Затяття "Весняні турботи"

Про матеріал

Заняття для ознайомлення з навколишнім світом дітей старшого дошкільного віку. Під час якого діти закріплюють назви квітів і вчаться роботи на квітнику.


Перегляд файлу

Тема: Весняні турботи

Завдання розвитку:

Сприяти розвитку пізнавальних здібностей до природи, формувати уявлення про багатий і різноманітний рослинний світ. Вчити встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, робити висновки. Закріпити назви квітів, знання про будову рослин та спосіб їх розмноження. Сприяти гуманному ставленню, прояву естетичних почуттів.

 

Розвивальний простір: Модель землі, опорні схеми, садовий інвентар, насіння і цибулинки квітів, ноутбук.

Хід заняття:

Вихователь: Діти погляньте скільки гостей до нас сьогодні завітало. Давайте привітаємося з ними. (Добрий день)

- А подивіться навкруги, як сяє яскраве сонечко, співають пташки, літають комахи, оживають дерева та кущі, з’являються весняні квіти. Все ніби посміхається і радіє, шле нам свій привіт.

- Сьогодні такий незвичний день і в мене теж для вас є подарунок. Давайте заплющимо очі (1,2,3), а тепер відкривайте оченята. Що це? (планета, Земля) - Дивіться яка вона гарна скільки на неї квіточок. А ви хотіли щоб вона була завжди такою гарною. Що для цього потрібно?(садити, берегти, шанувати).

Так дійсно! Навіть є міжнародний день землі який буде 22 квітня. Цей день люди усіх країн почали відмічати коли зрозуміли що діяльність людини  почала завдавати велику шкоду навколишньому середовищу.

- Скажіть будь ласка коли забруднюється повітря та водойми у такому лісі можна почуватися здоровими? (Ні?)

- А ми на планеті хіба живимо одні? (ні)

Нажаль тваринам залишається мало місця для життя. Кожний день на нашій планеті назавжди зникають 100видів тварин птахів, рослин, і ми їх вже ніколи не побачимо. І тому щоб зберегти живу красу землі люди вирішили об’єднатися. У всьому світі кожен рік 22 квітня дорослі і діти прибирають сміття висаджують квіти, дерева.

А що ми з вами зможемо зробити щоб наша земля стала краща? (прикрасити, посадити)

(звучить музика, з’являється веснянка)

Вихователь: Дітки ви чуєте музика лунає. До нас хтось поспішає.

Що це за дівчинка?

Веснянка: Я не дівчинка я мала весняночка

                   Така гарна я паняночка

                   По всіх усюдах моя пісня лине

                   Усе пробуджує весну

                   І всі комашки і всі рослини

                   Вітають дівчинку весну!

- Мене до вас послала тітонька сова, вона вам кошичок передала.

Вихователь: (розглядають)

- Ой погляньте, діти, що це? (флешка)

- А для чого вона потрібна? (дивиться)

Давайте її підключимо до нашого ноутбуку і переглянемо що там тітонька сова приготувала?

Сова:Доброго дня! Любі діточки. Вас вітає тітонька Сова. Приготуйтеся будь ласка слухайте загадки та відгадуйте їх.

(загадки)

Вихователь: Дітки мабуть тітонька сова хоче допомогти нам. І для цього вона передала нам насіння квітів щоб ми з вами прикрасили ними наш садочок.

- А скажіть будь ласка чи знаєте ви як зростають квіти. (цибулькою, розсадою).

- Які з цибульки ви знаєте? (тюльпан…)

- А які з насіння? (чорнобривці….)

-Добре, квітки ви знаєте. А чи знаєте як їх треба висаджувати?

- Підійдіть до мене. Розкладіть схеми у правильній послідовності.

- Молодці.

Перш ніж розпочати нашу роботу я пропоную вам уявити себе маленькими насінинками.

Психогімнастика «Я насининка»

Присядьте та заплющить оченятка. Уявіть себе що ви маленька насининка яку посадили у теплу землю. Вона потихесеньку зростаєте і перетворюєтесь на парость , зовсім слабкий та безпорадний. Але ось чиїсь дбайливі руки поливають його, підпушують землю. І ви починаєте рости, з’являється листячко, стебло стає кріпким і ще дужче тягнеться до світла. Навкруги ще багато квітів з якими тобі дуже радісно.

- Які гарні квіточки з вас виросли, такі ж чудові квіти виростуть й на наших квітниках. Пройдемо до них і розпочнемо працю. Для цього нам треба розподілитися на групи і поміркувати як розташувати квіти на клумбі. (великі у центрі, насіння навколо)

- Перед тим як обрати собі інвентар нагадайте мені як ним користуватися.

  • Бути обережними з гострими предметами
  • Не заважати, а допомагати один одному
  • Після праці прибрати інвентар
  • Обов’язково вимити руки

-Молодці. Тоді приступимо до роботи.

Трудова діяльність

Веснянка:

Добре ви попрацювали прикрасили наш садочок. Влітку він буде яскравий зелений. І за ваші старання приміть даруночки. (медалі)

Вихователь: На добру згадку заведемо хоровод.

Вийшла на полянку дівчинка веснянка

У барвистому віночку в ситцевій сорочці,

Стала всіх скликати, Весну святкувати

Кличе, кличе ліс і поле, встати весело у коло.

Веселись природа, всюди радість згода,

Бо на синіх крилах крилах Весна прилетіла.

Веснянка: Мені вже час прощатися. До побачення.

Вихователь: Сьогодні ми з вами посадили квіти, ми будемо доглядати за ними: поливати підпушувати їх.

Дитина: Ми не будемо зривати квіти, це краплини красоти. Хай вони ростуть, квітують, радість нам вони несуть.

Вихователь: рослини ростуть навколо нас і ми повинні, по можливості, про них дбати і оберігати. Діти, я вам дякую за вашу працю а вам шановні гості за увагу. До побачення.

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
3095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку