Ця презентація стане в нагоді в роботі керівникам дошкільних закладів та методистам. Вона допоможе сформувати напрямки, методи та форми роботи з правового виховання.
Заклад дошкільної освіти № 570 управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністраціїЗагальнонаціональний правопросвітницький проект «Я маю право!» Підготувала вихователь ЗДО № 570 Савченко М. В.
Номер слайду 2
Про проект: З метою підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті було створено цей проект 7 червня 2017р. 13 вересня 2017 року розпорядженням Кабінету Міністрів України № 638-р проекту було надано статус національного.14 листопада 2017 р. Указом Президента № 361 проект взято під патронат Президента України П. Порошенка. Поширення знань та освітня місія сприяє залученню громадян до правової активності та правосвідомої поведінки. Проект реалізується Міністерством юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги та територіальними органами юстиції за підтримки міжнародних донорів та партнерів. До географії проекту віднесено всі міста України, включаючи віддалені селища, де функціонують центри та бюро системи надання безоплатної правової допомоги.
Номер слайду 3
Реалізація проекту: У партнерстві з профільними Міністерствами;Проведення інформаційно-просвітницької роботи;Забезпечення доступу громадян до системи безоплатної правової допомоги;Заходи, спрямовані на вдосконалення правової освіти;Заходи, спрямовані на роботу з дітьми, молоддю тощо;Розвиток міжнародного співробітництва.
Номер слайду 4
Завдання освітян: Виростити компетентну особистість, здатну самостійно приймати рішення; Визнавати свої помилки;Відстоювати свою гідність;Реалізовувати природні можливості.
Номер слайду 5
Як отримані знання впливають на компетентність дошкільників:
Номер слайду 6
Робота закладу
Номер слайду 7
Мета освітньої роботи з правової освіченості дошкільників. Виховувати повагу до батьків, вихователів, ровесників, людей похилого віку. Знайомити з правилами бережливого ставлення до природи, своїх речей, предметів побуту тощо. Дати дітям початкові знання про норми поведінки, формувати навички їх дотримання. Формувати відповідне ставлення до правомірних дій, вчинків, а також до злочинів, правопорушень, шкідливих звичок та інших проявів антигромадської поведінки.
Номер слайду 8
Дітям доступні такі 4 групи прав:
Номер слайду 9
Формування правового світогляду дошкільників відбувається через:
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Завдання методичної роботи з педагогами: Знайомити педагогів з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини та із системою нормативного забезпечення прав дітей на державному рівні;формувати практичні навички захисту і збереження прав дитини у процесі педагогічної діяльності та сприяти виробленню активної позиції щодо просвітницької, профілактичної, діагностичної та корекційної роботи з дітьми та батьками;знайомити педагогів з інноваційними технологіями, спрямованими на гармонійний розвиток особистості, з методами впливу на свідомість, емоційну та поведінкову сферу дошкільника;окреслити основні форми, методи і засоби розвитку у дітей почуття власної гідності та самосвідомості, формування знань про свої права;викликати інтерес педагогів до поглибленого опрацювання проблеми.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Просвітницька робота з батьками: Ознайомлення з положенням Конвенції ООН, та Законом України «Про охорону дитинства». Організація зустрічей та бесід з батьками, чиї професії покликані захищати права та безпеку в суспільстві. Відвідання дітей вдома з метою вивчення соціально-педагогічних умов родинного виховання. Проведення батьківських зборів, індивідуальних бесід на тему морально-правового виховання дітей і дотримання прав дитини в сім’ї. Організація виступів фахівців. Оформлення спеціальних стендів, куточків з правового виховання батьків. Анкетування батьків. Залучення батьків до підготовки та проведення свят, розваг, виставок малюнків.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
«Діти не майбутні особи; вони вже особи. Діти – істоти, в душах яких відкриваємо зародок всіх думок і відчуттів , які хвилюють нас, і підростанням цих зародків треба керувати з ніжністю». Януш Корчак«Не навчайте дитину так, як навчали Вас, бо вона народилась в інший час». Народна мудрість