаючого покоління. У шкільні роки формування в учнів здорового способу життя здійснюється через валеологічну освіту, медико-санітарне просвітництво, фізичне виховання та позашкільну освіту. Фізичне виховання має важливе значення і суттєво впливає на здоров’я вихованців. Серед засобів, що сприяють зміцненню здоров’я в дівчат - фітнес-аеробіка.

Утворюється слово «аеробіка» від грецького «аероб» — кисневий. Цей напрямок оздоровчих занять, розвиваючись і вдосконалюючись, перетворився в різні стилі та різновиди аеробіки, які отримали величезну популярність у всьому світі. Термін «аеробіка» був запропонований відомим американським фахівцем з оздоровчої фізичної культури Кеннетом Купером. Аеробіка за К. Купером — це систематичне застосування тривалих, помірних за інтенсивністю фізичних вправ для зміцнення здоров’я, які супроводжуються споживанням великої кількості кисню.

Одним з важливих критеріїв відбору засобів в аеробіці і побудові композицій є естетика рухів. Моє завдання, як керівника гуртка, допомогти розвивати у дівчат, які займаються фітнес-аеробікою, культуру, почуття прекрасного, граціозність, позбавити від комплексів, додати упевненість в своїх силах. З метою досягнення високої моторної щільності заняття раціонально використовую час, відведений на кожну частину. Особливу увагу приділяю емоційному настрою вихованців, тактовно і уміло виправляю помилки, допущені дівчатами, включаю до заняття різноманітні види аеробіки. Поступове ускладнення завдань викликає у дітей бажання долати труднощі, досягти успіхів у їх виконанні. На заняттях фітнес-аеробікою у вихованців формуються такі компетентності:

-  пізнавальної: оволодіння спеціальними теоретичними знаннями та практичними уміннями і навичками; опанування техніки елементів фітнес-аеробіки;

-  практичної: вміння застосовувати навички фітнес-аеробіки, методи виконання вправ та основних елементів фітнес-аеробіки; виховання фізично міцних і здорових дітей, всебічно підготовлених та розвинутих;

-  творчої: формування творчих здібностей, можливості самореалізуватися через участь у змаганнях, фестивалях, конкурсах, умінню оцінювати свої можливості, сформувати мотивацію в здобутті знань для подальшої освіти, розумінню особистісного росту;

-  соціальної: володіння навичками взаємодії з дорослими, однолітками, колективної діяльності; спрямованої на досягнення високого рівня освіченості та вихованості, морального, духовного, фізичного та інтелектуального розвитку, формування кращих особистісних рис, ціннісного ставлення до себе та оточуючих.

 

1. До оздоровчих задач відносяться: гармонійний фізичний розвиток, зміцнення здоров'я, розвиток фізичних якостей (сили, гнучкості, витривалості, швидкості, спритності), розвиток окремих м'язових груп і всієї м'язової системи: усунення й попередження функціональних відхилень в окремих органах і системах організму; вироблення правильної постави, ходи; загальний розвиток і зміцнення органів дихання та роботи серцево-судинної системи, поліпшення обміну речовин і підвищення життєдіяльності організму.

До освітніх задач відносяться знання, уміння і навички, отримані в процесі виконання вправ. Так, наприклад, вихованка знає назву вправи, техніку її виконання, які здібності поліпшуються у виконавця, заходи безпеки на заняттях і т.д.

  1. До виховних задач відносяться: формування естетичних, вольових, моральних якостей: колективізму, дисциплінованості, сміливості, рішучості, цілеспрямованості, наполегливості, завзятості, витримки, орієнтування, ініціативності.

Методичні особливості.

Аеробіці властивий метод строго регламентованої вправи. Він реалізується як:

-    можливість розкласти кожну вправу на частини;

-аналітичний характер вправ, що дозволяє вибірково застосовувати їх для вирішення конкретних педагогічних і оздоровчих задач;

-       в фітнес-аеробіці існує безліч самих різних за структурою рухів, способів виконання, енергетичному, інформаційному, психологічному забезпеченню вправ.

Застосування фітнес-аеробіки сприяє всебічному розвитку дітей, удосконаленню функцій всіх органів, рухових здібностей, вихованню організованості та дисципліни на заняттях. Точна регламентація вправ, порядок, діяльність, команди за якими працюють мої вихованці - усе це прищеплює дуже корисні людські якості.

На власному досвіді я переконалась, що на заняттях з фітнес-аеробіки не всі дівчата з легкістю виконують вправи на гнучкість. Це пов’язано як анатомічними особливостями так і з фізичними.. Саме це і спонукало мене використовувати стретчинг на заняттях.

Один із засобів розвитку гнучкості є стретчинг - система вправ для розтягування м’язів, зв’язок, сухожиль, підвищення рухливості суглобів. Як правило, вправи виконуються в статичному режимі - у певних позах, з тривалим утриманням положення, в окремих випадках - у динамічному або змішаному режимі.

На початку заняття виконуємо вправи зі стретчингу тому, що стретчинг - це система вправ, що розвивають гнучкість і еластичність м'язів. Регулярне їх виконання допомогає м'язам швидше відновлюватися після навантажень і запобігти хворобливому розтягуванню. Суглоби стають більш рухливими, м'язи отримують більше кисню і розслабляються. Стретчингом, зазвичай,



з


 

 

        Саме "стретчинг" (потягування, витягування) говорить про характер вправ: під час їх виконання м’язи окремих частин тіла піддаються витягуванню, на кілька секунд залишаються в такому стані, а потім повертаються до норми. Для посилення кровообігу стретчинг не підходить, всі рухи занадто повільні, але у розтягуванні є свої плюси: - завдяки розтягуванню м'язів до них надходить більше крові, вони розслабляються і стають еластичними; - суглоби набувають більшої рухливості, в результаті чого збільшується гнучкість, що добре для будь-якого виду спорту; - зосереджене, глибоке дихання цілюще впливає на головний мозок, особливо після напруженого дня; - чергування навантаження і розслаблення робить стретчинг ідеальним 10 комплексом, яким можна розпочинати і завершувати тренування: як розминка, він розігріває м'язи, і м'язова тканина менше схильна до розтягування; після тренування розтягування допомагає відновити пульс, який збільшується під час занять .

Найважливіше правило при заняттях стретчингом - краще тягнутися менше, ніж занадто сильно! У розтягуваних м'язах повинно виникати лише легке напруження. Якщо м'яз перенапружений, то може наступити зворотний ефект: замість розслаблення він рефлекторно скоротиться. Кожну позу розтягування потрібно тримати протягом 10-30 секунд, в будь-якому випадку так довго, щоб зникло навіть легке напруження. Якщо цього не відбувається, значить, розтягнення було занадто сильним і його треба послабити, щоб досягти необхідного відчуття. Дихати слід повільно, глибоко і рівно, не можна затримувати дихання. Кожне нове розтягування починайте з вдихання. Лише при нахилах потрібно завжди спершу видихнути. Під час розтягування потрібно зберігати стійке положення, інакше м'язи напружаться, а в такому стані вони нееластичні. Якщо розтягнення недостатнє, слід продовжити рух.

Аеробіка сприяє оновленню організму і його функціональному вдосконаленню. У процесі і складання комплексу аеробіки я включаю наступні етапи:

 

  1. Визначення тривалості всього заняття відповідно з можливостями дітей.
  2.    Розподіл часу на підготовчу, основну і заключну частини. У середньому на кожну частину відводиться 20, 70 і 10% всього часу заняття. Так, для комплексу в 45 хвилин, на розминку відводиться 10 хв., навантажувальна частина - 30 хв. і 5 хв. - на розслаблення.


4


 

  1.     Підбір вправ для кожної з частин комплексу, їх дозування, визначення темпу і ритму виконання.
  2.     Відповідно до ритмічних характеристик кожної серії вправ підбираю музику і записую в потрібній послідовності.

 

Кількість вправ аеробіки величезна. Це дозволяє на кожному занятті оновлювати частину вправ, що сприяє підтримці інтересу до занять. Момент новизни мобілізує увагу. Основні вправи ми повторюємо багато разів і на багатьох заняттях, тільки поступово ускладнюючи і варіюючи їх.

Для симетричного розвитку тіла повторюємо вправи в обидва боки, з обох ніг, особливо стрибки. Основним способом регулювання навантаження на заняттях аеробіки є чергування вправ великої інтенсивності (махи, нахили, стрибки) і менш навантажувальних для серцево-судинної системи (плавні рухи, "хвилі"), і так само - силових рухів з розслаблення і розтягування. Основна складність, яка виникає при заняттях аеробікою, - запам'ятовування вправ, їх послідовності. Адже комплекс складається з великої кількості найрізноманітніших рухів.

Для кожного заняття я підбираю такі вправи, щоб при виконанні в роботу включалися всі м'язи і піддавалися навантаженню всі суглоби. Після підготовчих вправ для окремих частин тіла дівчата виконують цілісні вправи, що приводять у рух все тіло, причому ці вправи різного характеру і різної інтенсивності.

Завданнями своєї роботи вважаю: -допомогти у формуванні особистості вихованців, зорієнтованого на здоровий спосіб життя; - навчити раціонального режиму навчання, праці, відпочинку, рухового режиму, виконання правил особистої гігієни; - ознайомити з різними видами фітнес-аеробіки та оздоровлення організму; - формувати комунікативні навички та вміння співпрацювати.

На початок та кінець навчального року вихованці проходять тестування - так визначається рівень фізичної підготовленості, що є не тільки моніторингом фізичного стану кожної дитини, а й основою для диференціації та дозування навантажень на заняттях. (Додаток № 1)



Конспект заняття уроку з фітнес аеробіки

Тема: Застосування стретчингу для розвитку гнучкості на заняттях

фітнес-аеробіки

Група № 1 основного рівня.

Мета: Під час музичного супроводу вивчити та виконувати вправи для розвитку м'язів рук, ніг та тулуба застосовуючи стретчінг (один з видів аеробіки). Сприяти розвитку гнучкості та силових здібностей.

Завдання:

  1.    Вивчити комплекс вправ з стретчінгу та закріпити техніку виконання вправ з аеробіки.
  2.   Розвивати гнучкість, координацію та почуття рівноваги у вихованців.
  3.    Формувати у дівчат позитивне ставлення до свого здоров’я через заняття фітнес аеробікою.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: музичний центр і музичні записи, гімнастичні килимки.

Розробка уроку: керівник гуртка фітнес аеробіки, Яблонська Ірина Василівна


 

 

 

Дозу

 

я

5

 

 

ванн

 

5

5

я

у

уроку

Зміст програмного матеріалу

я

впра

в

Методичні вказівки

 

 

1.Шикування, привітання.

 

Привітати

вихованців Звернути увагу на зовнішній

 

 

 

 

вигляд.

 

 

повідомлення завдань уроку:

 

Поцікавитись

 

 

- вивчити комплекс вправ з стретчінгу;

 

самопочуттям та

 

 

- та закріпити техніку виконання вправ з аеробіки.

І хв.

настроєм вихованців. Звернути увагу

 

 

 

1 хв.

вихованців на те, що

 

 

 

 

дотримання правил техніки безпеки

 

 

 

 

дозволить їм уникнути важких травм і зберегти здоров’я та працездатність.

 

 

2. Повідомлення правил техніки безпеки:

1 хв.

Виділити спеціальними

 

 

-         бути уважним, чітко виконувати вказівки керівника;

-  не виконувати вправи без страхування;

40сек.

40сек.

наліпками вихованців з пульсом більше 90 уд. Поцікавитись їх

82

X

 

- під час виконання вправ не відволікати, не

40сек.

самопочуттям. Нанести

*Ґ)

і—і

 

заважати виконанню вправи

2 хв.

точку на графіку

я

г

 

 

2 хв.

пульсометри Слідкувати

а

о

 

 

2 хв.

за правильною поставою

н

о

 

 

2,хв.

та дистанцією.

 

 

 

 

Слідкувати за технікою

в

 

 

 

виконання вправи

 

З.Вимір ЧСС за 10 с.

 

 


2


 

4. Визначити середній показник ЧСС у групі

 

 

5. Ходьба по колу, різновиди ходьби:

а) ходьба на носках;

б) ходьба на п’ятах ;

в) ходьба перекатами з п’ятки на носок.

 

Максимальна амплітуда рухів.

Слідкувати за положенням ніг. Дотримання

максимальної амплітуди рухів.

Звернути увагу на вихованців у яких ЧСС більше 140 уд. за хв. Нанести точку на графіку пульсометри

6. Ходьба на місці, руки за спіну. 1-2 - праву руку вгору, 3 - 4 - ліву руку вгору; 5 - 6 - праву руку за спину, 7 - 8 - ліву руку за спину.

 

\

7. В.п., о с.: руки за спину. 1 - крок вліво в стійку, ноги нарізно, 2 - крок правою назад-вліво, 3 - крок лівою в стійку, ноги нарізно, 4 - притупування правої і лівої ногами, 5 - 8 - те ж вправо.

 

 

8. В.п., о с.: 1 - крок вліво в стійку, ноги нарізно, 2

-    крок правою ліворуч в стійку скрестно правою, 3

-    крок лівою в стійку, ноги нарізно, 4 - приставити праву; 5 - 8 - те ж вліво

 

 

 

9. В.п., ос.: руки незначно зігнуті. 1 - згинаючи праву в сторону, стійка ноги (/\{ нарізно, 2 - приставляючи ліву, і.п., 3 - 4 £ ^ - те ж вліво.

 

 

11. Визначити середній показник ЧСС у групі

 

 

11 Основна 25 хв

Виконання вихованцями елементів аеробіки(стретчінг):

 

 

Вправа 1

Початкове положення: стоячи, схрестивши ноги: ліва попереду правої.

Заведіть праву руку за голову, дотягнувшись долонею до лопатки і направивши лікоть вгору. Напружте прес і трохи нахиліться вліво. Візьміться лівою рукою за правий лікоть і повільно потягніть його вліво. Виконайте те ж саме в інший бік. Вправа 2

Початкове положення: стоячи.

На вдиху витягніть руки перед собою і заведіть їх вгору, за голову. Злегка згинаючи коліна, нахиліться назад від стегон.

Вправа 3

Початкове положення: стоячи. Ноги на ширині плечей. Розведіть руки в сторони до рівня плечей. Зігніть зап'ястя, розгорнувши долоні від себе, пальці стиснуті і направлені вгору. Зусиллям м'язів верхнього відділу спини та тріцепсов відведіть

 

Вправи виконуються під музику

Нагадати вихованцям про те, що необхідно правильно виконувати кожний технічний елемент з яких вона складається.

Будьте обережні, не потягніть спину.

Прес напружений, плечі розправлені.

Слідкуйте за диханням.

Округлите спину.

Відчуйте напругу в


з


 

руки трохи назад, щоб відчути м'язову напругу.

 

правому підколінне

 

Вправа 4

Початкове положення: стоячи, ноги трохи ширше

 

сухожилля.

 

плечей.

Підніміть грудну клітку, зводячи та опускаючи . лопатки, і сплетіть пальці в замок за (1 спиною

\ На вдиху злегка нагнися спину вперед.

 

Дотримання

максимальної амплітуди рухів

 

 

Слідкуйте за диханням.

 

' < ^ На видиху опуститеся максимально вниз.

 

 

 

Затримайтеся в цьому положенні на 10 секунд, а потім опустіть руки до попереку,

 

Спина пряма, живіт

 

 

втягнутий, плечі

 

зігніть коліна.

 

опущені.

 

Вправи № 5

Початкове положення: стоячи на колінах, руки

 

Спину не округлять.

 

вільно опущені.

 

\

 

Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве

 

Як тільки відчуєте натяг

 

коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з

 

м'язів задньої поверхні

 

кісточкою. Напружуючи м’язи стегон, плавно

 

ноги, зупиніться.

 

опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад,

 

Плечі опущені вниз,

 

поки не відчуєте легке напруження у верхній

 

лопатки зведені, спина

 

частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору

 

пряма, стегна не

 

праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка

 

скручуйте.

 

прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і

 

Спина пряма, хребет в

 

потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу

 

нейтральному положенні

 

тіла на праву ногу.

 

Дотримання

 

Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть

 

максимальної амплітуди

 

долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і

 

рухів

 

вигніть спину.

 

Напружте м'язи сідниць.

 

Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги.

 

Затримайтеся в цьому

 

Вправи № 6

 

положенні.

 

Початкове положення: стоячи на колінах, руки

 

Звернути увагу на

 

вільно опущені.

 

вихованців з ЧСС

 

Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве

 

більше 170 уд. за хв.

 

коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з кісточкою. Напружуючи м'язи стегон, плавно

 

Нанести точку на

 

опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад, поки не відчуєте легке напруження у верхній частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору

 

графіку пульсометри.

 

праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка

 

 

 

прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу тіла на праву ногу.

Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і

 

 

 

вигніть спину

Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги. Вправи № 7

Початкове положення: сидячи, ноги витягнуті, ступні разом, шкарпетки на себе . Долоні отиратися на підлогу заду. На вдиху притисніть задню

 

 


з


 

руки трохи назад, щоб відчути м'язову напругу.

 

правому підколінне

 

Вправа 4

Початкове положення: стоячи, ноги трохи ширше

 

сухожилля.

 

плечей.

Підніміть грудну клітку, зводячи та опускаючи . лопатки, і сплетіть пальці в замок за (1 спиною

\ На вдиху злегка нагнися спину вперед.

 

Дотримання

максимальної амплітуди рухів

 

 

Слідкуйте за диханням.

 

' < ^ На видиху опуститеся максимально вниз.

 

 

 

Затримайтеся в цьому положенні на 10 секунд, а потім опустіть руки до попереку,

 

Спина пряма, живіт

 

 

втягнутий, плечі

 

зігніть коліна.

 

опущені.

 

Вправи № 5

Початкове положення: стоячи на колінах, руки

 

Спину не округлять.

 

вільно опущені.

 

\

 

Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве

 

Як тільки відчуєте натяг

 

коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з

 

м'язів задньої поверхні

 

кісточкою. Напружуючи м’язи стегон, плавно

 

ноги, зупиніться.

 

опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад,

 

Плечі опущені вниз,

 

поки не відчуєте легке напруження у верхній

 

лопатки зведені, спина

 

частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору

 

пряма, стегна не

 

праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка

 

скручуйте.

 

прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і

 

Спина пряма, хребет в

 

потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу

 

нейтральному положенні

 

тіла на праву ногу.

 

Дотримання

 

Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть

 

максимальної амплітуди

 

долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і

 

рухів

 

вигніть спину.

 

Напружте м'язи сідниць.

 

Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги.

 

Затримайтеся в цьому

 

Вправи № 6

 

положенні.

 

Початкове положення: стоячи на колінах, руки

 

Звернути увагу на

 

вільно опущені.

 

вихованців з ЧСС

 

Лівою ногою зробіть випад вперед, зігнувши ліве

 

більше 170 уд. за хв.

 

коліно так, щоб воно опинилося на одній лінії з кісточкою. Напружуючи м'язи стегон, плавно

 

Нанести точку на

 

опускайте таз вниз, відводячи праву ногу назад, поки не відчуєте легке напруження у верхній частині правого стегна. На вдиху підніміть вгору

 

графіку пульсометри.

 

праву руку і потягніть її назад, одночасно злегка

 

 

 

прогинаючи хребет. Видихніть, випряміть корпус і потягніть хребет назад, одночасно переносячи вагу тіла на праву ногу.

Повільно нахиліться вперед від стегон. Покладіть долоні на підлогу, потягніть лівий носок на себе і

 

 

 

вигніть спину

Вдихніть, плавно поверніться у вихідне положення. Повторіть вправу з іншої ноги. Вправи № 7

Початкове положення: сидячи, ноги витягнуті, ступні разом, шкарпетки на себе . Долоні отиратися на підлогу заду. На вдиху притисніть задню

 

 


4


 

сторону колін до підлоги. Затримайтеся на б секунд, видихніть і розслабтеся. Повторіть 6 разів. Вправи № 8

Початкове положення: сидячи на підлозі, права нога пряма, стегна не скручуйте.

Зігніть ліву ногу, коліно дивиться в сторону. Долоні лежать на підлозі, з обох сторін від правої ноги. Повільно пересуваючи руки вперед, потягніться до шкарпетки.

Вправи № 9

Початкове положення: сидячи на килимку, відведіть руки назад і упріться ними в підлогу. Права нога зігнута в коліні, ступня рівно стоїть на підлозі. Щиколотка лівої ноги лежить на правому коліні, а коліно відведено в сторону. Не змінюючи положення тіла, потягніть носок опорної ноги на себе. Повторіть вправу з іншої ноги.

Вправи № 10

Початкове положення: сидячи по-турецьки, руки ззаду на поясниці, плечі і грудна клітина розправлені, підборіддя злегка піднятий.

Відводячи лікті назад, з'єднайте лопатки і прогніться в попереку, не піднімаючи плечей. Вправи № 12

Початкове положення: сидячи по-турецьки, ліва рука впирається в підлогу, права витягнута вгору. Повільно опускаючи лікоть опорної руки на підлогу, нахиліть корпус убік і потягніться за одною рукою, не згинаючись вперед. Повторіть 3 іншої руки.

Вправи № 13

Початкове положення: лежачи на спині зігніть коліна і тримайте їх над щиколотками, ноги на ширині плечей, стопи всією площиною спираються об підлогу, руки на підлозі по обидві сторони тулуба.

На вдиху підніміть таз і хребет, щоб тіло від лопаток до колін утворило пряму лінію Затримайтеся в цьому положенні.

Плавно поверніться у вихідне положення.

Вправи № 14

Початкове положення: лежачи на спині, зігніть коліна і підтягніть їх до грудей.

Обхопите стегна руками і злегка потягніть їх на себе. На видиху відірвіть плечі і голову від підлоги і потягніть до колін.

Плавно поверніться у вихідне положення.

 

\

 

6. Вимір ЧСС за 10 с.

 

 

 

7. Визначити середній показник ЧСС у групі

 

 

 

1. Вправа на рослаблення:

Початкове положення: стоячи на четвереньках, долоні стоять на підлозі паралельно плечам, коліна

ЗО сек

Звернути увагу вихованців на правильність дихання


5


 

- стегнах, ноги на ширині стегон.

1Осек.

під час вправи

 

На вдиху підніміть таз і відведіть плечі і лопатки Опустіть підборіддя, видихніть, втягніть живіт,

ЗОсек.

 

 

округлите спину і опустіть сідниці на п'яти. Руки розслаблені, лоб стосується статі. Затримайтеся в цьому положенні. Плавно поверніться у вихідне

ЗОсек.

 

 

положення.

ЗОсек.

Звернути увагу на вихованців з ЧСС

 

2. Шикування в одну шеренгу.

15сек.

більше 130 уд. за хв.

 

3. Вимір ЧСС за 10 с.

15сек.

Нанести точку на графіку пульсометри

 

  1. Визначити середній показник ЧСС у групі.
  2. Спільно з вихованцями проаналізувати графік

ЗОсек

Відзначити вихованців,

 

пульсометри:

ЗОсек.

які дали правильні

 

• як змінювалось навантаження протягом

 

відповіді .

 

підготовчої, основної та заключної частин уроку?

• як повинна змінюватись наша ЧСС під час

самостійних занять фізичною культурою?

20сек.

 

ш

6. Спільно з вихованцями узагальнити характерні

5 хв.

 

Заклю

помилки під час виконання групою

 

 

чна

запропонованих вправ з аеробіки.

 

 

 

  1.                Повідомлення домашнього завдання.
  2. Організований вихід із залу.

 

 



 

Аналіз


проведення тестування
в групі фітнес аеробіки початкового рівня,
вересень 2023, січень 2024р.

Керівник гуртка Яблонська І.В.

Мета: Експериментально обґрунтувати дозування фізичного навантаження вихованців, які мають різний рівень розвитку фізичних здібностей.

Методи:

Аналіз літературних джерел Тестування розвитку фізичних здібностей Для визначення рівня фізичної підготовленості були використані тести:

  1.   Нахил, сидячи ноги нарізно(см)
  2.   Піднімання тулуба з положення лежачи на спині (кількість раз)
  3.   Тест на гнучкість (Міст)

Тестування проводилось в групі вищого рівня. У них брали участь дівчата 9-12 років, які регулярно відвідують заняття з аеробіки (3 рази на тиждень, тривалість кожного заняття становила 3 академічні години), були протестовані 15 дівчат. Всі станом здоров’я віднесені до основної медичної групи.


Найбільший % дівчат із достатнім рівнем був у тесті «Піднімання тулуба з положення лежачи на спині» -60 %, найменший у «Згинання та розгинання рук в упорі лежачи» - ЗО %

Серед дівчат із середнім рівнем найбільший % був зафіксований у тесті «Нахил, сидячи ноги нарізно» - 64,2 %, найменший у тесті на гнучкість «Міст» - 21,4 %


Вправи (тести)

Вересень

2023

Січень

2024

Піднімання тулуба із положення лежачи на спині(раз/хв)

52,7

10,03

Нахил сидячи ноги нарізно(см)

13,80

16,65

Міст (см)

-1,4

>5,6


2


Проаналізувавши таблицю, слід відмітити, що зміни показників, які характеризують фізичну підготовленість дівчат та розвиток їхніх рухових якостей, відбулися в таких тестах.

  1.      За тестом «піднімання тулуба із положення лежачи на спині» (відповідно 32,70 на початок року та 40,3 на кінець року, результат збільшився на 7,6 раз)
  2.       За тестом «Нахил сидячи» йде тенденція до покращення (збільшення результату в середньому по групі на 2,85 см. 16,1 на початку і 19,75 в кінці.).
  3.      Результати тесту на «Гнучкість» покращали на 4,2 рази

Висновок: Заняття аеробікою найбільш вплинули на рівень розвитку силових якостей та витривалості і сприяли змінам у розвитку таких фізичних якостей, як гнучкість, та спритність.


вересень 2023р.:


з/п

ПІБ вихованця

Тест№1

тест№2

Тест №3

1

Гладирь Надія

35

15

3

2

Батуріна Надія

20

12

15

3

Батуріна Юлія

23

8

18

4

Гайова Софія

24

8

20

5

Гнатенко Діана

21

6

20

6

Лихіна Олена

36

10

20

7

Алхімова Альбіна

23

5

15

8

Лаба Яна

36

12

5

9

Ісмаілова Ольга

23

8

10

10

Молчанова Катя

24

10

12

11

Мисків Василина

18

5

10

12

Щедрова Дарія

25

8

15

13

Фіртич Сніжана

33

10

12

14

Швець Надія

35

14

26

15

Яблонська Яна

35

10

26

січень 2024 р.


з/п

ПІБ вихованця

Тест№1

тест№2

Тест №3

1

Гладирь Надія

38

20

3

2

Батуріна Надія

23

15

15

з

Батуріна Юлія

26

10

18

4

Гайова Софія

24

8

20

5

Гнатенко Діана

21

6

20

6

Лихіна Олена

36

12

15

7

Алхімова Альбіна

28

10

15

1 8

Лаба Яна

40

12

5

9

Ісмаілова Ольга

23

13

10

10

Молчанова Катя

24

12

12

1 11

Мисків Василина

18

5

10

12

Щедрова Дарія

25

8

15

13

Фіртич Сніжана

36

10

12

14

Швець Надія

38

15

20

15

Яблонська Яна

38

12

22

Результати:


 

doc
Додано
9 травня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку